Skocz do zawartości

zimówki do WRX


sasiadek_bb

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie - mam pytanko dot opon które polecacie do wrx'a. Mam do dobicia P zero nero 215/45/17 ale chce ubrać nowe buty na zime. Dolna półka i wynalazki typu Hiczkok-Hankook odpadają. Nie mam doświadczenia z niskim profilem na zimę - Znam good year'y i mam o nich bardzo dobre zdanie. zależy w głownej mierze mi na dobrym hamowaniu na śniegu. Pomozecie?

P.S. Funkcja szukaj jest dla mnie chyba nie do ogarnięcia - jesli jest gdzieś post dot. tego tematu - proszę mnie "teleportnąć".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kup opony i felgi '16, będą węższe (czyli lepsze hamowanie i ruszanie na śliskim), a także wyższe czyli większe prawdopodobieństwo, że nie uszkodzisz opony lub felgi w dziurze, których w Polsce pełno zimą i tuż po.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kup opony i felgi '16, będą węższe (czyli lepsze hamowanie i ruszanie na śliskim), a także wyższe czyli większe prawdopodobieństwo, że nie uszkodzisz opony lub felgi w dziurze, których w Polsce pełno zimą i tuż po.

 

pozdr

a jeszcze lepiej R-15... serio :cool: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie - mam pytanko dot opon które polecacie do wrx'a. Mam do dobicia P zero nero 215/45/17 ale chce ubrać nowe buty na zime. Dolna półka i wynalazki typu Hiczkok-Hankook odpadają. Nie mam doświadczenia z niskim profilem na zimę - Znam good year'y i mam o nich bardzo dobre zdanie. zależy w głownej mierze mi na dobrym hamowaniu na śniegu. Pomozecie?

P.S. Funkcja szukaj jest dla mnie chyba nie do ogarnięcia - jesli jest gdzieś post dot. tego tematu - proszę mnie "teleportnąć".

 

Jeśli masz w miare nieograniczony budżet to kup Pirelli " Monte Carlo" i gwarantuje CI że zabijasz wszystkich śmiechem. Nie mają homologacji drogowej, ale co tam, na śniegu czujesz sie jakbyś jechał po suchym :cool: Ale musisz wydać ok 5tys. za komplet