Tomasz Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Lepiej spisuje się jako miejska wyścigówka... oczywiście po wymianie oryginalnych hamulców... przepraszam za off topa, ale bardzo interesuje mnie sprawa tych hamulców w Foresterze - NA JAKIE :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Wiesz, to chyba faktycznie temat do innego wątku. Ale skoro pytasz, to odpowiadam: tarcze firmy DBA: na przód: lewa: 4650 SL prawa: 4650 SR na tył: lewa: 653 SL prawa: 653 SR reszta: zaciski, klocki... - oryginał. Chyba, że chodzi Ci o poważniejszą inwestycję - to wtedy dłuższy temat - na pewno do osobnego wątku :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Lepiej spisuje się jako miejska wyścigówka... oczywiście po wymianie oryginalnych hamulców... przepraszam za off topa, ale bardzo interesuje mnie sprawa tych hamulców w Foresterze - NA JAKIE :?: :?: :?: zestaw brembo od STI roznica gwarantowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 To moze podajcie ceny, a kolega poda zasobnosc portfela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Zasobność portfela będzie zależała od ruchu w interesie :wink: W każdym razie 5kzl jest kwotą której w żadnym wypadku nie chciałbym przekroczyć, z drugiej strony im mniej tym lepiej :wink: Występuje jednak inne utrudnienie - nie chciałbym stracić gwarancji poprawiając hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 jak na serii blacka diamond +green stuff .....co do ceny za jakikolwiek rozsadny zestaw (tylko tarcze klocki, plyn przewody czyli niewiele ) to zaczyna sie od 1400zl up nie mowie o upgrade na wieksze (chyba ze urzywki.....) co do gwarancji to tylko zammienniki serii , ebc, black d , klocki ebc albo ferrodo ale mysle ze do 5 tys to juz jest w czym wybierac :PP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Zasobność portfela będzie zależała od ruchu w interesie :wink: W każdym razie 5kzl jest kwotą której w żadnym wypadku nie chciałbym przekroczyć, z drugiej strony im mniej tym lepiej :wink: Występuje jednak inne utrudnienie - nie chciałbym stracić gwarancji poprawiając hamulce. Jak chcesz dobrze to 5K musi pęknąć jak chcesz półsrodek to oczywiście mniej, ja załozyłem do Forestera 2.5XT My08 hamulce z STI + Galfer półpływajaca tarcza i klocek + przeowody w oplocie i jest rewelacja :cool: Nie stracisz gwarancji A co najciekawsze da sie to zrobic pod seryjna felgę 17, tylko trza umić zdjęcie pogladowe :arrow: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4df ... 78b45.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Tomek, ja tez polecam zestaw STI. Jezdzilem 2.0 XT przed i po wymianie samego przodu (tarcze i klocki seryjne od STI). Bardzo duza poprawa hamowania. Zadnym zestawem tarcza, klocek, przewod, do seryjnych zaciskow, nie zblizy sie nawet do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Carfit ile muszę nazbierać na taki zestaw? Jak czasowo wygląda taka operacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Ja założyłem do swojego forestera nowe tarcze brembo + klocki Galfer + przewody w oplocie stalowym i ten zestaw całkowicie mnie zadowolił. Przed wymianą szukałem różnych rozwiązań i po długiej debacie z Leszkiem z Ferodo doszliśmy do takich ustaleń. W moim przekonaniu do zwykłej jazdy taki zestaw jest całkowicie satysfakcjonujący, chyba, że będziesz jeździł na torze ( choć Foresterem to raczej nie ma większego sensu). Siła hamowania wzrosła drastycznie w porównaniu do serii. Przejechałem już ponad 9K km i nadal jest wszystko OK. Jedyny mankament to popiskiwanie przy hamowaniu z małych prędkości. A cena pasztetowa... mniej niż 1K PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Carfit ile muszę nazbierać na taki zestaw? Jak czasowo wygląda taka operacja? ok 6000zł i max . dwie godziny czasu , mówimy tu o nowych zaciskach ham. , mozna taniej kupując uzywane zaciski, mogę sie dowiedziec jak bedzie Cie interesowac. Jak chcesz na nowych możesz przyjechac nawet jutro :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 ok 6000zł i max . dwie godziny czasu , mówimy tu o nowych zaciskach ham. , mozna taniej kupując uzywane zaciski, mogę sie dowiedziec jak bedzie Cie interesowac. To może na Wielkanoc się skuszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Carfit ile muszę nazbierać na taki zestaw? Jak czasowo wygląda taka operacja? ok 6000zł i max . dwie godziny czasu , mówimy tu o nowych zaciskach ham. , mozna taniej kupując uzywane zaciski, mogę sie dowiedziec jak bedzie Cie interesowac. Jak chcesz na nowych możesz przyjechac nawet jutro :wink: zara zara chcesz opedzlowac moj