Skocz do zawartości

Plejady 2009: trasa terenowa


eddie_gt4

Rekomendowane odpowiedzi

jako Plejadowy first timer mam kilka pytan, mam nadzieje, ze bardziej doswiadczeni plejadowicze mnie oswieca (chcialem zalozyc watek w pytaniach do Dyrekcji, ale pomyslalem, ze warto to dac na Ogolnym - co by to dyskusja nie byla zagrozona pasiakami za OT :razz: :mrgreen: )

 

 

- opony

jakie zakladac: letnie, zimowe, A/T, a moze M/T? :shock: :grin:

 

- kaski

sa potrzebne? (widzialem foty z Plejad i ludziska na terenowej mieli zalozone kaski, stad pytanie :smile: )

 

- wspolzamiennosc kierowcy i pilota

opisy trasy (przeciez beda takowe?) beda w jez. polskim, a moja pilotka niestety nie czyta biegle po polsku, wiec czy w razie czego (np. jezeli sie okaze, ze ona ma trudnosci z przekazywaniem mi opisow trasy albo ja mam tzw. "problemy zdrowotne", np. drugiego dnia :mrgreen: ) bede mogl posadzic ja przy kierownicy a sam zajac sie pilotowaniem/tlumaczeniem opisu trasy?

 

 

na razie tyle pytan, mam nadzieje, ze odpowiedzi przydadza sie nie tylko mnie

(przy okazji pozdrawiam serdecznie wszystkich "terenowiczow" :smile: )

 

Eddie

 

 

p.s.

(...) Ja bym się zapisał na terenową - najwięcej emocji ;) (znaczy się według mnie ;) ) (...)

BARDZO licze na "najwiecej emocji" - tzn. licze na te pozytywne emocje :idea::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

- opony

jakie zakladac: letnie, zimowe, A/T, a moze M/T? :shock: :grin:

A/T i M/T pomoze jakby co w blocie i piasku, gorzej moze byc chyba tylko na mokrej trawie, ale jesli masz takie opony, to IMHO warto.

 

- kaski

sa potrzebne? (widzialem foty z Plejad i ludziska na terenowej mieli zalozone kaski, stad pytanie :smile: )

Sa zapewnione przez organizatorow.

 

- wspolzamiennosc kierowcy i pilota

opisy trasy (przeciez beda takowe?) beda w jez. polskim, a moja pilotka niestety nie czyta biegle po polsku, wiec czy w razie czego (np. jezeli sie okaze, ze ona ma trudnosci z przekazywaniem mi opisow trasy albo ja mam tzw. "problemy zdrowotne", np. drugiego dnia :mrgreen: ) bede mogl posadzic ja przy kierownicy a sam zajac sie pilotowaniem/tlumaczeniem opisu trasy?

Szczerze nie pamietam, czy mozna bylo zamieniac, ale opisy sa raczej obrazkowe (tutaj masz przyklad).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, Czuję, że wygrasz trasę terenową :mrgreen:

 

opony jak masz możliwość to najlepiej MT później AT a następnie zimówki a na końcu letnie szosowe. Większość uczestników tej trasy dotychczas jechało najczęściej na letnich trochę na zimowych a jak ktoś miał AT to był wyjątek.

 

kaski jak masz swoje to bierz a jak niemasz to organizatorzy dawali kierowcy i pilotowi na czas każdej próby terenowej

 

wspólzamienność kierowcy i pilota dotychczas była możliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedzi! :smile:

 

eddie_gt4, Czuję, że wygrasz trasę terenową :mrgreen: (...)

nie ma takiej opcji... jak ktos mial w podpisie (FITNES? :mrgreen: ) - "jezdzic nie umiem, ale bardzo lubie" - to idealnie pasuje do mnie :idea::lol:

 

co do opon, to prawdopodobnie przyjade albo na kawiorowych OEM'owych Geolandarach ( :mrgreen: ), albo na czyms takim:

 

