owoc666 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Dokładnie to nie był nie-ASO, tyklo MTS. nie-ASO w Poznaniu nie poleca montażu zaworów upustowych. W ogóle się nie znają na lansie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomwit Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Wtrącę swoją opinie bo miałem zawór zamontowany przez 6 mies i w tym czasie było falowanie ,gaśnięcie na wolnych obrotach czyli wszystkie typowe objawki o których wczesniej wspominaliśce,ale w tym okresie rówież wymieniałem up-pipe który sie dosłownie stopił :!: :!: :!: Wszystko to akurat zbieglo sie z montażem instalacji PRINS LPG ,więc oczywiście wszyscy mechanicy zwalili przyczynę na LPG. Po wymianie kata jezdiłem jeszcze może miesiąc i wywaliłem zawór bo zaczął puszczać ciśnienie. ( a miał 6 mieś) Ktoś pytał wcześniej o PROPERFEKT -to był ich zawór z flanszą do WRX-a cena 350pln, NIe polecam jeżeli miałbym założyć zawór to tylko renomowanej firmy i w warsztacie który gwarantuje że montaż nie spowoduje żadnych konsekwencji. Pokusiłem się o tani zawór bo chodziło mi tylko o ten piękny syk ale jak widać niewiedza czasami jest bolesna :wink: PS . zapomniałem dodać że mamwrx Us bez przeróbek 02 , i bowa montowalem sam bo to wcale nie jest trudne. ArturWRX - Azrael i mati to goście którzy mi już parę razy pomogli na forum i ich wiedza jest duża więc radzę brać ich opinę pod uwagę :wink: bo firmy chcą spredać produkt i nie dokońca muszą być z tobą szczerzy a awaria auta będzie po czasie a nie od razu w zależnosci jak i ile jezdzisz mi akurat rozleciał sie w trasie na drugim końcu Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 W ogóle się nie znają na lansie . Włacha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomwit Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 oc666 w czwartek odebrałem tel który kupilem od was allegro :smile: Jaki ten kraj jest mały :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 oc666 w czwartek odebrałem tel który kupilem od was allegro :smile:Jaki ten kraj jest mały Nie żartuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomwit Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 serio,serio sprawdź mój nic z allegro :wink: Wczoraj wystawiłem komentarz :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 niezależnie od rocznika każde Subaru ma system sterowania typu mass airflow. Jeżeli wypuścisz mu z za przepywomierza powietrze (z głośnym psssst czy bez) to nie ma możliwości żeby system nie otrzymał fałszych winformacji i nie podał zbędnego paliwa, co by kto nie mówił W związku z tym zadam ostateczne pytanie , czy jak założę tego bova to spadnie żywotność katalizatora czy nie? Jak tak to jak bardzo ? I czy ktoś ma doświadczenie z bovami dwutłoczkowymi z proracintechnology , jak się spisują w wrx? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Ostatecznie to CI można odpowiedzieć że ciezko określić jak bardzo spadnie. To mniej więcej jak pytanie jaka jest żywotność silnika Imprezy GT 200 czy 300kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 NIe polecam jeżeli miałbym założyć zawór to tylko renomowanej firmy Ja też uważam, że marka zaworu ma znaczenie pomimo iż jest to bardzo prosta kontrukcja to chyba precyzja wykonania i jakość materiałów decydują o długim i bezawaryjnym działaniu - ja mam prosty jednotłoczkowy zawór firmy Blitz i jestem z niego bardzo zadowolony - jest dobrze wyregulowany i nie mam żadnych skutków ubocznych, poza pięknym pssssyyyyyt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomwit Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 lukass jeśli mogę to jeszcze wtrące , biorąc pod uwagę to co pisał wcześniej Azrael i to co mi się przytrafiło myślę że im ostrzej i dłużej tym kat szybciej padnie, bo więcej paliwa będzie sie wypalać w katalizatorze. Mi up-pipe całkiem padł po długiej i szybkiej trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Wydaje mi się że seryjny DV też powoduje oszukiwanie przepływki , pytanie tylko jak duża jest różnica. Bo w sumie do cylindrów dostanie się tyle samo powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Wydaje mi się że seryjny DV też powoduje oszukiwanie przepływki , pytanie tylko jak duża jest różnica. Bo w sumie do cylindrów dostanie się tyle samo powietrza. Nie do końca. W seryjnym DV powietrze nie ucieka od atmosfery tylko spowrotem wraca do układu za przepływomierzem. W takim układzie te powietrze