AdaSch Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Dzień dobry wszystkim, Mam forestera 2.5 xt lun 2005r i z tego co poczytałem na forum to moje hamulce nie są felerne tylko standardowe. czy ktoś robił ugrade do kitu brembo dla subaru? załączam link http://flatironstuning.com/shop/pc-1355-296-brembo-wrx-legacy-gt-forester-big-brake-kit-sti-calipers-slotted-rotors.aspx letnie mam na 17" a zimówki na 16" czy po upgrade nadal się da zalożyć koła? p.s. czy da się przyzwyczaić do betonowego sprzęgła?. Jak dla mnie to jest katastrofa. W serwisie powiedzieli, że faktycznie chodzi niecocięzej ale i tak po ew naprawie niewiele się zmieni (podobno czym bardziej zużyte sprzęło tym ciężej pracuje) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 na 16 nie wejdzie, na 17 też nie wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 dzięki, czy są jakieś inne bardzej wydajne kity pasujące na 16"? 17" mam fabryczne, jak sprawdzić czy powyższe wejdą? wrazie czego, zimówki sprzedam i kupię większe opony. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Zaciski STI na pewno nie wejdą w fabryczne 17''. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 dzięki za info, możecie coś poradzić? Szkoda, że felgi od sti nie będą pasować pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 mozemy poradzic d2/k sport bo wejda pod fabryczne 17ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Szkoda, że felgi od sti nie będą pasować Beda pasowac, ale od STi do 2004 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gobo Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Jestem na etapie modernizacji hamulców do Forka... wziąłem coś takiego Galfer Evo-R od Adama. Mam 17 cali na zimę OEMowe oraz 17 cali na lato OZ Ultraleggera. Zaciski są duuże :grin: i niestety nie obędzie się bez dystansów (będę dorabiał w tym tygodniu) i wymiany szpilek na dłuższe. Przy brembo też musisz dać dystanse, o 16' zapomnij- nic konkretnego nie włożysz. Jak już założę, puszczę jakieś fotki na forum. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 czy da się przyzwyczaić do betonowego sprzęgła?. Trzeba zdjąc skrzynie i nasmarowac odpowiedni element Diametralna róznica :!: Oczywiscie najlatwiej zrobic to przy wymianie sprzegla.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 czy da się przyzwyczaić do betonowego sprzęgła?. Trzeba zdjąc skrzynie i nasmarowac odpowiedni element Diametralna róznica :!: Oczywiscie najlatwiej zrobic to przy wymianie sprzegla.... AK no proszę, a jednak się da Ciekawe czy koledzy z gdańska wiedzą co to za "magiczny"nieposmarowany element co do kół to mam bardzo złe wspomnienia po 18" w legacy spec.b - moje osobiste zdanie po jeźdze po mieście. Kilka razy coś przydzwoniło wg kalkulatora notomiast wygląda to dość optymistycznie poszukam jeszcz czegoś na rynku z dam znać co robię. Z oryginalnymi hamulcami nie zostanę pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 przy okazji, ile oleju bierze Twój Forek na 1000km? (jeśli bierze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 na razie prawie nic, tzn na 8k km około 0,5l na przeglądzie leją chyba valvoline 5w40 na następnym przeglądze sprawdzę jak będze z mobilem 5w50 ponieważ on ma specyfikację sm a podobno bardzo wazne jest to aby silniki które biorą olej nie zanieczyszcząły się same żle spalonym olejem. zresztą testowałem w nissanach różne oleje (generalnie z serii 5wxx mobil, lotos, castrol gtx, shell różne,elf, motul) i wyszło że tylko Mobil 5w50, auto wkręcało się jak wściekłe, a na chamowni dostawałem około 5 koników - nissan almera n16 1.8 dokłandie chlał 0,5l na 1000km micra k12 nic. Po wlaniu motula v300 chyba 10w50 leju nie ubywało ale silnik zdecydowanie nie szedł tak żwawo z 5k rpm do 6,5k rpm i na hamowni mocy było tyle co w kwitach. miałem jesze jeden test co do olejów: na czwartym biegu na obwodnicy odcinkę miłem tylko przy mobilu 5w50, sprawdzone wiele razy. niestety nigdy nie testowałem żadnych z serii 0w bo mnie w aso postrszyli, że jest za żadki i mogę zatrzeć rozrząd pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 zresztą