Skocz do zawartości

usuniecie wspomagania hamulca w GT'ku


Abt

Rekomendowane odpowiedzi

wasze doswiadczenia ?

 

W GT nie wiem, ale w STI na dużym hamulcu bajka :idea: .Ale sądze że moze być jeszcze lepiej , mniejsza waga w końcu. Jak coś mam pompe z STI + adapter zamiast puszki wspomagania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wasze doswiadczenia ?

 

poczatkowo ciezko sie przyzwyczaic, ale warto.

 

potrzebujesz adapter serwa + dlugi trzpien nagwintowany.

 

Przy okazji moze warto zainwestowac w hydrauliczny reczny + korektor sily hamowania? Potrzebna bedzie wtedy pompa dwusekcyjna i korektor regulowany na srube lub dzwignie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W GT nie wiem, ale w STI na dużym hamulcu bajka :idea: .Ale sądze że moze być jeszcze lepiej , mniejsza waga w końcu. Jak coś mam pompe z STI + adapter zamiast puszki wspomagania
Carfit Ty masz u siebie wywalone wspomaganie hamulca?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrzuciłem kiedyś wspomaganie hamulców w swoim aucie i bardzo poprawiło się czucie hamulca (rewelacja przy hamowaniu lewą nogą), ale po miesiącu upalania łydkę miałem jak Schwarzenegger :mrgreen: Różnica polega na tym, że to był Kadett GSI i nie wiem jakby to działało w Imprezie STI z ABS-em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczesniej jezdzilem na 305mm i ds2500. na przyczepnym czucie rewelacja, na sliskim rowniez bardzo dobrze, a w zimie ok.

na 330mm i ds2500 w zimie kola stoja jak tylko pomyslisz o dotknieciu hamulca, a teraz mam sporo mocniejsze "x'y".

na przyczepniejszej nawierzchni jest ok, ale oczywiscie czucie nie jest tak dobre jak bylo.

musze sie przejechac autem bez wspomagania, jesli bedzie ok to przejde w zimie na 17"

i troche zredukuje ilosc kol i opon co bardzo byloby mi na reke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy nie powinno sie dac mocniejszej pompy albo zmienic przełożenie - ramie na pedale hamulca żeby to chodziło?
Najlepiej to wogóle założyć dużą wyczynową pompę i bezpieczne przewody hamulcowe i wtedy jest profi ale koszta duże. Na seryjnej pompie bez wpomagania nie jest tak źle, kwestia przyzwyczajenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...