zestaw :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 możesz przyjechac nawet jutro eh, ja to bardzo chętnie, ale chyba jutro nie dam rady... :roll: ale zaczynam odkładać pieniążki :cool: Carfit a nie masz może firmy gdzieś bliżej morza Bałtyckiego, bo właśnie sprawdziłem odległość i w jedną stronę 814 km :shock: Normalnie pojadę na wycieczkę do Krakowa i połączę przyjemne z przyjemnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 zara zara chcesz opedzlowac moj zestaw :?: :shock: będzie i drugi zestaw :cool: Carfit a nie masz może firmy gdzieś bliżej morza Bałtyckiego, bo właśnie sprawdziłem odległość i w jedną stronę 814 km :shock: Normalnie pojadę na wycieczkę do Krakowa i połączę przyjemne z przyjemnym zamontowac ten zestaw to może każdy kumaty mechanik, nic trudnego wszystko pasuje plug&play, co nie zmienia faktu że wycieczke do Krakowa sobie zrób i zapraszam do mnie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 wycieczke do Krakowa sobie zrób i zapraszam do mnie Jak tylko będę gotowy finansowo - zgłoszę się i będę męczyć :smile: [ Dodano: Sro Gru 19, 2007 11:44 am ] Przy okazji mam pytanie, obawiam się że troche infantylne (w każdym troszkę wstydzę się w tej kwesti nowy wątek zakładać): czy jest technicznie możliwe i finansowo opłacalne uzyskanie w Foresterze 2.5XT przyspieszenie do 100 km/h w czasie 4.5 sek. :?: Może głupio ale poważnie pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Mozliwe jak najbardziej, ale co znaczy finansowo oplacalne ? Koszt takiej operacji bylby na pewno spory. Wszystko zależy od tego jak kompleksowo chciałbyś robić furę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Przez "finansowo opłacalne" rozumiem to, że jeszcze warto tyle wyłożyć na Forestera, a nie zacząć odkładać te pieniądze na furę, która takie osiągi będzie miała w standardzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 ale po takich zabiegach zdecydowanie gwarancje stracisz:PPPP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 ale po takich zabiegach zdecydowanie gwarancje stracisz:PPPP Taak ? a ciekawe na co ? :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 ale po takich zabiegach zdecydowanie gwarancje stracisz oczywiście, ale nie zamierzam tego robić dziś, a pozwoliłoby zrobić jakieś plany odnośnie samochodu - co warto w nim robić, czego nie, na co odkładać pieniążki etc no to skoro z gwarancją jest jeszcze pole do manewru, to moje pytanie staje się bardziej bieżące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Generalnie forester z moca pewnie ok 400 kucy to niezla wydumka. Bylby to na pewno dosyć unikatowy samochód. Twoje pytanie jest w zwiazku z tym dosyc trudne... Czysto obiektywnie zawsze lepiej kupic seryjnie szybsze auto niz dlubac wolniejsze, bo tuning zawsze = problemy. Problem w tym, że seryjne auta spełniające Twoje założenia kosztują już tyle, że po zdłubaniu Twojego, starczyłoby jeszcze na kupno dwóch kolejnych takich Foresterów z salonu na zapas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Bylby to na pewno dosyć unikatowy samochód. Twoje pytanie jest w zwiazku z tym dosyc trudne... Zdaję sobie sprawę, ale od czego jest The Forum :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Generalnie forester z moca pewnie ok 400 kucy to niezla wydumka.Bylby to na pewno dosyć unikatowy samochód. Twoje pytanie jest w zwiazku z tym dosyc trudne... Czysto obiektywnie zawsze lepiej kupic seryjnie szybsze auto niz dlubac wolniejsze, bo tuning zawsze = problemy. Problem w tym, że seryjne auta spełniające Twoje założenia kosztują już tyle, że po zdłubaniu Twojego, starczyłoby jeszcze na kupno dwóch kolejnych takich Foresterów z salonu na zapas. Po Polsce śmiga Forek 540KM więc 400 to jeszcze pikuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gobo Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 ok 6000zł i max . dwie godziny czasu Kurcze... Carfit też chcę takie hamulce. Myślałem że przy brembo jestem zmuszony dać minimum 18 cali felgi (troche mnie to powstrzymywało przed wymianą gdyż mam dwa komplety kół lato/zima). Zastanawiałem się nad całym kitem Galfera Evo-R 330mm - pasuje podobno na seryjnych felgach 17 cali. Czy w Twoim zestawie na zdjęciu to są właśnie te tarcze? Co to za myk :grin: trzeba znać żeby pasowało do serii z zaciskami brembo? Chyba się skusze na taki zestawik (tylko musze znależć kogoś kto mi to profesjonalnie założy w Wawie... samemu chyba nie warto się porywać.) PS Masz może fotkę jak to wygląda po założeniu felgi? Na pewno nie obciera?? pzdr Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się