Jump to content

Subaru Impreza 2,5 RS TURBO


Jacky X

Recommended Posts

Subaru Impreza 2,5 RS TURBO

 

Co to za wersja ? USA , JDM ??? Na jakich to jest podzespołach.Może mi ktoś przybliżyć wszelkich informacji na temat tego modelu.

 

Jakie są jego cechy eksploatacyjne . W jakich latach był produkowany ? Co to za silnik 2,5 L ?

 

Wersja czterodrzwiowa-a amerykańskie były 2-drzwiowe ??? :shock:

 

Mógłbym poszukać w dziale allegro,e-bay.Ale tu chociaż zostanie dla potomności.

Chodzi konkretnie o TO:

http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-5-rs ... 63572.html

Link to comment
Share on other sites

Hehe . Już trochę znalazłem ,możliwe ,że jest to RS po uturbieniu . A już myślałem ,że subaru wypuściło jakąś krótką serię ..... chyba w Krakowie w garażu :lol:

Link to comment
Share on other sites

To jest ten samochód z Mławy.Tam facet wziął za jakieś długi, samochód w rozliczeniu.Długo go nie mógł sprzedać. Potem prawdopodobnie go nie sprzedał tylko zamienił na inny niesprzedawalny samochód . Coś jak pies za 70 000zł zamieniony okazyjnie na dwa koty po 35 000zł .

 

Prawdopodobnie rzemieśliniczo uturbiony . Nic nie wiadomo jak i kto po poskręcał i jak ma to prawo jeździć. Nowy własciciel ucieka z autem szybko więc wcale bym się nie zdziwi jak by auto wymagał inwestycji nagłych.

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie rzemieśliniczo uturbiony .

Nie wiem, czy to ten samochód, ale miesiąc temu rozmawiałem M. Gawinem,który mówił mi, że naprawia (chyba skrzynię) w srebrnym GC 2.5 (wyglądał ja ten z ogłoszenia), do którego ktoś zaadoptował turbo.

Link to comment
Share on other sites

ALEX.

 

Jestem tu nowy , wielu nazwisk nie znam, podobnie jak się jeszcze uczę , który user z którym zakładem tuningowo-warsztatowym można kojarzyć.

 

M.Gawina znalazłem w wyszukiwarce. W ciemno można założyć,że to by się mogło zgadzać.

1) 2,5 L GC można ze świecą szukać

2) Przy uturbieniu awaria skrzyni biegów bb.prawdopodobna

 

PS. Dziwi mnie,że to auto jest 4 drzwiowe. RS-y były chyba wyłącznie 2-drzwiowe.

 

To może być Grand Prix Drut of Poland :grin:

Link to comment
Share on other sites

M.Gawina znalazłem w wyszukiwarce. W ciemno można założyć,że to by się mogło zgadzać.

Sorry. Gawin to powiedzmy odpowiednik warszawskiego J. Korneckiego (pozdrawiam :mrgreen: ) na Małopolskę...czyli złota rączka od Subaru :wink:

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie rzemieśliniczo uturbiony .

Nie wiem, czy to ten samochód, ale miesiąc temu rozmawiałem M. Gawinem,który mówił mi, że naprawia (chyba skrzynię) w srebrnym GC 2.5 (wyglądał ja ten z ogłoszenia), do którego ktoś zaadoptował turbo.

 

A potem od Gawina , przywieżli na lawecie do mnie :roll: , jesli ktoś chce kupić z forumowiczów ten egzemplarz, to ostrzegam drut, jakiego mało :shock: .

Link to comment
Share on other sites

A potem od Gawina , przywieżli na lawecie do mnie ,

Czyli to ten sam egzemplarz...? Widziałem, jak jechał...na lawecie do Gawina :mrgreen:

 

i tak sobie jeżdzi od Kajfasza do Judasza :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

i tak sobie jeżdzi od Kajfasza do Judasza

A co mu dolega? Jesli dobrze pamiętam to Michal Gawin wspominał coś o skrzyni...czy ...nie pamietam. Napewno nie o silniku.

Link to comment
Share on other sites

i tak sobie jeżdzi od Kajfasza do Judasza

A co mu dolega? Jesli dobrze pamiętam to Michal Gawin wspominał coś o skrzyni...czy ...nie pamietam. Napewno nie o silniku.

 

Skrzynia do roboty, wyskakuje wsteczny i dwójka, zawieszenie całe do roboty, problem ze sprzegłem, podobno nowe mu Gawin zakładał, ale dalej ślizga, wycieki oleju z pod uszczelki głowicy, itd itd. jednym słowem dramat :evil:

Link to comment
Share on other sites

Raczej nie taka sama. Ten polski to uturbione 2.5 N/A a ten z ebay to swap z 2.5 STi.

Słuszna uwaga. Specjalnie miałem jechac do Gawina zobaczyć to auto, żeby na forum w wątkach dotyczących tuningu N/A móc opisać jak wyglądają takie efekty. Niestety nie znalazłem czasu. Swap na 2.5 STI jak najbardziej polecam :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Raczej nie taka sama. Ten polski to uturbione 2.5 N/A a ten z ebay to swap z 2.5 STi.

Słuszna uwaga. Specjalnie miałem jechac do Gawina zobaczyć to auto, żeby na forum w wątkach dotyczących tuningu N/A móc opisać jak wyglądają takie efekty. Niestety nie znalazłem czasu. Swap na 2.5 STI jak najbardziej polecam :wink: :mrgreen:

 

Nie masz czego żałować , naprawde :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Pytanie konkursowe : Po co RS-owi wlot na masce ? :grin:

 

Przy okazji tak się zastanawiałem , czy te wloty rzeczywiście są takie ważne.Ten łyk świerzego powietrza na IC i chłodzenie turbiny.Wiele aut z turbina nie ma tego.wiele IC też nie jest wystawionych na przeciąg. Jak zaczyna padać deszcz to rozgrzana turbosprężarka dostaje niezłą szprycę.

Link to comment
Share on other sites

Po co RS-owi wlot na masce

Dla lansu, tak jak i w Legacy GT czy OBK z tamtych lat (rynek USA).

 

czy te wloty rzeczywiście są takie ważne

Tak.

 

Ten łyk świerzego powietrza na IC i chłodzenie turbiny

Turbina jest chłodzona olejem, a nie powietrzem.

 

Wiele aut z turbina nie ma tego

Bo nie ma TMIC tylko FMIC - Top Mounted Intercooler vs Front Mounted Intercooler.

 

wiele IC też nie jest wystawionych na przeciąg

Przykład?

 

Jak zaczyna padać deszcz to rozgrzana turbosprężarka dostaje niezłą szprycę

To chyba przy otwartej masce.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...