19123882.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony też mają znaczenie ale oprócz konkurencji "samochodowych" są też konkurencje sprawnościowe, w których można więcej zyskać-stracić np strzelanie z łuku, z paintball'a czy w golfie (trafienie piłką do "dołka" z dość dużej odległości) ale jakie będą konkurencje w tym roku zobaczymy :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony też mają znaczenie ale oprócz konkurencji "samochodowych" są też konkurencje sprawnościowe, w których można więcej zyskać-stracić np strzelanie z łuku, z paintball'a czy w golfie (trafienie piłką do "dołka" z dość dużej odległości) ale jakie będą konkurencje w tym roku zobaczymy :shock:

hm, myslalem, ze te "konkurencje sprawnosciowe" to domena trasy turystycznej, a w szosowej i terenowej tego czegos nie ma... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propos szosowej - czy trzeba się nastawić na szuter do oporu? czy raczej jako gratka/bonus?

poważnie pytam - jeśli tak to warto troszkę obkleić lakier na niskich poziomach, żeby uniknąć piaskowania karoserii :razz: i w sumie też rozważyć zimówki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli tak to warto troszkę obkleić lakier na niskich poziomach, żeby uniknąć piaskowania karoserii

też się nad tym zastanawiam :roll:

i w sumie też rozważyć zimówki

no no klasa turbo się zbroi :twisted: :razz: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy trzeba się nastawić na szuter do oporu? czy raczej jako gratka/bonus?

Jakbyśmy wszystko wiedzieli o poszczególnych trasach i konkurencjach myślę, że Plejady byłyby mało ciekawe. Każdy Zlot odbywa się w innym miejscu i dlatego każdy jest inny. Jako, że teraz będzie na Mazurach można jedynie snuć przypuszczenia jakie będą trasy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olleo, nie strasz tych co jadą pierwszy raz

 

Ja już i tak jestem trochę zestrachany :wink:

 

Co do opon to już postanowiłem, że biorę stare zimówki na dobicie, a co jeszcze może się przydać na trasie terenowej :?: jakieś saperki, linki :?: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę szkoda alu z potenzą na żwiry jakieś

będzie okazja do wymiany, ja mam stare nokiany :mrgreen:

 

czy płyta pod silnik na taką trasę to dobry pomysł czy niekoniecznie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie okazja do wymiany, ja mam stare nokiany :mrgreen:

 

nowe opony :shock: mam wymieniać :shock: :wink:

 

czy płyta pod silnik na taką trasę to dobry pomysł czy niekoniecznie :roll:

 

nie no chyba bez brawury :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy płyta pod silnik na taką trasę to dobry pomysł czy niekoniecznie :roll:

Na Plejadach nie miałem okazji być ale z tego co nie raz słyszałem płyta alu to wręcz zalecane wyposażenie. Dupnąć w podłożę miską bardzo łatwo nawet w codziennej jeździe więc to inwestycja w spokój ducha, a także dobrą (bezpieczniejszą) zabawę. Nic tak nie smuci jak uszkodzenia po upalaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy płyta pod silnik na taką trasę to dobry pomysł czy niekoniecznie

 

Kurcze, co jak co, ale chyba większego wyrypu na szosowej nie będzie jak w Kopaniewie :twisted: Ale co ja się martwie, będę w moim debiucie trzeźwiał na prawym w Forku :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz_555, na terenowej na pewno, ale my jedziemy szosową i nie wiem czy jest potrzebna :roll: . Chodzi mi o kamienie na szuterku :wink: .

A to troszkę zmienia postać rzeczy :wink: Myślę, że tak czy siak płytę warto założyć. Ja w Forku jeżdżę praktycznie tylko po asfalcie, a mimo to często słyszę jak kamienie odbijają się od płyty. Kiedyś na filmie był pokazany fragment trasy szosowej bo takim szutrze, że aż mi gały wylazły :shock: Niby płaski i równo ale słychać było jak subaraki szurały podwoziami. Wszystko zależy co organizator przygotował :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...