Skocz do zawartości

Decyzja zapadła :) ale pojawiają się pytania


TP_S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W imprezie 4EAT 2.5l powinno być podobnie, chociaż auto jest lżejsze (ktoś wie, o ile?).

 

wolno zmienia biegi?

Kickdown z dwójki na jedynkę to tragedia. A w 4ro stopniowym automacie ta jedynka jednak jest używana (wyprzedzanie traktorów itd.), zwłaszcza gdy (jak wsyzscy wiemy), dół w Subaru nie jest rewelacyjny.

Kickdown z 3 na 1 nie odbywa się wystarczająco szybko, ale między 1 a 2 jakoś nie zauważyłem problemów. Najlepiej wyprzedzać na 2 (nie deptać do końca). Kiepsko, gdy trzeba szybko zmienić pas i dostosować do niego prędkość. Wtedy to jest irytujące.

 

Wolno i mułowato rusza?
Porównaj przyśpieszenie wersji MT i AT, to poznasz odpowiedź..... :roll: :evil:

Ale nie rusza wolno i mułowato. Przy 175 koniach (2.5l) zbiera się bardzo żwawo. Auto z manualną skrzynią biegów i podobną mocą będzie szybsze. Od lipca spotkałem jedno takie. Nie rozmawiamy o warunkach testowych - w manualach kiedyś trzeba wcisnąć sprzęgło.

Czy jeszcze jakieś inne wady...
Czasami zupełnie bez sensu skrzynia przeciąga biegi, jak chcesz sobie powoli jechać. Często zdarza się, że na trójce mam już 4,5 tyś obrotów, auto ledwo przyśpiesza, a skrzynia dalej trzyma bieg. Silnik wyje, paliwo ucieka a i tak nie przyśpiesza... i tak będzie dopóki gazu nie odpuścisz.

Dla odmiany czasem zupełnie bez sensu miesza biegami nie wiadomo po co..... :roll:

To ja mam chyba jednak inny soft do sterowania tą skrzynią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie rusza wolno i mułowato. Przy 175 koniach (2.5l) zbiera się bardzo żwawo. Auto z manualną skrzynią biegów i podobną mocą będzie szybsze. Od lipca spotkałem jedno takie. Nie rozmawiamy o warunkach testowych - w manualach kiedyś trzeba wcisnąć sprzęgło.
A może to kwestia różnicy masy OBK i Imprezy...

 

To ja mam chyba jednak inny soft do sterowania tą skrzynią.

Albo ja jeździć nie umiem :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja mazda ma w at też cztery biegi i wg papierów rozpedza sie do 220. Nie wiem, nie próbowałem, za stara jest :mrgreen:

No Camry też ma 4 biegi i 220 daje rade:)

 

Mój Accord Coupe ma 4 biegi - automat, ma 215 kucy, 3 litry i lata 240, sprawdzone :twisted:

 

Ciekawy wątek, ja również szukam Outbacka, najlepiej 2,5 XT, więc forumowiecze, kto sprzedaje takiego ???? :oops:

 

 

Pozdro!

 

 

Mack

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie kilka rzeczy.

 

Dlaczego w Carfaxie niema nic o poduszce która wystrzeliła

 

Za ile został zakupiony OBK?

 

Czy warto mimo wszystko w to wejść negocjując cenę

 

hmm...?

 

[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 11:17 pm ]

Ponoc sprzedawca mówił, że nie wywaliło poduszek? :twisted:

Zwaliłbym to w kanał... :twisted:

 

Co więcej sam CARFAX też tak mówi :twisted:

 

Tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aut jest dużo do wyboru i nie ma co się napalać na jedno tym bardziej jeśli było "draśnięte". Daj sobie spokój i szukaj zdrowszego.

 

RACJA!

 

Dzięki

 

Tom

 

PS. Właśnie wstukałem VIN następnego autka Subaru OBK 3.0 2005

 

Tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aut jest dużo do wyboru i nie ma co się napalać na jedno tym bardziej jeśli było "draśnięte". Daj sobie spokój i szukaj zdrowszego.

 

RACJA!

 

Dzięki

 

Tom

 

PS. Właśnie wstukałem VIN następnego autka Subaru OBK 3.0 2005

 

Tak wygląda report :) Ech! Następna nówka sztuka nie smigana. Rozmawiałem dziś z właścicielem. I tak można w nieskończoność :twisted:

 

Obrazek

 

Tom

Znaczna większość aut z USA to właśnie tego typu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TP_S, Odpuść sobie. Ja kiedyś miałem podobną (ale nieco inną :mrgreen: ) przygode z STi. Odpuściłem i nie żałuje. W końcu i ja znajdę swoją sztukę :smile:

 

 

Tego broń Boże napisać nie chciałem - chodziło o to, że u mnie A/T zachowuje się dość rozsądnie.

Citan wiem, ja tylko specjalnie tak to zinterpretowałem dla żartu :wink: A to, że nie umiem jeździć to już osobny temat :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TP_S, Odpuść sobie. Ja kiedyś miałem podobną (ale nieco inną :mrgreen: ) przygode z STi. Odpuściłem i nie żałuje. W końcu i ja znajdę swoją sztukę :smile:

:

 

:) Wolę zapytać i wiedzieć niż się rozpływać w domysłach.

 

Tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RafalW, a jak to jest, ze:

potential front/rear torque split extreme 0/100.

Jak to mozliwe?

Dyfer centralny spięty na sztywno.

I to powoduje, ze caly naped idzie na tyl?!

 

[ Dodano: Czw Sty 08, 2009 10:31 am ]

I co Szanowni Forumowicze sądzicie

Ze masz rzeczywiscie "pewne zrodlo"! :twisted:

Czy warto mimo wszystko w to wejść negocjując cenę

Tak. I zapytac zaufanego zrodla ile Ci zaplaci za stracony czas!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TP_S, to auto w US nie mogło kosztować wiecej niz 5-7 tys $.

podłużnice nie wygladają na ruszone,tym lewym kołem sie nie przejmuj ,wahacze w subaru są miękkie jak plastelina :evil: , wiec wez auto na pomiar punktów i jesli wyjdzie ,ze jest proste to pokaż handlarzowi te foty i twardo negocjuj do 45 tys.powinienes wynegocjowac.

Albo odpuść i szukaj manuala,bo dynamiczna jazda w trasie subarowskim automatem nie należy do przyjemnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...