Witam wszystkich .
Probowalem dzis po kompletnej zmianie ukladu paliwowego, pomp, wtryskow, listw wtryskowych ,dolotu i elektroniki odpalic auto , lecz niestety po dosc dlugim probowaniu odpalilo i strasznie trzesie cala buda silnik pracuje nie rownomiernie i po paru sekundach zapala sie lampka CHECK ENGINE i silnik gasnie .
Sprawdzalem wszystkie wezyki oraz lonczenia elektrczne wszytko jest ok .
Auto to seryjne Sti Jdm , 280 ps .
Zmienione listwy na Highflow , przewody an6 w oplocie , oryginalna pompa w baku + Surgetank i zewnetrzna pompa 190 Lph 50Psi ,nowy regulator cisnienia , Arc Airbox ,Apexi Safc2 i Avcr ( Momentalnie w seryjnych ustawieniach)
Moze to byc ewentualny defekt np. wtrysku ? czy tez moze cisnienie paliwa jest za male lub zbyt duze ?
Przychodzi mi tylko to namysl poniewaz poza tym nie bylo wiecej ingerencji w silnik (przy odlonczonym Safc i Avcr problem pozostaje - (wiec to na 100% nie elektronika)
W miare mozliwosci prosil bym o rady , sugestje coz z tym poczac .
Dziekuje i pozdrawiam