Harvester Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Pierwszy samochód napędzany silnikiem elektrycznym powstal w 1835 roku.Tak naprawde wodorowy powstał jeszcze wcześniej, ale doskonale wiesz o co mi chodzi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 W imprezie 4EAT 2.5l powinno być podobnie, chociaż auto jest lżejsze (ktoś wie, o ile?). wolno zmienia biegi? Kickdown z dwójki na jedynkę to tragedia. A w 4ro stopniowym automacie ta jedynka jednak jest używana (wyprzedzanie traktorów itd.), zwłaszcza gdy (jak wsyzscy wiemy), dół w Subaru nie jest rewelacyjny. Kickdown z 3 na 1 nie odbywa się wystarczająco szybko, ale między 1 a 2 jakoś nie zauważyłem problemów. Najlepiej wyprzedzać na 2 (nie deptać do końca). Kiepsko, gdy trzeba szybko zmienić pas i dostosować do niego prędkość. Wtedy to jest irytujące. Wolno i mułowato rusza?Porównaj przyśpieszenie wersji MT i AT, to poznasz odpowiedź..... :roll: Ale nie rusza wolno i mułowato. Przy 175 koniach (2.5l) zbiera się bardzo żwawo. Auto z manualną skrzynią biegów i podobną mocą będzie szybsze. Od lipca spotkałem jedno takie. Nie rozmawiamy o warunkach testowych - w manualach kiedyś trzeba wcisnąć sprzęgło. Czy jeszcze jakieś inne wady... Czasami zupełnie bez sensu skrzynia przeciąga biegi, jak chcesz sobie powoli jechać. Często zdarza się, że na trójce mam już 4,5 tyś obrotów, auto ledwo przyśpiesza, a skrzynia dalej trzyma bieg. Silnik wyje, paliwo ucieka a i tak nie przyśpiesza... i tak będzie dopóki gazu nie odpuścisz.Dla odmiany czasem zupełnie bez sensu miesza biegami nie wiadomo po co..... :roll: To ja mam chyba jednak inny soft do sterowania tą skrzynią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 To ja mam chyba jednak inny soft do sterowania tą skrzynią. amerykanski taki :wink: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ale nie rusza wolno i mułowato. Przy 175 koniach (2.5l) zbiera się bardzo żwawo. Auto z manualną skrzynią biegów i podobną mocą będzie szybsze. Od lipca spotkałem jedno takie. Nie rozmawiamy o warunkach testowych - w manualach kiedyś trzeba wcisnąć sprzęgło. A może to kwestia różnicy masy OBK i Imprezy... To ja mam chyba jednak inny soft do sterowania tą skrzynią.Albo ja jeździć nie umiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 slesz, no, ciocia pisała. citan napisał/a:To ja mam chyba jednak inny soft do sterowania tą skrzynią. Albo ja jeździć nie umiem Tego broń Boże napisać nie chciałem - chodziło o to, że u mnie A/T zachowuje się dość rozsądnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 RafalW, a jak to jest, ze: potential front/rear torque split extreme 0/100. Jak to mozliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mack Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Moja mazda ma w at też cztery biegi i wg papierów rozpedza sie do 220. Nie wiem, nie próbowałem, za stara jest No Camry też ma 4 biegi i 220 daje rade:) Mój Accord Coupe ma 4 biegi - automat, ma 215 kucy, 3 litry i lata 240, sprawdzone Ciekawy wątek, ja również szukam Outbacka, najlepiej 2,5 XT, więc forumowiecze, kto sprzedaje takiego ???? Pozdro! Mack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 RafalW, a jak to jest, ze:potential front/rear torque split extreme 0/100. Jak to mozliwe? Dyfer centralny spięty na sztywno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 RafalW, a jak to jest, ze:potential front/rear torque split extreme 0/100. Jak to mozliwe? Dyfer centralny spięty na sztywno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ponoc sprzedawca mówił, że nie wywaliło poduszek? Zwaliłbym to w kanał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zastanawia mnie kilka rzeczy. Dlaczego w Carfaxie niema nic o poduszce która wystrzeliła Za ile został zakupiony