Skocz do zawartości

upgrade hamulców w foresterze 2.5 xt


AdaSch

Rekomendowane odpowiedzi

Na tyle zostawiłeś oryginał? jaki jest podział siły hamowania? nie sypie się balans auta na zakrętach?

 

Na tyle zostawiłem serię na razie... podobno nieobciążony tył to tylko 25% hamowania (więc przy wymianie przyrost nie byłby chyba kolosalny). Nie zauważyłem zmian w stabilności auta, czy jakichs zachować in minus. Ze dwa razy zdarzyło mi się podczas mocnego hamowania na prostej (sucha nawierzchnia, bardzo dobra przyczepność) włączenie ABS'u na tylnym kole na ułamek sekundy- wygląda to tak jakby tylna oś była tak bardzo odciążona przy "nurkowaniu" że ma ochotę podskoczyć :twisted:

 

Może zabrzmi to infantylnie, ale odkąd mam te hamulce lubię hamować :grin: rozpędzic sie tak do 130-150 km/h na jakimś bezpiecznym odcinku i przed jakimś zjazdem zejść momentalnie do 20-30 km/h- czysta przyjemność. Wskazana oczywiście kontrola w lustrkach przed takim manewrem :razz:

 

Jak ktoś z Wuwy chciałby spróbować to zapraszam :cool: Naprawdę polecam upgrade hamulców w forku (szczególnie zaturbionym).

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

na przod bym dal cos innego niz Brembo z STI

Pewnie zestaw K2/D2, moim zdaniem średni pomysł, owszem koszty zbliżone, ale jest kilka "ale" :

1. Seryjne klocki w tym zestawie nadają się na śmietnik

2. Klocki np. DS2500 Ferodo dużo droższe

3. Tarcze dużo droższe

4. Jakość tarcz , potwierdzone przez kilku uzytkowników, dość niska :???:

Skuteczność hamowania, teoretycznie powinna być ciut lepsza od Brembo, ale tak naprawde to chyba nikt tego nie sprawdził.

 

[ Dodano: Sob Paź 18, 2008 10:34 am ]

Niestety nie da się zastosować dystansów 5mm!

 

U mnie jest 4mm, na seryjnych szpilkach i zrobiłem na tym zestawie ok 8 tys. km i jest ok. Wiem że byłes przewrażliwiony na tym punkcie ( szpilek ) i masz to w tej chwili zrobione profi, ale powtarzam mam taki zestaw w foresterze z seryjnymi szpilkami, 4mm dystansem, owszem felga od zacisku jest na " styki " ale nic sie nie dzieje.

 

Żeby było jeszcze lepiej należałoby utwardzić trche przód, żeby nie nurkował, ale poprawa jest drastyczna :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...