Skocz do zawartości

zimówki do WRX


sasiadek_bb

Rekomendowane odpowiedzi

(...) tylko bądź tak miły i trochę bardziej bystry :twisted: i nie dawaj swojego www w awatarze , bo my tu nie idioci i potrafimy rozróżnić niezależną wypowiedż od gadania steku bzdur . Podobno na forum Calibry jest szał Nokiana :mrgreen:

i kto to mowi :?: :lol:

 

proponuje pouczanie innych rozpoczac od siebie, tj. od swojego PODPISU :!: :mrgreen:

 

Odpi... sie ode mnie to po pierwsze, po drugie nie reklamuje swojej działalności na tym forum . Jeśli kole Cie mój mail to nie mój problem, mój nick też ? carfit ? przecież też mam taką firmę, moze mam zmienić nika ?

podpis w zupelnosci wystarczy, Panie Wszechwiedzacy i wszystkich pouczjacy :mrgreen:

i sam dokonaj tej czynnosci (najlepiej na sobie :lol: ), ktora mi proponujesz, ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź jakie felgi wejdą Ci na zaciski, potem szukaj opon na niestety jak najwyższym profilu, co najmniej 50- w górę, taka jest smutna prawda o polskich drogach, dziury, koleiny, nic nowego nie odkryłem, ja bedę musiał podróżować na 17" w ta zimę i bardzo nad tym boleję, bo nawet w lato jest twardo i dziurawo, dlatego mam przygotowane 2 komplety, bo nie wierzę polskim drogowcom...a co do opony, każda swieża, z dużą ilością lamelek i agresywnym bieżnikiem powinna wystarczyć, a rozważania na temat testów opon w sponsorowanych przez producentów ogumienia artykułach w ,,fachowej' prasie.... wybacz....weź 205-215/50-55-16 i jako tako ,,odpękasz" zimę. Im węższa opona tym jest większy nacisk na cm powierzchni i teoretycznie lepsza przyczepność. Jeździłem nawet na bieżnikowanych 15 w rozmiarze 185/65/15 i na śniegu były rewelacyjne, gorzej na wodzie i asfalcie, a co do Nokiana, jest to firma z tradycjami i na pewno jest to znakomita opona zimowa, niezależnie od wyników testów, jeździłem na róznych modelach i wszystkie gorąco polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.a co do opony, każda swieża, z dużą ilością lamelek i agresywnym bieżnikiem powinna wystarczyć
i jako tako ,,odpękasz" zimę.

Taaa, po co Ci Subaru, kup sobie szajsento i też jako tako będziesz jeździł.

Nie każdy używa samochodu do toczenia się, niektórzy chcą nim jeździć i mieć z tego przyjemność i poczucie bezpieczeństwa. Inni chcą-muszą szybko jeździć lub wolno i nisko latać.

Jeździłem nawet na bieżnikowanych
Przepraszam, kup nie szajsento ale furmankę :mrgreen::mrgreen::mrgreen: :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Admina

W zwiazku z zbyt daleko prywatnymi wycieczkami zawartymi w kometarzach - proszę o zamknięcie niniejszego wątka. Dostałem informację taką o którą pytałem, a dalsze utyskiwania i komentarze nie związane bezpośrednio z tematem uważam za zbędne.

Dzieki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nabylem Nokiany WR G2 (XL) , zobaczymy jak sie beda sprawowaly.

Dzisiaj założyłem takie do WRXa i na asfalcie sprawują się bardzo dobrze. Faktycznie nie gną się jednak czuć, że jedzie się na zimówce a nie twardej letniej oponie. Ściana boczna jest mocna (indeks prędkości V), wulkanizator miał problem z naciągnieciem opon na felgi. :twisted: A co do rozmiar opon zimowych to zeszłej zimy latałem po śniegu i lodzie na Michelinach 205/50/16 i było ok. Auto szło jak po sznurku -> http://uk.youtube.com/watch?v=P0qBhs6651g :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...