Skocz do zawartości

Subaru Impreza 2,5 RS TURBO


Jacky X

Rekomendowane odpowiedzi

Subaru Impreza 2,5 RS TURBO

 

Co to za wersja ? USA , JDM ??? Na jakich to jest podzespołach.Może mi ktoś przybliżyć wszelkich informacji na temat tego modelu.

 

Jakie są jego cechy eksploatacyjne . W jakich latach był produkowany ? Co to za silnik 2,5 L ?

 

Wersja czterodrzwiowa-a amerykańskie były 2-drzwiowe ??? :shock:

 

Mógłbym poszukać w dziale allegro,e-bay.Ale tu chociaż zostanie dla potomności.

Chodzi konkretnie o TO:

http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-5-rs ... 63572.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ten samochód z Mławy.Tam facet wziął za jakieś długi, samochód w rozliczeniu.Długo go nie mógł sprzedać. Potem prawdopodobnie go nie sprzedał tylko zamienił na inny niesprzedawalny samochód . Coś jak pies za 70 000zł zamieniony okazyjnie na dwa koty po 35 000zł .

 

Prawdopodobnie rzemieśliniczo uturbiony . Nic nie wiadomo jak i kto po poskręcał i jak ma to prawo jeździć. Nowy własciciel ucieka z autem szybko więc wcale bym się nie zdziwi jak by auto wymagał inwestycji nagłych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie rzemieśliniczo uturbiony .

Nie wiem, czy to ten samochód, ale miesiąc temu rozmawiałem M. Gawinem,który mówił mi, że naprawia (chyba skrzynię) w srebrnym GC 2.5 (wyglądał ja ten z ogłoszenia), do którego ktoś zaadoptował turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX.

 

Jestem tu nowy , wielu nazwisk nie znam, podobnie jak się jeszcze uczę , który user z którym zakładem tuningowo-warsztatowym można kojarzyć.

 

M.Gawina znalazłem w wyszukiwarce. W ciemno można założyć,że to by się mogło zgadzać.

1) 2,5 L GC można ze świecą szukać

2) Przy uturbieniu awaria skrzyni biegów bb.prawdopodobna

 

PS. Dziwi mnie,że to auto jest 4 drzwiowe. RS-y były chyba wyłącznie 2-drzwiowe.

 

To może być Grand Prix Drut of Poland :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M.Gawina znalazłem w wyszukiwarce. W ciemno można założyć,że to by się mogło zgadzać.

Sorry. Gawin to powiedzmy odpowiednik warszawskiego J. Korneckiego (pozdrawiam :mrgreen: ) na Małopolskę...czyli złota rączka od Subaru :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie rzemieśliniczo uturbiony .

Nie wiem, czy to ten samochód, ale miesiąc temu rozmawiałem M. Gawinem,który mówił mi, że naprawia (chyba skrzynię) w srebrnym GC 2.5 (wyglądał ja ten z ogłoszenia), do którego ktoś zaadoptował turbo.

 

A potem od Gawina , przywieżli na lawecie do mnie :roll: , jesli ktoś chce kupić z forumowiczów ten egzemplarz, to ostrzegam drut, jakiego mało :shock: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A potem od Gawina , przywieżli na lawecie do mnie ,

Czyli to ten sam egzemplarz...? Widziałem, jak jechał...na lawecie do Gawina :mrgreen:

 

i tak sobie jeżdzi od Kajfasza do Judasza :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak sobie jeżdzi od Kajfasza do Judasza

A co mu dolega? Jesli dobrze pamiętam to Michal Gawin wspominał coś o skrzyni...czy ...nie pamietam. Napewno nie o silniku.

 

Skrzynia do roboty, wyskakuje wsteczny i dwójka, zawieszenie całe do roboty, problem ze sprzegłem, podobno nowe mu Gawin zakładał, ale dalej ślizga, wycieki oleju z pod uszczelki głowicy, itd itd. jednym słowem dramat :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie taka sama. Ten polski to uturbione 2.5 N/A a ten z ebay to swap z 2.5 STi.

Słuszna uwaga. Specjalnie miałem jechac do Gawina zobaczyć to auto, żeby na forum w wątkach dotyczących tuningu N/A móc opisać jak wyglądają takie efekty. Niestety nie znalazłem czasu. Swap na 2.5 STI jak najbardziej polecam :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie taka sama. Ten polski to uturbione 2.5 N/A a ten z ebay to swap z 2.5 STi.

Słuszna uwaga. Specjalnie miałem jechac do Gawina zobaczyć to auto, żeby na forum w wątkach dotyczących tuningu N/A móc opisać jak wyglądają takie efekty. Niestety nie znalazłem czasu. Swap na 2.5 STI jak najbardziej polecam :wink: :mrgreen:

 

Nie masz czego żałować , naprawde :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie konkursowe : Po co RS-owi wlot na masce ? :grin:

 

Przy okazji tak się zastanawiałem , czy te wloty rzeczywiście są takie ważne.Ten łyk świerzego powietrza na IC i chłodzenie turbiny.Wiele aut z turbina nie ma tego.wiele IC też nie jest wystawionych na przeciąg. Jak zaczyna padać deszcz to rozgrzana turbosprężarka dostaje niezłą szprycę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co RS-owi wlot na masce

Dla lansu, tak jak i w Legacy GT czy OBK z tamtych lat (rynek USA).

 

czy te wloty rzeczywiście są takie ważne

Tak.

 

Ten łyk świerzego powietrza na IC i chłodzenie turbiny

Turbina jest chłodzona olejem, a nie powietrzem.

 

Wiele aut z turbina nie ma tego

Bo nie ma TMIC tylko FMIC - Top Mounted Intercooler vs Front Mounted Intercooler.

 

wiele IC też nie jest wystawionych na przeciąg

Przykład?

 

Jak zaczyna padać deszcz to rozgrzana turbosprężarka dostaje niezłą szprycę

To chyba przy otwartej masce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...