Skocz do zawartości

Erik_wrx

Nowy
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Erik_wrx

  • Urodziny 18.03.1979

Profile Information

  • Skąd
    Wieden
  • Auto
    J-Spec GC8
  • Zainteresowania
    Astronomia , Enduro/Downhill , Motoryzacja , Fotografia/Astrofotografia

Osiągnięcia Erik_wrx

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Erik_wrx

    klatka dla cywila

    Nie wiem czy wogole czytasz co napisalem , klatka 6-cio punktowa wiec w tyle przy kanapie a dokladnie za nia przy samych słupkach jest jej mocowanie bo to nie kompletna spawana cela i jest tam normalnie miejsce . A w przodzie to nie samobójstwo ?? Auto mam od 2008 i przejechałem około 3k km wiec nie tak całkiem na codzien , siedzenia zostały po prostu ze względu na kontrole , już teraz jest tu u nas katastrofa podczas kontroli kiedy widza pasy szelkowe , kubly itd.. Tzn. powinienem mieć pretensje teraz do Subaru ze wyprodukowali taka klatkę czy jak ? Chodziło mnie tylko o kwestie związaną z przepisami oraz przeglądem i tyle . Pozdrawiam
  2. Erik_wrx

    klatka dla cywila

    Wiesz co , z miejscami jest wszystko Ok myślę . W tyle za kanapa jest mocowana tylko w dwóch punktach wiec może nie będzie problemu (można normalnie zająć miejsce, są pasy itd..) , chodziło mi własnie o te przepisy ale jak nie precyzują tego jak mówisz to może jak by się uparł żeby dopisali to w dowodzie to się uda ..... . Materiał to rura bezszwowa 42mm ze ścianka jakoś 2,5mm oryginał do GT-ka tylko z ta homologacja lipa bo nie mam tego papieru , choć do mojego JSpec-a przysłali mi aż z Włoch jak ładnie poprosiłem . Musze coś pomyśleć bo może i się tak zdarzyć ze i Policji się to kiedyś przy okazji odwiedzin w PL nie spodoba .
  3. I to jak się wyróżnia .Prawdziwa perełka wśród tych wszystkich seryjnych nie tjuningowanych Buhahahaha , cytat z czterech kolek
  4. A to przepraszam nie zauważyłem ze już było . http://www.ebay.co.uk/itm/290679111674?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648#ht_1654wt_1396
  5. No raczej tak :shock: . Ale popatrzcie na tego rodzynka http://otomoto.pl/subaru-impreza-250-km-C23640155.html . Choc teraz już wlascicel spuścił z tonu trochę , poprzedni opis to " oryginal 22B Wrc" itd...
  6. Erik_wrx

    klatka dla cywila

    Witajcie , a jak to sie ma do przepisów i przeglądu w PL ? Mam od jakigos czasu takie 6-cio punktowe Sti , ostatnio przeglad przeszedl w sumie tylko chyba poprzez znajomosc bo nawet nic slowem nie pisneli o klatce , siedzenia z tylu są na miejscu także to już polowa problemu z głowy .
  7. Zwiekszylem cisnienie do 45 psi i jest lepiej . a i regulator byl zle podlonczony Dzieki za podpowiedzi .
  8. Erik_wrx

    Chlapacze do GT

    Witaj Tak wygladaja oryginalne chlapacze do Gt Part No. ST 555005555240 Cena 250 $ + przesylka + clo [ Dodano: Pon Cze 15, 2009 5:27 pm ] A tutaj rysunek jak wykonac sobie samemu takie prawie Sti chlapaki :-) Kliknij tu
  9. Tak regulator ze wskaznikiem , i chyba tu bedzie tkwil problem bo nawet po odpaleniu wskazuje 0 . A z wydechu smierdzi paliwem jak z cysterny . Airbox jest taki sam , dedykowany do tego silnika . Przeplywke sprawdzilem tak po rusku czyli odlonczylem wtyczke zaczelo trzepac jeszcze bardziej czyli jest ok. Pozatym sprawdze jutro w Safc tam podaje dokladnie woltarz . Druga zecz jaka stwierdzilem to to ze jak zapodam wiecej gazu to jako tako chodzi tzn.na obrotach powyzej 2 tys. kiedy spadnie ponizej trzepie jak stara pralka i zapala sie lampka "CHECK ENGINE"
  10. wtryski 440 tylko ze po czyszczeniu ultradzwiekami .
  11. Hmm , jest jakis sposob zeby ja sprawdzic ? Oprocz takiego zeby odlaczyc wtyczke i patrzec co sie dzieje .
  12. Witam wszystkich . Probowalem dzis po kompletnej zmianie ukladu paliwowego, pomp, wtryskow, listw wtryskowych ,dolotu i elektroniki odpalic auto , lecz niestety po dosc dlugim probowaniu odpalilo i strasznie trzesie cala buda silnik pracuje nie rownomiernie i po paru sekundach zapala sie lampka CHECK ENGINE i silnik gasnie . Sprawdzalem wszystkie wezyki oraz lonczenia elektrczne wszytko jest ok . Auto to seryjne Sti Jdm , 280 ps . Zmienione listwy na Highflow , przewody an6 w oplocie , oryginalna pompa w baku + Surgetank i zewnetrzna pompa 190 Lph 50Psi ,nowy regulator cisnienia , Arc Airbox ,Apexi Safc2 i Avcr ( Momentalnie w seryjnych ustawieniach) Moze to byc ewentualny defekt np. wtrysku ? czy tez moze cisnienie paliwa jest za male lub zbyt duze ? Przychodzi mi tylko to namysl poniewaz poza tym nie bylo wiecej ingerencji w silnik (przy odlonczonym Safc i Avcr problem pozostaje - (wiec to na 100% nie elektronika) W miare mozliwosci prosil bym o rady , sugestje coz z tym poczac . Dziekuje i pozdrawiam
  13. Polonez LPG Turbo Taka ciekawostka techniczna . http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=15663
  14. Erik_wrx

    wydechy blitz

    Dzwiek z wkladka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...