OBK? Czy warto mimo wszystko w to wejść negocjując cenę hmm...? [ Dodano: Sro Sty 07, 2009 11:17 pm ] Ponoc sprzedawca mówił, że nie wywaliło poduszek? Zwaliłbym to w kanał... Co więcej sam CARFAX też tak mówi Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Aut jest dużo do wyboru i nie ma co się napalać na jedno tym bardziej jeśli było "draśnięte". Daj sobie spokój i szukaj zdrowszego. A co do poduszek to bez znaczenia, jak masz "Salvage Title" to spodziewaj się najgorszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Dokładnie tak. Ja szukając H6, których generalnie brak co rusz trafiam na 2.5 :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Aut jest dużo do wyboru i nie ma co się napalać na jedno tym bardziej jeśli było "draśnięte". Daj sobie spokój i szukaj zdrowszego. RACJA! Dzięki Tom PS. Właśnie wstukałem VIN następnego autka Subaru OBK 3.0 2005 Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Aut jest dużo do wyboru i nie ma co się napalać na jedno tym bardziej jeśli było "draśnięte". Daj sobie spokój i szukaj zdrowszego. RACJA! Dzięki Tom PS. Właśnie wstukałem VIN następnego autka Subaru OBK 3.0 2005 Tak wygląda report Ech! Następna nówka sztuka nie smigana. Rozmawiałem dziś z właścicielem. I tak można w nieskończoność Obrazek Tom Znaczna większość aut z USA to właśnie tego typu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Gdzie można sprawdzić VIN aut z rynku polskiego/europejskiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Gdzie można sprawdzić VIN aut z rynku polskiego/europejskiego? U wróżki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Gdzie można sprawdzić VIN aut z rynku polskiego/europejskiego? U wróżki Ale dobrej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 TP_S, Odpuść sobie. Ja kiedyś miałem podobną (ale nieco inną ) przygode z STi. Odpuściłem i nie żałuje. W końcu i ja znajdę swoją sztukę :smile: Tego broń Boże napisać nie chciałem - chodziło o to, że u mnie A/T zachowuje się dość rozsądnie. Citan wiem, ja tylko specjalnie tak to zinterpretowałem dla żartu :wink: A to, że nie umiem jeździć to już osobny temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 TP_S, Odpuść sobie. Ja kiedyś miałem podobną (ale nieco inną ) przygode z STi. Odpuściłem i nie żałuje. W końcu i ja znajdę swoją sztukę :smile:: Wolę zapytać i wiedzieć niż się rozpływać w domysłach. Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 RafalW, a jak to jest, ze:potential front/rear torque split extreme 0/100. Jak to mozliwe? Dyfer centralny spięty na sztywno. I to powoduje, ze caly naped idzie na tyl?! [ Dodano: Czw Sty 08, 2009 10:31 am ] I co Szanowni Forumowicze sądzicie Ze masz rzeczywiscie "pewne zrodlo"! Czy warto mimo wszystko w to wejść negocjując cenę Tak. I zapytac zaufanego zrodla ile Ci zaplaci za stracony czas! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Dyfer centralny spięty na sztywno. I to powoduje, ze caly naped idzie na tyl? a nie powinno być 50:50 w takiej sytuacji :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 TP_S, to auto w US nie mogło kosztować wiecej niz 5-7 tys $. podłużnice nie wygladają na ruszone,tym lewym kołem sie nie przejmuj ,wahacze w subaru są miękkie jak plastelina , wiec wez auto na pomiar punktów i jesli wyjdzie ,ze jest proste to pokaż handlarzowi te foty i twardo negocjuj do 45 tys.powinienes wynegocjowac. Albo odpuść i szukaj manuala,bo dynamiczna jazda w trasie subarowskim automatem nie należy do przyjemnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 RafalW, a jak to jest, ze:potential front/rear torque split extreme 0/100. Jak to mozliwe? Dyfer centralny spięty na sztywno. I to powoduje, ze caly naped idzie na tyl?! Potencjalnie , tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się