przelatuje tylko raz przez MAF sensor. Jak masz BOV to powietrze wylatuje całkowicie z układu. Sterownik uważa że układzie jest wiecej powietrza niż w rzeczywistości (nie wie o tym że cześć uciekła do atmosery) wiec daje tyle paliwa ile wyliczy na podstawie całkowitego powierza które przepłynie przez MAF. Powstaje pewien nadmiar paliwa który nie da rady spalić sie w cylindrze ponieważ jest za mało powiietrza wiec leci sobie do wydechu i tam sie dopiero spala. Reasumujać to wydaje mi się ze w seryjnym układzie DV nie oszukuje przepływki a nawet jeśli to jest to uwzględione w seryjnej mapie w sterowniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 ArturWRX, widzę, że się wahasz, to może pomogę Ci, dzieląc się doświadczeniami praktycznymi. Miałem w swoim STI BOV-a. STI jest seryjny - jedyna modyfikacja (w czasie, gdy miałem BOV-a) to była wymieniona końcówka wydechu. Generalnie - zabawa ekstra. Ale... No właśnie. Na początku w ogóle przelewał i gasił mi silnik. Michał z ProRacing, nota bene bardzo fajny gość, zmienił sprężynkę i problem ustał. Niestety nie ustał problem poważniejszy: BOV zmula seryjny wóz na niskich obrotach. I to jest fakt i - niezależnie od tego, dlaczego tak się dzieje (to już wie Azrael ). Skończyło się tak, że BOV-a wymontowałem. Zamontuję na nowo dopiero, gdy zacznę dłubać w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Wtrącę swoją opinie bo miałem zawór zamontowany przez 6 mies i w tym czasie było falowanie ,gaśnięcie na wolnych obrotach czyli wszystkie typowe objawki o których wczesniej wspominaliśce,ale w tym okresie rówież wymieniałem up-pipe który sie dosłownie stopił :!: :!: :!: Wszystko to akurat zbieglo sie z montażem instalacji PRINS LPG ,więc oczywiście wszyscy mechanicy zwalili przyczynę na LPG. A jaki był powód zapewne wysokiego EGT u Ciebie? Przecież nie montaż BOVa tylko na 99% uboga mieszanka LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Zamontuję na nowo dopiero, gdy zacznę dłubać w silniku. Przeciez Ty miales kupowac nowego GT-R'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Zamontuję na nowo dopiero, gdy zacznę dłubać w silniku. Przeciez Ty miales kupowac nowego GT-R'a. Nigdzie tak nie napisałem :cool:. A nawet jeśli tak bym napisał, czego nie zrobiłem, to jedno nie przeszkadza drugiemu :razz:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Powstaje pewien nadmiar paliwa który nie da rady spalić sie w cylindrze ponieważ jest za mało powiietrza wiec leci sobie do wydechu i tam sie dopiero spala. I aż się prosi żeby do bogatszej mieszanki dopompować powietrza i zyskać trochę mocy i momentu tylko że to chyba się błędne koło zrobi bo jak więcej dopompujemy to przepływka to pomierzy i ECU doleje znowu więcej paliwa :roll: ehhh ten MAF - dobrze byłoby go oszukać bo wywalenie niestety wiąże się z montażem StandAlone i wysokimi kosztami Na pocieszenie zawsze lepiej mieć za bogato niż za ubogo bo przynajmniej tłok nie spłynie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Ale ten nadmiar paliwa masz wtedy kiedy zawór upuszcza powietrze czyli głównie gdy zdejmujesz nogę z gazu np. przed zmiana biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 GeOrGe, tak, a później gazu dodajesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Wobec tego jakie modyfikacje trzeba zrobić w samochodzie, żeby Bov miał rację bytu. Ja sobie założyłem Bov do mojego seryjnego GT ale nie faluje mi na wolnych obrotach ani nie gaśnie. Jedyne co zauważyłem, to że czasami faktycznie strzeli z rury. Wzrostu spalania też nie zauważyłem (w granicach błędu pomiarowego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Zawory upustowe montuje się w momencie z którym cisnienie doładowania jest podniesione i seryjny zwór nie daje rady, albo kiedy wymieniony jest intercooler i nie ma możliwości montażu seryjnego zaworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Rozumiem. A jakie doładowanie powinien wytrzymać seryjny zawór, a przy jakim warto zakładać atmosferyczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Michael, zawór od STi wytrzymuje 1.5 bar - to znaczy tyle wiem ze wytrzymuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Michael, zawór od STi wytrzymuje 1.5 bar - to znaczy tyle wiem ze wytrzymuje a GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Michael, DV w GT do 1,2bara, ale często jak jest już stary to puszcza wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się