Yacho Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 jestem jestem. no wiec moj jest z downpipe (o ile nie myle) czyli poszerzony kolnierz od turbiny, z dodatkowym zaslepionym gwintowanym otworem pod sonde (wygoda strojenia). 2,5 cala. uppipe to dodatkowe pieniadze, ale o ile pamietam nie nie bylo drogo. co do ceny. zalezna jest od ilosci tlumikow, a podana na stronie obejmuje uklad z dwoma puszkami. z jedna jest taniej o 200-300zl o ile dobrze pamietam. do dopytania! ja mam z jedna puszka bo stwierdzilem, ze jak mi bedzie za bardzo przeszkadzal to najwyzej doloze druga, a nie odwrotnie . moim zdaniem jest oki. nie przeszkadza, brzmi fajnie z tego co mowia :razz: koncowka do wyboru do koloru. podejscie do klienta wporzo! reklamacje od reki. mi cos zaczelo pobrzekiwac i myslac ze to wydech pojechalem to mi eltecowcy oslone uciszyli za friko :cool: tyleekspress. zdroowka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroeight Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Dzieki za wyczerpujace info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 dominikt, naprawdę ten wydech Yacho nie jest męczący i przyjemnie brzmi z jedną puszką. Wracałem z tyłu ze Słomki i było ciszej niż u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacho Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 dominikt, naprawdę ten wydech Yacho nie jest męczący i przyjemnie brzmi z jedną puszką.Wracałem z tyłu ze Słomki i było ciszej niż u mnie. bo zesz somsiad swoja szanowna rufa wytlumial pieknie! :wink: faktycznie zastanawialem sie ze jakos ciszej heheh. zdroowka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 jestem jestem.no wiec moj jest z downpipe (o ile nie myle) czyli poszerzony kolnierz od turbiny, z dodatkowym zaslepionym gwintowanym otworem pod sonde (wygoda strojenia). 2,5 cala. uppipe to dodatkowe pieniadze, ale o ile pamietam nie nie bylo drogo. co do ceny. zalezna jest od ilosci tlumikow, a podana na stronie obejmuje uklad z dwoma puszkami. z jedna jest taniej o 200-300zl o ile dobrze pamietam. do dopytania! ja mam z jedna puszka bo stwierdzilem, ze jak mi bedzie za bardzo przeszkadzal to najwyzej doloze druga, a nie odwrotnie . moim zdaniem jest oki. nie przeszkadza, brzmi fajnie z tego co mowia :razz: koncowka do wyboru do koloru. podejscie do klienta wporzo! reklamacje od reki. mi cos zaczelo pobrzekiwac i myslac ze to wydech pojechalem to mi eltecowcy oslone uciszyli za friko :cool: tyleekspress. zdroowka! Z tym rozszerzeniem kołnierza to nie jest najlepszy pomysł. Jest później problem z "trzymaniem" turbiny przy strojeniu. Generalnie Panowie z El-tec'a montują 3" downpipe potem przelot 2.5cala i końcówka do wyboru. Można też zamówić sportowy kat plus środkowy ale po co .... Aha mino delikatnego odsunięcia sondy CEL się zapala. Po za tym po otwarciu przy takim wydechu remap ASAP. Tak przynajmniej twierdzą fachowcy. U mnie jest założony taki wydech : http://foto.onet.pl/5i0cv,o88y0yodydy0,e8dwk,u.html I brzmi bardzo fajnie. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacho Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 wszystko swieta prawda! a ja mam dokladnie taka sama puszke i taka sama koncowke btw zdroowka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Z tym rozszerzeniem kołnierza to nie jest najlepszy pomysł. Jest później problem z "trzymaniem" turbiny przy strojeniu. U mnie problem nie wystepowal. No, chyba, ze turbina nie chciala sie zatrzymac, to tak! Generalnie Panowie z El-tec'a montują 3" downpipe potem przelot 2.5cala A nie 2.75" :arrow: 2.5" ? Można też zamówić sportowy kat plus środkowy ale po co .... Tez nie polecam - pelny przelot + ostatni wydech i gra muzyka* Aha mino delikatnego odsunięcia sondy CEL się zapala. Bo najlepiej wylaczyc raportowanie tego bledu. Po za tym po otwarciu przy takim wydechu