Skocz do zawartości

Hamulce do Forestera


Tomasz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wiesz, to chyba faktycznie temat do innego wątku.

 

Ale skoro pytasz, to odpowiadam:

tarcze firmy DBA:

na przód:

lewa: 4650 SL

prawa: 4650 SR

na tył:

lewa: 653 SL

prawa: 653 SR

reszta: zaciski, klocki... - oryginał.

 

Chyba, że chodzi Ci o poważniejszą inwestycję - to wtedy dłuższy temat - na pewno do osobnego wątku :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej spisuje się jako miejska wyścigówka... oczywiście po wymianie oryginalnych hamulców...

 

przepraszam za off topa, ale bardzo interesuje mnie sprawa tych hamulców w Foresterze - NA JAKIE :?: :?: :?:

 

zestaw brembo od STI roznica gwarantowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasobność portfela będzie zależała od ruchu w interesie :wink:

W każdym razie 5kzl jest kwotą której w żadnym wypadku nie chciałbym przekroczyć, z drugiej strony im mniej tym lepiej :wink:

 

Występuje jednak inne utrudnienie - nie chciałbym stracić gwarancji poprawiając hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na serii blacka diamond +green stuff .....co do ceny za jakikolwiek rozsadny zestaw (tylko tarcze klocki, plyn przewody czyli niewiele ) to zaczyna sie od 1400zl up nie mowie o upgrade na wieksze (chyba ze urzywki.....)

co do gwarancji to tylko zammienniki serii , ebc, black d , klocki ebc albo ferrodo ale mysle ze do 5 tys to juz jest w czym wybierac :PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasobność portfela będzie zależała od ruchu w interesie :wink:

W każdym razie 5kzl jest kwotą której w żadnym wypadku nie chciałbym przekroczyć, z drugiej strony im mniej tym lepiej :wink:

 

Występuje jednak inne utrudnienie - nie chciałbym stracić gwarancji poprawiając hamulce.

 

Jak chcesz dobrze to 5K musi pęknąć :twisted: jak chcesz półsrodek to oczywiście mniej, ja załozyłem do Forestera 2.5XT My08 hamulce z STI + Galfer półpływajaca tarcza i klocek + przeowody w oplocie i jest rewelacja :cool: Nie stracisz gwarancji :lol: A co najciekawsze da sie to zrobic pod seryjna felgę 17, tylko trza umić :mrgreen:

 

zdjęcie pogladowe :arrow: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4df ... 78b45.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem do swojego forestera nowe tarcze brembo + klocki Galfer + przewody w oplocie stalowym i ten zestaw całkowicie mnie zadowolił. Przed wymianą szukałem różnych rozwiązań i po długiej debacie z Leszkiem z Ferodo doszliśmy do takich ustaleń. W moim przekonaniu do zwykłej jazdy taki zestaw jest całkowicie satysfakcjonujący, chyba, że będziesz jeździł na torze ( choć Foresterem to raczej nie ma większego sensu). Siła hamowania wzrosła drastycznie w porównaniu do serii. Przejechałem już ponad 9K km i nadal jest wszystko OK. Jedyny mankament to popiskiwanie przy hamowaniu z małych prędkości. A cena pasztetowa... mniej niż 1K PLN :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit ile muszę nazbierać na taki zestaw? Jak czasowo wygląda taka operacja?

 

ok 6000zł i max . dwie godziny czasu :mrgreen: , mówimy tu o nowych zaciskach ham. , mozna taniej kupując uzywane zaciski, mogę sie dowiedziec jak bedzie Cie interesowac.

Jak chcesz na nowych możesz przyjechac nawet jutro :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit ile muszę nazbierać na taki zestaw? Jak czasowo wygląda taka operacja?

 

ok 6000zł i max . dwie godziny czasu :mrgreen: , mówimy tu o nowych zaciskach ham. , mozna taniej kupując uzywane zaciski, mogę sie dowiedziec jak bedzie Cie interesowac.

