thomwit Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 hogi - miałbyś racje gdyby: montaż lpg byłby szybciej niż BOV a było odwrotnie po montażu BOV -a od czasu do czasu pojawiał sie check i po podłączeniu do kompa co wyskakiwalo - wysokie EGT więc montaż opornika załatwił sprawę a montaż lpg był 2 miesiące później i w drodze powrotnej po montażu padł kat( montowałem lpg na drugim końcu Polski),więc ubogie lpg nie ma racji bytu . Na nowym up-pipe zrobilem już 50 tys i nic a istalacja ta sama . Myślę że mój BOV był trochę nie teges i tyle. Zwór jest git ale montaż trzeba dobrze przemyśleć i założyc produkt dobrej firmy i w warsztacie w którym ludzie wiedzą co robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Montaż dobrego BOV jest zbliżony komplikacją do dolania płynu do spryskiwaczy w Alfa-Romeo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Azrael, czyli bez odpowiedniego narzędzia może się nie udać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 aflinta no trzeba mieć klucz (bodajże 11??) i śrubokręt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Azrael, aflinta, ROTFL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 aflinta no trzeba mieć klucz (bodajże 11??) i śrubokręt. I dobrze jest mieć kombinerki, żeby odtentego taką spineczkę i wtentego flanszę 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Jestem zainteresowany montazem w swoim aucie bova (GT98 seria na jednym kacie). Zastanawiam sie nad HKS SSQV, chodzi mi glownie o to, aby syk byl mozliwe jak najbardziej zblizony do tego i tego http://youtube.com/watch?v=I6DZsv0ADDI Czy ten bov bedzie dzialal (z zalozenia) bezproblemowo u mnie? Ewentualnie co polecilibyscie w jego miejsce (moze cos tanszego), aby bez wiekszych rzezb uzyskac zakladany przeze mnie efekt? [ Dodano: Sro Gru 26, 2007 12:41 am ] zerknijcie na post powyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Podepnę się pod temat. Pomożcie mi z kwestią podłączenia blow off'a... Było podłaczone i działało ale mechanik porozpinał i źle to zrobił, pozmieniałem nieco i chyba jest ok teraz ale chcę się Was poradzić... Zerknijcie na fotkę i powedzcie co sądzicie... Regulator ma 3 wyjścia (wejścia) - będę używał tych pojeć zamiennie bo nie wiem co jest co. 2 z nich mam podłączone gdzieś do solenoidu i gdzieś tam (to jest ok, podłaczone jest nazwijmy to prawe i środkowe wyjście). I teraz chodzi mi o trzecie "wyjście". Czy ono ma iść do "wyjścia" w silniku jak na zdjęciu, tego bliżej przodu auta? Tak mam teraz. I czy to drugie "wyjście" z silnika ma iść bezpośrednio do blow off'a? I jeszcze czy boot controller ma być na wyjściu z solenoidu (mam tam trójnik i z jednego króćca idzie do wskaźnika doładowania) ? Dodać mogę że teraz działa ok, znaczy upuszcza przy odjęciu itp. ale nie mam pewności... I jeszcze jedna dziwna sprawa, której nie było... Teraz gdy kręcę regulatorem od zaworu, zmieniają się obroty jałowe... wcześniej tego na 100% nie było. Sorry za chaos w pytaniach i za jakość zdjęcia... mam nadzieję, że ktoś to ogarnie Dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 PLayer, rzeczywiście trochę namieszałeś i na tym zdjęciu prawie nic nie widać ale spróbuję Ci choć trochę pomóc: - blow-off musi być podłączony do kolektora ssącego wężykiem podciśnieniowym podobnie jak wskaźnik doładowania więc możesz je podłączyć razem za pomocą trójnika do jednego z wyjść w kolektorze ssącym - sprawa z MBC wygląda nieco inaczej. Tak jak napisałeś ma on 3 wyjścia. 