Skocz do zawartości

Blow-Off


kuba_p

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 145
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jest az tak zle??? :( Katalizatory. Rozumiem, ze wymiana samej koncowki wydechu rowniez niewiele pomoze?

 

Artur

 

P.S. Poza tym ja zamowilem swojego BOVa w Mapteku warszawskim i nie wspominali nic o ujemnych skutkach takiego montazu... Co prawda jeszczew go nie montowalem bo czekam na sprowadzenie z USA, ale to w koncu uczciwi ludzie wiec juz sam nie rozumiem... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, przy każdej zmianie biegu wywalasz do wydechu niespalone paliwo które się spala w wydechu i odkłada osady niespalone na rozpalonym do białości katalizatorze. Czego byś się spodziewał?

_________________

Pytanie jak szybko się rozwalą ?

Może ktoś wie?

Bilex, nie będziesz miał gdzieś jak sie rozsypią i zatkają, lepiej je usunąć wcześniej.

A co wtedy z sondami nie będzie błedów ?

Sam myślałem o bov-ie , ale teraz już sam nie wiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JED, tu masz pelna odpowiedz na swoje pytanie http://www.www.forum.subaru.pl/search.php

Dzieki, moze bede mogl sie odwdzieczyc!

Jak masz seryjny wydech to Ci się rozleca katalizatory.

Chce zalozyc taki, jak mi polecales, ale firma na E, nie odpisuje na mejle, jak do tej pory!

Jak sie dowiem czegos wiecej to dam oczywiscie znac - pewnie w poniedzialek najwczesniej wiec cierpliwosci!

Czekam!!!! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce zalozyc taki, jak mi polecales, ale firma na E, nie odpisuje na mejle, jak do tej pory!

 

To zadzwoń. To niewielka firma.

 

Usunąć to akurat nie mogę, jeszcze przez dwa lata...

 

Eee tam nie możesz.

 

 

A co wtedy z sondami nie będzie błedów ?

 

P0421 i P0420 to jeden switch w programie ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow,

 

dzwonilem do nie-ASO i juz wszystko wiem :) Od razu przepraszam, za brak fachowego slownictwa i dosc infantylne tlumaczne etc ale jestem mega laikiem, wiec....

 

Jest kilka rodzajow zaworow BOV: proste. hybrydowe, etc :) W zaleznosci od posiadanej wersji imprezy, rozne BOV sa wykorzystywane. Przy Imprezach 2000 - 2003 faktycznie jest problem, ze przy montazu prostego zaworu, nawet hybrydowego, zachodzi efekt, ktory opisywany byl powyzej tj wywalanie niespalonego paliwa do ukl wydechowego, osad na katalizatorze, falujace obroty, gasniecie samochodu na biegu jalowym, etc etc. BOV, ktory zamowilem w Mapteku (Agency Power) ma mechanizmy niwelujace wszystkie w/w efekty ujemne. Niestety nie potrafie powtorzyc dzieki jakim mechanizmom niwelowane sa w/w efekty (za co juz z gory przeprosilem...), niemniej jednak celem tej odpowedzi jest przekazanie info posiadaczom BUG EYE'ow, ze przy seryjnym ukladzie wydechowym smialo mozna montowac BOVa. Po wiecej szczegolow zapraszam do kontaktu z warszawskim odzialem Mapteka. Pracuja w nim na prawde cierpliwi fachowcy - odp juz na 100 moich, czasem bardzo glupich, pytan :)

 

Pzdr Wszystkich

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy owa zalamka powodowana jest brakiem profesjonalizmu mojej wypowiedzi czy tez jeszcze innym elementem? :) No bo jesli mowa o numero uno, to:

a/ przeprosilem za brak fachowosci wypowiedzi

b/ okreslilem cel mojej odpowiedzi => tj. poinformowanie wlascicieli WRXow (2000 - 2003) o bezkolizyjnej mozliwosci montazu ow urzadzenia!

 

Zatem?

 

P.S. Jak rozumiem, forum sluzy wspieraniu sie nawzajem, wiec tego typu komentarze tylko i wylacznie psuja mila atmosfere tu panujaca! :)

 

Pzdr

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ArturWRX, niezależnie od rocznika każde Subaru ma system sterowania typu mass airflow. Jeżeli wypuścisz mu z za przepywomierza powietrze (z głośnym psssst czy bez) to nie ma możliwości żeby system nie otrzymał fałszych winformacji i nie podał zbędnego paliwa, co by kto nie mówił. Jedne systemy reagują na to lepiej inne gorzej, po prostu (np. zależnie od istniejącej korekcji względem TPS, funkcjonowania układu sterowania wolnymi obrotami itp).

 

Zamontowac można do każdego Subaru,a le i konsekwencje w każdym są zbliżone.

 

Te magiczne "mechanizmy niwelujące" to po prostu fakt szczelności na wolnych obrotach i tyle, ale coś co tego nie spełnia w ogóle nie powinno być wkładane do aut z MAF (przepływomierzem).

 

 

Moja reakcja wynika z tego że forum działa juz parę lat i piszę to samo średnio co parę miesiecy.

 

Postaram się żeby artykuł objaśniający działanie elektorniki silnka w systemie mass airflow i speed density pojawił się gdzieś w necie w skończonym czasie to może już nie będę musiał tego wypisywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael - chyle czola, poziom zaawansowanie i wiedzy sprawia, ze nawet nie probuje nawiazac dialogu... :) Moja "beznadzieja" polega na tym, ze z jednej strony spotykam sie z opiniami specow renomowanych firm tunerskich (np. nie-ASO) z drugiej strony z osobami jak Ty, ktore widze, ze doskonale wiedza o czym pisza. Trudno wyciagnac z tego jakas srednia... :(

 

Ale to wlasnie takie odpowiedzi buduja prawdziwy szacunek do rozmowcy! :)

 

Wielkie dzieki. Nadal bede poglebial temat :)

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ArturWRX, podejrzewam że nie-ASO odpowiedział pobieżnie albo tak jak mu było w danej chwili wygodnie,m ale nie chcę przesądząć bo nie iwem co w gruncie rzeczy odpowiedzieli. Wiem ze chłopaki z Poznania swietnie ogarniają temat i na pewno wiedzą jak działa BOV i co powoduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wiecej szczegolow zapraszam do kontaktu z warszawskim odzialem Mapteka. Pracuja w nim na prawde cierpliwi fachowcy - odp juz na 100 moich, czasem bardzo glupich, pytan

 

podejrzewam że nie-ASO odpowiedział pobieżnie albo tak jak mu było w danej chwili wygodnie,m ale nie chcę przesądząć bo nie iwem co w gruncie rzeczy odpowiedzieli. Wiem ze chłopaki z Poznania swietnie ogarniają temat i na pewno wiedzą jak działa BOV i co powoduje.

 

Azrael, to był warszawski nie-ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...