Jak chcesz na nowych możesz przyjechac nawet jutro :wink: :mrgreen:

 

zara zara chcesz opedzlowac moj zestaw :?: :shock:

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz przyjechac nawet jutro

 

eh, ja to bardzo chętnie, ale chyba jutro nie dam rady... :roll:

ale zaczynam odkładać pieniążki :cool:

Carfit a nie masz może firmy gdzieś bliżej morza Bałtyckiego, bo właśnie sprawdziłem odległość i w jedną stronę 814 km :shock:

Normalnie pojadę na wycieczkę do Krakowa i połączę przyjemne z przyjemnym :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zara zara chcesz opedzlowac moj zestaw :?: :shock:

 

będzie i drugi zestaw :cool:

 

Carfit a nie masz może firmy gdzieś bliżej morza Bałtyckiego, bo właśnie sprawdziłem odległość i w jedną stronę 814 km :shock:

Normalnie pojadę na wycieczkę do Krakowa i połączę przyjemne z przyjemnym

 

zamontowac ten zestaw to może każdy kumaty mechanik, nic trudnego wszystko pasuje plug&play, co nie zmienia faktu że wycieczke do Krakowa sobie zrób i zapraszam do mnie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wycieczke do Krakowa sobie zrób i zapraszam do mnie

 

Jak tylko będę gotowy finansowo - zgłoszę się i będę męczyć :smile:

 

[ Dodano: Sro Gru 19, 2007 11:44 am ]

Przy okazji mam pytanie, obawiam się że troche infantylne (w każdym troszkę wstydzę się w tej kwesti nowy wątek zakładać):

 

czy jest technicznie możliwe i finansowo opłacalne uzyskanie w Foresterze 2.5XT przyspieszenie do 100 km/h w czasie 4.5 sek. :?: Może głupio ale poważnie pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po takich zabiegach zdecydowanie gwarancje stracisz

 

oczywiście, ale nie zamierzam tego robić dziś, a pozwoliłoby zrobić jakieś plany odnośnie samochodu - co warto w nim robić, czego nie, na co odkładać pieniążki etc

 

no to skoro z gwarancją jest jeszcze pole do manewru, to moje pytanie staje się bardziej bieżące :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie forester z moca pewnie ok 400 kucy to niezla wydumka.

Bylby to na pewno dosyć unikatowy samochód. Twoje pytanie jest w zwiazku z tym dosyc trudne...

Czysto obiektywnie zawsze lepiej kupic seryjnie szybsze auto niz dlubac wolniejsze, bo tuning zawsze = problemy. Problem w tym, że seryjne auta spełniające Twoje założenia kosztują już tyle, że po zdłubaniu Twojego, starczyłoby jeszcze na kupno dwóch kolejnych takich Foresterów z salonu na zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie forester z moca pewnie ok 400 kucy to niezla wydumka.

Bylby to na pewno dosyć unikatowy samochód. Twoje pytanie jest w zwiazku z tym dosyc trudne...

Czysto obiektywnie zawsze lepiej kupic seryjnie szybsze auto niz dlubac wolniejsze, bo tuning zawsze = problemy. Problem w tym, że seryjne auta spełniające Twoje założenia kosztują już tyle, że po zdłubaniu Twojego, starczyłoby jeszcze na kupno dwóch kolejnych takich Foresterów z salonu na zapas.

Po Polsce śmiga Forek 540KM więc 400 to jeszcze pikuś :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 6000zł i max . dwie godziny czasu

 

 

Kurcze... Carfit też chcę takie hamulce. Myślałem że przy brembo jestem zmuszony dać minimum 18 cali felgi (troche mnie to powstrzymywało przed wymianą gdyż mam dwa komplety kół lato/zima). Zastanawiałem się nad całym kitem Galfera Evo-R 330mm - pasuje podobno na seryjnych felgach 17 cali. Czy w Twoim zestawie na zdjęciu to są właśnie te tarcze? Co to za myk :grin: trzeba znać żeby pasowało do serii z zaciskami brembo? Chyba się skusze na taki zestawik (tylko musze znależć kogoś kto mi to profesjonalnie założy w Wawie... samemu chyba nie warto się porywać.)

 

PS

Masz może fotkę jak to wygląda po założeniu felgi? Na pewno nie obciera?? :twisted:

pzdr

Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...