Abt Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 wasze doswiadczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 wasze doswiadczenia ? W GT nie wiem, ale w STI na dużym hamulcu bajka .Ale sądze że moze być jeszcze lepiej , mniejsza waga w końcu. Jak coś mam pompe z STI + adapter zamiast puszki wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 wasze doswiadczenia ? poczatkowo ciezko sie przyzwyczaic, ale warto. potrzebujesz adapter serwa + dlugi trzpien nagwintowany. Przy okazji moze warto zainwestowac w hydrauliczny reczny + korektor sily hamowania? Potrzebna bedzie wtedy pompa dwusekcyjna i korektor regulowany na srube lub dzwignie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 bede musial sie przejechac jakims wynalazkiem bez wspomagania. jestescie w stanie rzucic jakims zdjeciem niezbednych fantow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 ABT zapraszamy :wink: jest u nas taki jeden STI ver 6 bez serwa, wykonywaliśmy trzpień tuleję etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Abt, wybacz proszę offtop szociu, nie znalazł się przypadkiem wałeczek i kółko? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 szociu - scigne cie po weekendzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 W GT nie wiem, ale w STI na dużym hamulcu bajka .Ale sądze że moze być jeszcze lepiej , mniejsza waga w końcu. Jak coś mam pompe z STI + adapter zamiast puszki wspomagania Carfit Ty masz u siebie wywalone wspomaganie hamulca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Jakie sa koszta takich modyfikacji i gdzie szukac tych adapterow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Wyrzuciłem kiedyś wspomaganie hamulców w swoim aucie i bardzo poprawiło się czucie hamulca (rewelacja przy hamowaniu lewą nogą), ale po miesiącu upalania łydkę miałem jak Schwarzenegger Różnica polega na tym, że to był Kadett GSI i nie wiem jakby to działało w Imprezie STI z ABS-em. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 wczesniej jezdzilem na 305mm i ds2500. na przyczepnym czucie rewelacja, na sliskim rowniez bardzo dobrze, a w zimie ok. na 330mm i ds2500 w zimie kola stoja jak tylko pomyslisz o dotknieciu hamulca, a teraz mam sporo mocniejsze "x'y". na przyczepniejszej nawierzchni jest ok, ale oczywiscie czucie nie jest tak dobre jak bylo. musze sie przejechac autem bez wspomagania, jesli bedzie ok to przejde w zimie na 17" i troche zredukuje ilosc kol i opon co bardzo byloby mi na reke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 a czy nie powinno sie dac mocniejszej pompy albo zmienic przełożenie - ramie na pedale hamulca żeby to chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 a czy nie powinno sie dac mocniejszej pompy albo zmienic przełożenie - ramie na pedale hamulca żeby to chodziło? Najlepiej to wogóle założyć dużą wyczynową pompę i bezpieczne przewody hamulcowe i wtedy jest profi ale koszta duże. Na seryjnej pompie bez wpomagania nie jest tak źle, kwestia przyzwyczajenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Abt, wywalaj nie pytaj, roznica jest ogromna (choc w normalnym ruchu ulicznym jest to troche uciazliwe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 bede musial kopnac sie do katowic, moze dadza sie przejechac jakims wynalazkiem, a moze na ulezu trafie jakies w4 czy inne biale cudo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się