Jump to content

Waga elementów w GT


Kruk
 Share

Recommended Posts

Ktoś może wie jaka jest waga poszczególnych elementów w GT takich jak:

- maska

- błotniki przód

- drzwi

- fotele przód

- kanapa

- szyberdach

- tylna klapa ze spoilerem i bez spoilera

i inne?

A wogóle to jak to jest z tą wagą w GT - są poszczególne wersje i roczniki o danej wadze - gdzie mogę się dowiedzieć ile waży GT w danej wersji z danego rocznika?

Link to comment
Share on other sites

Power windows 3 kg (1kg front, 2kg rear)

Power door locks 1kg (1 rear)

ABS for 15" wheels 8kg (7 front 1 rear)

Air con 17 kg! (19 front -2 rear ??)

Sunroof 13kg (5 front 8 rear)

No power steering -7kg (-8 front 1 rear)

Driver airbag 6kg (5 front 1 rear)

Driver and passenger air bag 13kg (11 front 2 rear)

Link to comment
Share on other sites

Ok. A ktoś się orientuje jak to jest z wagą seryjnego GT? Ile ważyły poszczególne roczniki z danym wyposażeniem? Po VIN-ie można się dowiedzieć jaka jest waga pojazdu?

Link to comment
Share on other sites

po VINie raczej nie dojdziesz jaka jest waga pojazdu, nawet jakby gdzies byla taka informacja to raczej bym jej nie ufal na 100%, wydaje mi sie, ze najpewniej jest po prostu wjechac na wage, jak sie nie wjedzie to wrozenie z fusow, z tego co ja slyszalem to seryjne GT wazy 1250-1300kg

Link to comment
Share on other sites

No teraz to wjadę na wagę dopiero jak wszystko poskładam czyli po odelżeniu. Jakoś tak sezon sie szybko zakończył że nie zdążyłem zważyć auta przed odchudzaniem. Chciałem sobie chociaż to wszystko mniej więcej policzyć.

Link to comment
Share on other sites

Chciałem sobie chociaż to wszystko mniej więcej policzyć.

 

Ty masz budę obspawaną i inne modyfikacje więc jak to chciałeś zrobić ? :smile:

Masz inne zderzaki i masę gratów.Trochę dokładasz a trochę zdejmujesz.

Myślę,że po odchudzeniu Twoje GT będzie ważyć +/- 1200kg.

Link to comment
Share on other sites

Dorzucasz np. klatkę - 35-60kg, wyrzucasz abs, airbag, bitumy, gumy, podnośniki tylnych szyb, seryjne fotele, klimę, część zbędnych kabli, pasy bezpieczeństwa dla 5 osób, w ich miejsce szelki dla 2....a jak się trafi wersja z dziurą w dachu - szyberdach z mechanizmem otwierania waży....ho ho ho! niewiem ile, ale w Audi Quattro miałem problem z podniesieniem tego całego ustrojstwa, podejrzewam, że z 50kg, itd itp, co do wagi poszczególnych wersji Imprezy Sedana, według mnie najmniej waży goła, biedna wersja 1,6L w ssaku, taki bazowy model bez prawie żadnych ekstrasów :lol:

Link to comment
Share on other sites

a jak się trafi wersja z dziurą w dachu - szyberdach z mechanizmem otwierania waży....ho ho ho! niewiem ile, ale w Audi Quattro miałem problem z podniesieniem tego całego ustrojstwa, podejrzewam, że z 50kg
w GT szyber waży coś w okolicach 17-20kg (też sporo) i to masa na samej górze więc warto wywalić tym bardziej.

Co do reszty to:

- nie mam już ABS-u, klimy, airbagów, zbędnych kabli, seryjnych pasów foteli i kanapy już też. Elektrykę z tylnych drzwi muszę wywalić i bitumy jeszcze. Maska seryjna, spoiler, lusterka, błotniki też już poleciały. Zbieram na karbonowy wał.

Link to comment
Share on other sites

w GT szyber waży coś w okolicach 17-20kg

 

Sunroof 13kg :mrgreen:

Aaa heheh cymbały z nas - Kashmere ty to czujny jesteś jak zawsze :wink:
Link to comment
Share on other sites

w GT szyber waży coś w okolicach 17-20kg

 

Sunroof 13kg :mrgreen:

 

No a mi powiedzieli, ze 20 kg!! I szukam teraz dachu!!

 

BTW. mam takie cos do sprzedania, kompletne :mrgreen:

ATB

 

[ Dodano: Czw Sty 08, 2009 1:00 am ]

fotel GT z szynami - ok.17,5 kg

 

Mój fotel ważył 18.3 ale tam Adam. pierdział to mógł być HD. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 5 weeks later...

Wypruty GT przygotowany do klatkowania +/- 1140 kg.

Należy dodać, że taki wynik został uzyskany na wadze w skupie złomu o dokładności +/- 20 kg przy około 20 litrach paliwa w baku. Z seryjnymi fotelami, pasami, osłonami przeciwsłonecznymi, stalową maską, niskim spojlerem.

Bazą do mojego wozu jest wypruta Impreza 1.6 z przerzuconymi bebechami od turbo. Bez ABSu (pompa hamulcowa z wersji bez ABSu), klimy, poduszek powietrznych, szyberdachu,.

Planuję jeszcze odchudzić drzwi: wywalić wszystkie siłowniki od zamka centralnego, w tylnych drzwiach usunąć silniki sterowania szybami a także wyciąć wzmocnienia boczne. Będzie to ginekologiczna robota.

Wywaliłem też nagrzewnicę i wiatrak przy niej - 4,5 kg.

Myślę, że przynajmniej jeden kilogram jest do urwania na seryjnych zamkach maski i tylnej klapy (wjadą rajdowe zapinki)

No i oczywiście fotele - szacuję, że około 5 kg na jednej sztuce powinieniem być do przodu (mocowania załącznikowe w podłodze plus stalowe mocowania boczne).

 

Po wstawieniu rozbudowanej klatki (ok 60 kg) powinno być dużo poniżej 1200 kg.

Link to comment
Share on other sites

Wypruty GT przygotowany do klatkowania +/- 1140 kg.

Należy dodać, że taki wynik został uzyskany na wadze w skupie złomu o dokładności +/- 20 kg przy około 20 litrach paliwa w baku. Z seryjnymi fotelami, pasami, osłonami przeciwsłonecznymi, stalową maską, niskim spojlerem.

Bazą do mojego wozu jest wypruta Impreza 1.6 z przerzuconymi bebechami od turbo. Bez ABSu (pompa hamulcowa z wersji bez ABSu), klimy, poduszek powietrznych, szyberdachu,.

Planuję jeszcze odchudzić drzwi: wywalić wszystkie siłowniki od zamka centralnego, w tylnych drzwiach usunąć silniki sterowania szybami a także wyciąć wzmocnienia boczne. Będzie to ginekologiczna robota.

Wywaliłem też nagrzewnicę i wiatrak przy niej - 4,5 kg.

Myślę, że przynajmniej jeden kilogram jest do urwania na seryjnych zamkach maski i tylnej klapy (wjadą rajdowe zapinki)

No i oczywiście fotele - szacuję, że około 5 kg na jednej sztuce powinieniem być do przodu (mocowania załącznikowe w podłodze plus stalowe mocowania boczne).

 

Po wstawieniu rozbudowanej klatki (ok 60 kg) powinno być dużo poniżej 1200 kg.

 

To wywal jeszcze te maty wygłuszające co są przyklejone do podłogi, kupa roboty ale to jest ze 20 kilo ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...