Gość kiler Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Witam w jaki sposob mozna zwiekszyc osiogi i moc w subaru legacy 91r 1,8??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Sprzedając i kupując mocniejszą wersję. Będzie najtaniej/najskuteczniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 osiogi :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Sprzedając i kupując mocniejszą wersję. Będzie najtaniej/najskuteczniej. Coś z turbo najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Coś z turbo najlepiej i podtlenkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 i naklejką Pioneer na tylnej szybie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Wyżywacie sie na początkującym :razz: a przeciez można było szczerze ujawnić jak podnieść moc, sprawa jest prosta papierowy filtr powietrza +50km magnetyzer +30 i dwie opływowe wycieraczki +15 (przepraszam nie mogłem sie powstrzymać) może jakbyś napisał ile chciałbyś wydać to byłoby łatwiej coś doradzić... edit: a tak szczerze to najlepiej kupic cos z turbo - na pewno wyjdzie taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Sposób na podniesienie mocy jest bardzo prosty i sprawdza sie praktycznie w kazdym silniku spalinowym. Trzeba do cylindra doprowadzic jak najwiecej paliwa i powietrza w odpowiednich proporcjach a pozniej zapalic ta mieszanke w odpowiednim momencie. Nie nalezy tez zapominac o dobrym opróżnieniu cylindra z produktow spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 zamiast pakowac do auta catback lepiej bedzie zaolzyc downpipe bez katalizatorow. to da znacznie wieksze przyrosty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 zamiast pakowac do auta catback lepiej bedzie zaolzyc downpipe bez katalizatorow. to da znacznie wieksze przyrosty. przestan palic - chyba zes cos pomylil :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Wątek chyba się wyczerpał... mowa była o legacy wolnossącym. Najtaniej będzie wymienić auto, nieco drożej (ale może czasem i taniej - zależy od dojścia do części oraz wiedzy) wyjdzie swap z turbo. Podnoszenie mocy silnika wolnossącego jest drogie a potem uciążliwe w eksploatacji. No i silnik to nie wszystko, trzeba pamiętać o lepszych hamulcach, zawiasie... gra nie warta świeczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 aflinta, trzeba by przebadac temat jak do tego samochodu bedzie pasowal blok 2.5 litra. Taka przerobka nie powinna byc droga i skomplikowana pod warunkiem ze wszsytko jest mniejwiecej kompatybilne. Na koniec swinka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Na koniec swinka... ... na lusterko, od Godlika Sorry nie mogłem się powstrzymać :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 e tam jak ktos ma bdb egzemplarz cos można dłóbnać, ale rewelacji sie nie spodziewaj i szykuj na spore wydatki!! Możesz przy tym roczniku najwyżej przywrócić do seryjnej mocy, wiec tak ,dobry wydech (lub nowy kat bo stary pewnie przypchany ) koszt pewnie z 2tys+ za wydech , dobry filtr powietrza i dolot , nowe swiece przewody (czasem cewki zaplonowe)koszt ok 700zlup + i zaczać lać v-pover99 to tak po taniosci a jak widzisz masz pare tys zl i seryjna moc dopiero:PPP Albo rozebrac silnik nowe walki nowe mapy + turbo zakuć silnik , nowy zawias hamulce koszt wiekszy niż GT ale masz nowe auto .......no coment.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 w jaki sposob mozna zwiekszyc osiogi jak ktos ma bdb egzemplarz cos można dłóbnać No to sobie chłopaki pogadali... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 hogi wiedziałem dawno mnie nie było ale 1 błąd tylko :PPP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi