Skocz do zawartości

Waga elementów w GT


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

Wypruty GT przygotowany do klatkowania +/- 1140 kg.

Należy dodać, że taki wynik został uzyskany na wadze w skupie złomu o dokładności +/- 20 kg przy około 20 litrach paliwa w baku. Z seryjnymi fotelami, pasami, osłonami przeciwsłonecznymi, stalową maską, niskim spojlerem.

Bazą do mojego wozu jest wypruta Impreza 1.6 z przerzuconymi bebechami od turbo. Bez ABSu (pompa hamulcowa z wersji bez ABSu), klimy, poduszek powietrznych, szyberdachu,.

Planuję jeszcze odchudzić drzwi: wywalić wszystkie siłowniki od zamka centralnego, w tylnych drzwiach usunąć silniki sterowania szybami a także wyciąć wzmocnienia boczne. Będzie to ginekologiczna robota.

Wywaliłem też nagrzewnicę i wiatrak przy niej - 4,5 kg.

Myślę, że przynajmniej jeden kilogram jest do urwania na seryjnych zamkach maski i tylnej klapy (wjadą rajdowe zapinki)

No i oczywiście fotele - szacuję, że około 5 kg na jednej sztuce powinieniem być do przodu (mocowania załącznikowe w podłodze plus stalowe mocowania boczne).

 

Po wstawieniu rozbudowanej klatki (ok 60 kg) powinno być dużo poniżej 1200 kg.

 

To wywal jeszcze te maty wygłuszające co są przyklejone do podłogi, kupa roboty ale to jest ze 20 kilo ;)

 

Oczywiście cała ta guma z podłogi poszła out w pierwszej kolejności. Specjalnie zebrałem ją do wiadra i zważyłem - 10,4 kg. Po zdjęciu deski jeszcze trochę tego wydłubałem, więc szacuję, że łącznie zebrało się ok 13-14 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...