remap ASAP. Absolutnie, bo turbo przeladowuje. * Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkow Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Ja mam załozonego Remusa i jest cicho i przyjemnie (delikatny pomruk) osobiscie mam dosyc wyjcow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Ja mam załozonego Remusa i jest cicho i przyjemnie (delikatny pomruk) osobiscie mam dosyc wyjcow. Nikt nie mowi o wyjcach - spr link. A Remusa mialem homologowanego w innym aucie - bylem slyszalny z ok. 500-700 metrow...Co prawda nie bylo to wycie, tylko basowe mruczenie, ale jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Z tym rozszerzeniem kołnierza to nie jest najlepszy pomysł. Jest później problem z "trzymaniem" turbiny przy strojeniu. U mnie problem nie wystepowal. No, chyba, ze turbina nie chciala sie zatrzymac, to tak! Generalnie Panowie z El-tec'a montują 3" downpipe potem przelot 2.5cala A nie 2.75" :arrow: 2.5" ? Można też zamówić sportowy kat plus środkowy ale po co .... Tez nie polecam - pelny przelot + ostatni wydech i gra muzyka* Aha mino delikatnego odsunięcia sondy CEL się zapala. Bo najlepiej wylaczyc raportowanie tego bledu. Po za tym po otwarciu przy takim wydechu remap ASAP. Absolutnie, bo turbo przeladowuje. * Też mam z rozszerzeniem ale Panowie z mapteka mówili że to trochę utrudnia strojenie. Generalnie jest OK. Podobno mam 3" w 2.5" ale nie mierzyłem pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Na stronie el-teca pisza, ze 2400 zl.Zadzwonie do nich jutro i sie dowiem co i jak. Za kompletny wydech w El-tecu zaplacilem 2700 zł. [ Dodano: Wto Cze 10, 2008 10:26 pm ] Z tym rozszerzeniem kołnierza to nie jest najlepszy pomysł. Jest później problem z "trzymaniem" turbiny przy strojeniu. Generalnie Panowie z El-tec'a montują 3" downpipe potem przelot 2.5cala i końcówka do wyboru. Można też zamówić sportowy kat plus środkowy ale po co .... Aha mino delikatnego odsunięcia sondy CEL się zapala. Po za tym po otwarciu przy takim wydechu remap ASAP. Tak przynajmniej twierdzą fachowcy. I brzmi bardzo fajnie. Mam tak zrobione w swoim Forku - nic mi się nie zapala. Rzeczywiście - brzmi super. O co chodzi z tym ASAP remapem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 ASAP - as soon as possible - najszybciej jak można. Chodzi o to, że przy zmianie wydechu na przelotowy trzeba zrobić remap jak najszybciej. :cool: Teraz przeczytałem i pomyślałem sobie, że anakinsky wie co to znaczy ASAP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacho Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Absolutnie, bo turbo przeladowuje.* mi tam nic nie przeladowuje. nawet zmienilem zegar na kawior i jest tak jak powinno byc. zdroowka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Absolutnie, bo turbo przeladowuje.* mi tam nic nie przeladowuje. nawet zmienilem zegar na kawior i jest tak jak powinno byc. zdroowka! na razie... oby nie było tak, że jak sie o tym dowiesz to będzie już za późno. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroeight Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 macie moze probke dzwieku przy samym wycieciu kata na stockowym wydechu wrxa? to taka budzetowa opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Tak czy siak powyzej katalizatora robisz wydech i Remap musi byc bo potem Game Over kup se nowy silnik. