kuba_p Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 witam, mam impreze WRX wersja US w której zawór upustowy należy założyć zaraz za kolektorem. Dzisiaj się dowiedziałem że może to spowodować problemy z przepływomierzem i odradzono mi tej modyfikacji. Czy to jest realne zagrożenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Taczdis Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Czy to jest realne zagrożenie? Znałem trzy osoby które miały tak założonego blow-off'a... i dwie już nie żyją... ps. temat był omawiany juz pewnie z kilkanascie razy na forum.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Znałem trzy osoby które miały tak założonego blow-off'a... i dwie już nie żyją... Hmm...dość ponure poczucie humoru, ale mam nadzieję że to jednak był żart :???: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Jakie zagrozenie, taki zart. :roll: A powazniej, to w zaleznosci od tego jaki to bedzie blow off (regulowany, czy nie) to musi byc tylko dobrze ustawiony i zadnych problemow byc nie powinno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba_p Posted November 29, 2007 Author Share Posted November 29, 2007 a czy zawór od gtka pasuje do wrxa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Jest inna flansza mocująca do IC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba_p Posted November 29, 2007 Author Share Posted November 29, 2007 da się to jakoś obejść czy będzie ciężko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Ja dorabiałem u tokarza flanszę - koszt ok.100zł Można też kupić gotową. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba_p Posted November 29, 2007 Author Share Posted November 29, 2007 w sumie to powiniennem o to zapytać na początku, bo ktoś mi powiedział że w wrx blow off jest montowany na kolektorze. czy to prawda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Nie. Na IC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba_p Posted November 29, 2007 Author Share Posted November 29, 2007 a znasz jakąś strone gdzie można kupić tą flanszę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Spróbuj na http://proracingtechnology.com/html/new.html lub www.nie-ASO.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba_p Posted November 29, 2007 Author Share Posted November 29, 2007 oki dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Ja miałem blow offa od Ciacha z WRXa w swoim GTku. Dorobienie flanszy z montażem u Zbyszka na Bajecznej 100 zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 To ja sie moze podlacze, zeby nie zakladac nowego tematu: Czy montaz BOV do silnika, ktory nie byl przerabiany (wiec jest to dodatek z grupy lans) ma jakies skutki uboczne / negatywne? Gdzies czytalem na Forum, ze wzrasta zuzycie paliwa, a co wiecej? Prosze o maximum informacji! Dzieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Było o tym pisane milion razy. Do seryjnego samochodu montowanie atmosferycznego blow off'a nie ma żadnego sensu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Gdzies czytalem na Forum, ze wzrasta zuzycie paliwa, a co wiecej? Bo częściej doprowadzasz do tego, żeby było tssssssss! Poza tym mega lans i już. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArturWRX Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Czyli on dopiero zaczynba syczec powyzej 3000 obrotow? Ja osobiscie nie moge oprzec sie temu upssssssssssss wiec w swoim WRX (bez zadnych bodyfikacji) montuje BOV firmy Agency Power! Juz sie nie moge doczekac jak zostanie sprowadzony z USA Artur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Czyli on dopiero zaczynba syczec powyzej 3000 obrotow? Jak jest dobrze wyregulowany to powinien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Kruk, niby czemu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Azrael, wg DrRedDevila (Michała) z ProRacingTechnology BOV powinien być tak wyregulowany żeby nie upuszczał poniżej 3000obr. ja tak zrobiłem i jest super. Wcześniej miałem za miękką sprężynę i mi upuszczał przy 2000 i miałem cały czas strzały z wydechu, a teraz nie mam wogóle i auto jeździ pięknie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 A ja myślę że user nie powinien nic musieć regulować, ale ja się nie znam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArturWRX Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 To nie dobrze, ze dopiero od 3000 obrotow Ja bym chcial zeby upsss bylo za kazdym razem kiedy sciagam noge z pedalu gazu!!! A jaki jest zwiazek pomiedzy strzelaniem z ukladu wydechowego a nieodpowiednia regulacja BOVa? Nie do konca potrafie sobie to wyobrazic Artur Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 zaraz zaraz, a to nie jest tak, ze blow off upuszcza powietrze dopiero po tym jak turbo cos napompuje? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Było o tym pisane milion razy. Do seryjnego samochodu montowanie atmosferycznego blow off'a nie ma żadnego sensu. Szefie, czy moje pytanie jest dla Ciebie niejasne? :roll: No i CIAGLE czekam na odp: Czy montaz BOV do silnika, ktory nie byl przerabiany ma jakies skutki uboczne / negatywne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now