2 z nich muszą być podłączone pod przewód podciśnieniowy łączący solenoid z turbo, a trzecie wyjście jest np. do pokrętła którym w kabinie regulujesz sobie ciś.doład. chyba że masz MBC z inną regulacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Jutro postaram się umieścić lepszą fotkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Jestem zainteresowany montazem w swoim aucie bova (GT98 seria na jednym kacie). Zastanawiam sie nad HKS SSQV, chodzi mi glownie o to, aby syk byl mozliwe jak najbardziej zblizony do tego i tego http://youtube.com/watch?v=I6DZsv0ADDI Czy ten bov bedzie dzialal (z zalozenia) bezproblemowo u mnie? Ewentualnie co polecilibyscie w jego miejsce (moze cos tanszego), aby bez wiekszych rzezb uzyskac zakladany przeze mnie efekt? [ Dodano: Sro Gru 26, 2007 12:41 am ] zerknijcie na post powyzej erixon HKS syczy jak na 2 filmie ( dokladnie nawet ) Taniej to mial Wojtek K do sprzedania :wink: Mialem w WRX bov od Michala ( The Sun) i syczal inaczej no i wg. mnie bylo duzo ciszej. HKS robi wrazenie :cool: polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 A ja z kolei polecam najprostszej możliwej konstukcji jednotłoczkowy blow-off Blitz DD Super Sound. Ma kilka zalet: - regulacja twardości sprężyny umozliwająca dostosowania go do warunków panujących w dolocie - prosta a więc bezawaryjna konstrukcja - piękne pssssssyt :wink: Obecnie mam doładowanie 1,4 bara z pikami do 1,5bara i bov pięknie trzyma szczelność i świetnie brzmi. Nawet przy strojeniu w Mapteku nie sprawiał żadnych problemów co zdarza się często w przypadku różnych blow-offów. Szczerze polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 a ja mam GFB. Psyka bardzo ładnie. samochód wczoraj odebrałem z mapteka i też nie było żadnych problemów. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Mam pytanko jeśli chodzi o BOV. Co powiecie na temat takiego czegoś : http://tiny.pl/nfrx . Nazywa sie to coś XS Power typ h. Warto się tym interesować do WRXa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 U mnie Forge, kupiony i montowany w ASO, problemów narazie "chyba" nie ma (przynajmniej tych tutaj opisanych), był już w aucie przy kupnie, fajnie gwiżdże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 A moj "the sun" chwilowo zdjety, bo nabral syfu i zaczal sie przycinac i niedomykac. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Simon1, wyprowadź odmę z dolotu żeby nie nabierał syfu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 A naprawde nikt nie zna takiego BOVa o jakiego pytam? Powiedzcie coś.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 TRIST, z literkami XS w nazwie ja znam tylko TurboXS - bardzo dobre podobno. Ale o XS Power nigdy nie słyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 , znalazlem cos dotyczace montazu BOV'a, mam nadzieje ze sie przyda. Mam pytanie dotyczace flanszy, czy w MY08 ona jest taka sama jak w "Biedronie" jak i w pozniejszych wersjach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Mam pytanie dotyczace flanszy, czy w MY08 ona jest taka sama jak w "Biedronie" jak i w pozniejszych wersjach ? Tego nie wiem, ale jest dość łatwy sposób sprawdzenia tego: wejdź do jakiegoś sklepu internetowego (nazw nie podam, bo nie można ), albo na stronę producenta BOV-ów i zobacz, jaki jest opis - może być np. że BOV pasuje WRX-a '02-'08 albo będą dwa różne modele - do np. '06-'07 i '08 w górę. Wtedy wszystko będzie jasne 8). Albo zaczekaj, aż w tym wątku pojawi się Az . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Albo zaczekaj, aż w tym wątku pojawi się Az . A po co ma czekać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Myśłe że w WRX '08 flansza może być taka jak w Legacy Turbo, bo TMIC wygląda na identyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 ja do seryjnego WuRXa założyłem Turbosmarta czy jakoś tak i ... się rozleciał w pewnym momencie na szybkim starcie. prawdopodbnie gdzieś luz złapał. ogólnie słabo dopracowany. jak zdjąłem to poczułem jakby samochód był szybszy i rzeczywiście nie dławił się na co wcześniej nie zwracałem uwagi - myślę, że przyzwycziłem się do tego. brakuje mi psssss ale nie mam przekonania do tego urządzenia. a tak częściowo na temat, śmieszny filmik z BOVem --> http://pl.youtube.com/watch?v=MVTPPuu4o ... re=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 A po co ma czekać? Bo Az na pewno wie, jaki powinien być rozmiar flanszy do WRX-a 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się