testowałem w nissanach różne oleje (generalnie z serii 5wxx mobil, lotos, castrol gtx, shell różne,elf, motul) i wyszło że tylko Mobil 5w50, auto wkręcało się jak wściekłe, a na chamowni dostawałem około 5 koników - Tak, tak. Na pewno od oleju było 5 KM więcej. A chamownia, to takie miejsce gdzie zbierają się chamy? [ Dodano: Nie Sie 17, 2008 4:17 pm ] mnie w aso postrszyli, że jest za żadki i mogę zatrzeć rozrząd Co tzn. zatrzeć rozrząd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Tak, tak. Na pewno od oleju było 5 KM więcej. wykres to wkres, ta sama hamownia, to samo auto, zresztą nie pierwszy wykres i nagle raz więcej o 5km? może błąd, ale jednak pomiar był 2 krotny. A chamownia, to takie miejsce gdzie zbierają się chamy? btw ciekawe ile naprawdę km ma forek. Niestety nie wiem gdzie w trojmieście jest odpowiednia hamownia Co tzn. zatrzeć rozrząd? z tego co mówili, to olej słabo dochodzi do głowicy i wałki nie są należycie smarowane czy jakoś tak - mieli przypadki, że na 0w40 kilka almer się rozsypało więc odradzają pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Tak, tak. Na pewno od oleju było 5 KM więcej. Może tak byc. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Tak, tak. Na pewno od oleju było 5 KM więcej. Może tak byc. AK albo i wiecej niz 5 KM... tylko ten olej to ma byc raczej jakies "siusiu" ( ), cos w rodzaju 0W20 czy 0W30 :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Znalazłem w necie coś takigo http://picasaweb.google.com/impactstreetwear/Forester# tam są ewidrntnie 17" z kitem brembo, co o tym sądzicie? EDIT: znalazłem jeszcze coś takiego ale to już wejdze na 16" http://www.subaruxtras.com/subaru/front ... p-203.html pozdrawiam. p.s. byłem na hamowni i już wiem, że mój forek ma więcej koników niz miał mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Znalazłem w necie coś takigo http://picasaweb.google.com/impactstreetwear/Forester# tam są ewidrntnie 17" z kitem brembo, co o tym sądzicie? EDIT: znalazłem jeszcze coś takiego ale to już wejdze na 16" http://www.subaruxtras.com/subaru/front ... p-203.html pozdrawiam. p.s. byłem na hamowni i już wiem, że mój forek ma więcej koników niz miał mieć Nie musisz daleko szukać po necie tu sa moje hamulce :arrow: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5ee8b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 78b45.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Super kolego, dokładam plusik, mogę spokojnie kupować Widzę, że masz zwązek ze klepem zajmującym się takimi sprawami. jesteś w stanie mi takie sprzedać na przód i tył, pełen komplet? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 carfit, za ile :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 No no - nie wciągajcie carfita w rozmowy handlowe, bo skończy, jak już niejedna firma tutaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 carfit, za ile :?: Za chwile [ Dodano: Sob Wrz 20, 2008 10:44 pm ] No no - nie wciągajcie carfita w rozmowy handlowe, bo skończy, jak już niejedna firma tutaj... Nie bój żaby, siem kontroluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Hej, no i kupiłem komplet 4 zaciski brembo, 4 tarcze subaru 330mm przód i mnejsze tył, zestaw klocków+ akcesoria jak wężyki.Wszystko wyciągnięte z wrx sti z roku 2002. Mam powazną nadzieję, że będze wszystko pasować bo mnie szlak trafi w pierwszej kolejności a w drugiej wystawię na allegro. swap niestety na wiosnę, bo mam piękne zimówki na 16" jak dojdzie paczka to wrzucę fotki. pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Tyln tarcze na pewno nie będą pasować jak chcesz mieć ręczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 niby dlaczego? przecież teraz też mam tarcze na tył? w sti z 2002 jest inaczej ręczny rozwiązany?? znalazłem na forum zdnie które napisał carfit 'żeby wsadzić do GT/WRX przód - plug&play , a tył też tylko trzeba by było założyć szczęki od STI żeby ręczny był. Oczywiscie felgi muszą być odpowiednie' więc zakładam, że ręczny będzie. Co do osłon tarcz to chyba nie jest problem aby przejąć z WRX STI pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.