Skocz do zawartości

wydechy blitz


bombEER

Rekomendowane odpowiedzi

jestem jestem.

no wiec moj jest z downpipe (o ile nie myle) czyli poszerzony kolnierz od turbiny, z dodatkowym zaslepionym gwintowanym otworem pod sonde (wygoda strojenia). 2,5 cala.

uppipe to dodatkowe pieniadze, ale o ile pamietam nie nie bylo drogo.

co do ceny.

zalezna jest od ilosci tlumikow, a podana na stronie obejmuje uklad z dwoma puszkami. z jedna jest taniej o 200-300zl o ile dobrze pamietam. do dopytania!

ja mam z jedna puszka bo stwierdzilem, ze jak mi bedzie za bardzo przeszkadzal to najwyzej doloze druga, a nie odwrotnie :twisted: .

moim zdaniem jest oki. nie przeszkadza, brzmi fajnie z tego co mowia :razz:

koncowka do wyboru do koloru. podejscie do klienta wporzo! reklamacje od reki. mi cos zaczelo pobrzekiwac i myslac ze to wydech pojechalem to mi eltecowcy oslone uciszyli za friko :cool:

tyleekspress.

zdroowka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dominikt, naprawdę ten wydech Yacho nie jest męczący i przyjemnie brzmi z jedną puszką.

Wracałem z tyłu ze Słomki i było ciszej niż u mnie. :mrgreen:

bo zesz somsiad swoja szanowna rufa wytlumial pieknie! :wink:

faktycznie zastanawialem sie ze jakos ciszej heheh.

zdroowka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem jestem.

no wiec moj jest z downpipe (o ile nie myle) czyli poszerzony kolnierz od turbiny, z dodatkowym zaslepionym gwintowanym otworem pod sonde (wygoda strojenia). 2,5 cala.

uppipe to dodatkowe pieniadze, ale o ile pamietam nie nie bylo drogo.

co do ceny.

zalezna jest od ilosci tlumikow, a podana na stronie obejmuje uklad z dwoma puszkami. z jedna jest taniej o 200-300zl o ile dobrze pamietam. do dopytania!

ja mam z jedna puszka bo stwierdzilem, ze jak mi bedzie za bardzo przeszkadzal to najwyzej doloze druga, a nie odwrotnie :twisted: .

moim zdaniem jest oki. nie przeszkadza, brzmi fajnie z tego co mowia :razz:

koncowka do wyboru do koloru. podejscie do klienta wporzo! reklamacje od reki. mi cos zaczelo pobrzekiwac i myslac ze to wydech pojechalem to mi eltecowcy oslone uciszyli za friko :cool:

tyleekspress.

zdroowka!

 

Z tym rozszerzeniem kołnierza to nie jest najlepszy pomysł. Jest później problem z "trzymaniem" turbiny przy strojeniu.

Generalnie Panowie z El-tec'a montują 3" downpipe potem przelot 2.5cala i końcówka do wyboru. Można też zamówić sportowy kat plus środkowy ale po co ....

Aha mino delikatnego odsunięcia sondy CEL się zapala. Po za tym po otwarciu przy takim wydechu remap ASAP.

Tak przynajmniej twierdzą fachowcy.

U mnie jest założony taki wydech :

http://foto.onet.pl/5i0cv,o88y0yodydy0,e8dwk,u.html

 

I brzmi bardzo fajnie.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym rozszerzeniem kołnierza to nie jest najlepszy pomysł. Jest później problem z "trzymaniem" turbiny przy strojeniu.

U mnie problem nie wystepowal. No, chyba, ze turbina nie chciala sie zatrzymac, to tak! :mrgreen:

Generalnie Panowie z El-tec'a montują 3" downpipe potem przelot 2.5cala

A nie 2.75" :arrow: 2.5" ?

Można też zamówić sportowy kat plus środkowy ale po co ....

Tez nie polecam - pelny przelot + ostatni wydech i gra muzyka*

Aha mino delikatnego odsunięcia sondy CEL się zapala.

Bo najlepiej wylaczyc raportowanie tego bledu.

Po za tym po otwarciu przy takim wydechu remap ASAP.

Absolutnie, bo turbo przeladowuje.

 

*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam załozonego Remusa i jest cicho i przyjemnie (delikatny pomruk) osobiscie mam dosyc wyjcow.

Nikt nie mowi o wyjcach - spr link.

A Remusa mialem homologowanego w innym aucie - bylem slyszalny z ok. 500-700 metrow...Co prawda nie bylo to wycie, tylko basowe mruczenie, ale jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym rozszerzeniem kołnierza to nie jest najlepszy pomysł. Jest później problem z "trzymaniem" turbiny przy strojeniu.

U mnie problem nie wystepowal. No, chyba, ze turbina nie chciala sie zatrzymac, to tak! :mrgreen:

Generalnie Panowie z El-tec'a montują 3" downpipe potem przelot 2.5cala

A nie 2.75" :arrow: 2.5" ?

Można też zamówić sportowy kat plus środkowy ale po co ....

Tez nie polecam - pelny przelot + ostatni wydech i gra muzyka*

Aha mino delikatnego odsunięcia sondy CEL się zapala.

Bo najlepiej wylaczyc raportowanie tego bledu.

Po za tym po otwarciu przy takim wydechu remap ASAP.

Absolutnie, bo turbo przeladowuje.

 

*

 

Też mam z rozszerzeniem ale Panowie z mapteka mówili że to trochę utrudnia strojenie.

Generalnie jest OK.