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacho Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 matko! nie straszcie! jezdze juz kilka miesiecy ze zrobionym wydechem i nie mam zadnych problemow z przeladowaniem, a pilnuje. nawet zakupilem zegarek z piszczykiem :razz: , a do remapu sie szykuje finansowo oczywiscie. zdroowka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 JED napisał/a:Absolutnie, bo turbo przeladowuje. * mi tam nic nie przeladowuje. nawet zmienilem zegar na kawior i jest tak jak powinno byc. zdroowka! matko! nie straszcie! jezdze juz kilka miesiecy ze zrobionym wydechem i nie mam zadnych problemow z przeladowaniem Ja po wymianie na przelot bylem zachwycony, ile to dalo... Taa...Przy remapie dowiedzialem sie dlaczego :cool: . Dobrze, ze nie byl to 2.5L :roll: , bo bo potem Game Over kup se nowy silnik. i "sorry, no bonus". EDIT: zeby byc on-topic: czy jesli przy wydechu jest napisane, ze pasuje do USDM, to do EU tez bedzie, bez przerabiania pasowal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Dobrze, ze nie byl to 2.5L , bo JULI napisał/a:bo potem Game Over kup se nowy silnik. i "sorry, no bonus". A niby to czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Tu masz fragment tekstu jednej z najlepszych firm tuningowych zajmujacych sie Subaru w Polsce: Kompletny przelotowy układ wydechowy i fabryczne mapy w sterowniku Montaż układu wydechowego z katalizatorem sportowym, źle wpływa na przyrost ciśnienia doładowania. Przy temperaturze zewnętrznej około 30°C ciśnienie doładowania na 4 biegu dochodziło do 1,44 bara, na 5 i 6 biegu do 1,52 bara. Zimą ciśnienie może przekroczyć 1,6 bara, co przy fabrycznych mapach zapłonu i paliwa w sterowniku silnika prowadzi do zubożenia mieszanki, detonacji i wszystkich możliwych związanych z tym następstw.Wymianę układu wydechowego na przelotowy najbezpieczniej jest wykonać łącznie z przeprogramowaniem sterownika, podczas którego usuwa się zagrożenia związane z jego montażem, sprawdza AFR, wygładza i zwiększa moment obrotowy uzyskujać w sposób bezpieczny większą moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Tu masz fragment tekstu jednej z najlepszych firm tuningowych zajmujacych sie Subaru w Polsce:Kompletny przelotowy układ wydechowy i fabryczne mapy w sterowniku Montaż układu wydechowego z katalizatorem sportowym, źle wpływa na przyrost ciśnienia doładowania. Przy temperaturze zewnętrznej około 30°C ciśnienie doładowania na 4 biegu dochodziło do 1,44 bara, na 5 i 6 biegu do 1,52 bara. Zimą ciśnienie może przekroczyć 1,6 bara, co przy fabrycznych mapach zapłonu i paliwa w sterowniku silnika prowadzi do zubożenia mieszanki, detonacji i wszystkich możliwych związanych z tym następstw.Wymianę układu wydechowego na przelotowy najbezpieczniej jest wykonać łącznie z przeprogramowaniem sterownika, podczas którego usuwa się zagrożenia związane z jego montażem, sprawdza AFR, wygładza i zwiększa moment obrotowy uzyskujać w sposób bezpieczny większą moc. JULI, tyle to ja też wiem. Chodziło mi o słowa JED-a czemu dobrze że nie miał 2,5T...interesuje mnie co dokładnie miał na myśli bo sporo przegadałem na ten temat z Jackiem z Mapteka i Piotrem z Kocaru i ciekaw jest co on powie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Pewnie dla tego ze .......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Czy ktoś może wie czy wydech typu catback Blitz Nur Spec R dedykowany do Impreza STI '03 zakupiony w UK lub Irlandii czyli do samochodu RHD będzie pasował do takiej samej Imprezy ale LHD ( czyli mojej) ??? Mam nadzieje,że wyraziłem się w miarę zrozumiale. Pytam bo sprzedawca coś mi tam zaczął filozofować, że może być inny kształt i umiejscowienie haków ale nie był pewny. Z kolei na UK Ebay są oferty i w opisie ten sam wydech jest do EU i UK co wskazuje, że nie powinno być problemów z Blitz'em...Mam racje czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 macie moze probke dzwieku przy samym wycieciu kata na stockowym wydechu wrxa? to taka budzetowa opcja ja mam tak w sti i jest to totalne nieporozumienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizoo Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Czy ten Blitz Nur Spec R to jakis super nowy wydech? Na ebayu w UK tylko go widac, w US sucho.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi