Jump to content

Blow-Off


Recommended Posts

witam, mam impreze WRX wersja US w której zawór upustowy należy założyć zaraz za kolektorem. Dzisiaj się dowiedziałem że może to spowodować problemy z przepływomierzem i odradzono mi tej modyfikacji. Czy to jest realne zagrożenie?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Znałem trzy osoby które miały tak założonego blow-off'a... i dwie już nie żyją...
Hmm...dość ponure poczucie humoru, ale mam nadzieję że to jednak był żart :???:
Link to post
Share on other sites

Jakie zagrozenie, taki zart. :roll:

A powazniej, to w zaleznosci od tego jaki to bedzie blow off (regulowany, czy nie) to musi byc tylko dobrze ustawiony i zadnych problemow byc nie powinno.

Link to post
Share on other sites

Ja dorabiałem u tokarza flanszę - koszt ok.100zł

Można też kupić gotową.

Link to post
Share on other sites

To ja sie moze podlacze, zeby nie zakladac nowego tematu:

 

Czy montaz BOV do silnika, ktory nie byl przerabiany (wiec jest to dodatek z grupy lans) ma jakies skutki uboczne / negatywne? Gdzies czytalem na Forum, ze wzrasta zuzycie paliwa, a co wiecej?

Prosze o maximum informacji!

Dzieki.

Link to post
Share on other sites
Gdzies czytalem na Forum, ze wzrasta zuzycie paliwa, a co wiecej?

Bo częściej doprowadzasz do tego, żeby było tssssssss! :mrgreen:

 

Poza tym mega lans i już. :cool:

Link to post
Share on other sites

Czyli on dopiero zaczynba syczec powyzej 3000 obrotow?

 

Ja osobiscie nie moge oprzec sie temu upssssssssssss wiec w swoim WRX (bez zadnych bodyfikacji) montuje BOV firmy Agency Power! :) Juz sie nie moge doczekac jak zostanie sprowadzony z USA :)

 

Artur

Link to post
Share on other sites
Czyli on dopiero zaczynba syczec powyzej 3000 obrotow?
Jak jest dobrze wyregulowany to powinien.
Link to post
Share on other sites

Azrael, wg DrRedDevila (Michała) z ProRacingTechnology BOV powinien być tak wyregulowany żeby nie upuszczał poniżej 3000obr. ja tak zrobiłem i jest super. Wcześniej miałem za miękką sprężynę i mi upuszczał przy 2000 i miałem cały czas strzały z wydechu, a teraz nie mam wogóle i auto jeździ pięknie.

Link to post
Share on other sites

To nie dobrze, ze dopiero od 3000 obrotow :) Ja bym chcial zeby upsss bylo za kazdym razem kiedy sciagam noge z pedalu gazu!!! :)

 

A jaki jest zwiazek pomiedzy strzelaniem z ukladu wydechowego a nieodpowiednia regulacja BOVa? Nie do konca potrafie sobie to wyobrazic :)

 

Artur

Link to post
Share on other sites
Było o tym pisane milion razy. Do seryjnego samochodu montowanie atmosferycznego blow off'a nie ma żadnego sensu.

Szefie, czy moje pytanie jest dla Ciebie niejasne? :roll:

 

No i CIAGLE czekam na odp:

Czy montaz BOV do silnika, ktory nie byl przerabiany ma jakies skutki uboczne / negatywne?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...