 

Podobno mam 3" w 2.5" ale nie mierzyłem :mrgreen:

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie el-teca pisza, ze 2400 zl.

Zadzwonie do nich jutro i sie dowiem co i jak.

Za kompletny wydech w El-tecu zaplacilem 2700 zł.

 

[ Dodano: Wto Cze 10, 2008 10:26 pm ]

Z tym rozszerzeniem kołnierza to nie jest najlepszy pomysł. Jest później problem z "trzymaniem" turbiny przy strojeniu.

Generalnie Panowie z El-tec'a montują 3" downpipe potem przelot 2.5cala i końcówka do wyboru. Można też zamówić sportowy kat plus środkowy ale po co ....

Aha mino delikatnego odsunięcia sondy CEL się zapala. Po za tym po otwarciu przy takim wydechu remap ASAP.

Tak przynajmniej twierdzą fachowcy.

 

I brzmi bardzo fajnie.

 

Mam tak zrobione w swoim Forku - nic mi się nie zapala.

Rzeczywiście - brzmi super.

O co chodzi z tym ASAP remapem :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASAP - as soon as possible - najszybciej jak można. Chodzi o to, że przy zmianie wydechu na przelotowy trzeba zrobić remap jak najszybciej. :cool:

 

Teraz przeczytałem i pomyślałem sobie, że anakinsky wie co to znaczy ASAP. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

matko! nie straszcie! jezdze juz kilka miesiecy ze zrobionym wydechem i nie mam zadnych problemow z przeladowaniem, a pilnuje. nawet zakupilem zegarek z piszczykiem :razz: , a do remapu sie szykuje finansowo oczywiscie.

zdroowka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JED napisał/a:

Absolutnie, bo turbo przeladowuje.

*

 

mi tam nic nie przeladowuje. nawet zmienilem zegar na kawior i jest tak jak powinno byc.

zdroowka!

matko! nie straszcie! jezdze juz kilka miesiecy ze zrobionym wydechem i nie mam zadnych problemow z przeladowaniem

Ja po wymianie na przelot bylem zachwycony, ile to dalo...

Taa...Przy remapie dowiedzialem sie dlaczego :cool: .

Dobrze, ze nie byl to 2.5L :roll: , bo

bo potem Game Over kup se nowy silnik.
i "sorry, no bonus". :mrgreen:

 

EDIT: zeby byc on-topic: czy jesli przy wydechu jest napisane, ze pasuje do USDM, to do EU tez bedzie, bez przerabiania pasowal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz fragment tekstu jednej z najlepszych firm tuningowych zajmujacych sie Subaru w Polsce:

Kompletny przelotowy układ wydechowy i fabryczne mapy w sterowniku

Montaż układu wydechowego z katalizatorem sportowym, źle wpływa na przyrost ciśnienia doładowania. Przy temperaturze zewnętrznej około 30°C ciśnienie doładowania na 4 biegu dochodziło do 1,44 bara, na 5 i 6 biegu do 1,52 bara. Zimą ciśnienie może przekroczyć 1,6 bara, co przy fabrycznych mapach zapłonu i paliwa w sterowniku silnika prowadzi do zubożenia mieszanki, detonacji i wszystkich możliwych związanych z tym następstw.Wymianę układu wydechowego na przelotowy najbezpieczniej jest wykonać łącznie z przeprogramowaniem sterownika, podczas którego usuwa się zagrożenia związane z jego montażem, sprawdza AFR, wygładza i zwiększa moment obrotowy uzyskujać w sposób bezpieczny większą moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz fragment tekstu jednej z najlepszych firm tuningowych zajmujacych sie Subaru w Polsce:

Kompletny przelotowy układ wydechowy i fabryczne mapy w sterowniku

Montaż układu wydechowego z katalizatorem sportowym, źle wpływa na przyrost ciśnienia doładowania. Przy temperaturze zewnętrznej około 30°C ciśnienie doładowania na 4 biegu dochodziło do 1,44 bara, na 5 i 6 biegu do 1,52 bara. Zimą ciśnienie może przekroczyć 1,6 bara, co przy fabrycznych mapach zapłonu i paliwa w sterowniku silnika prowadzi do zubożenia mieszanki, detonacji i wszystkich możliwych związanych z tym następstw.Wymianę układu wydechowego na przelotowy najbezpieczniej jest wykonać łącznie z przeprogramowaniem sterownika, podczas którego usuwa się zagrożenia związane z jego montażem, sprawdza AFR, wygładza i zwiększa moment obrotowy uzyskujać w sposób bezpieczny większą moc.

JULI, tyle to ja też wiem. Chodziło mi o słowa JED-a czemu dobrze że nie miał 2,5T...interesuje mnie co dokładnie miał na myśli bo sporo przegadałem na ten temat z Jackiem z Mapteka i Piotrem z Kocaru i ciekaw jest co on powie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy ktoś może wie czy wydech typu catback Blitz Nur Spec R dedykowany do Impreza STI '03 zakupiony w UK lub Irlandii czyli do samochodu RHD będzie pasował do takiej samej Imprezy ale LHD ( czyli mojej) ??? Mam nadzieje,że wyraziłem się w miarę zrozumiale. Pytam bo sprzedawca coś mi tam zaczął filozofować, że może być inny kształt i umiejscowienie haków ale nie był pewny. Z kolei na UK Ebay są oferty i w opisie ten sam wydech jest do EU i UK co wskazuje, że nie powinno być problemów z Blitz'em...Mam racje czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...