kuba_p Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 witam, mam impreze WRX wersja US w której zawór upustowy należy założyć zaraz za kolektorem. Dzisiaj się dowiedziałem że może to spowodować problemy z przepływomierzem i odradzono mi tej modyfikacji. Czy to jest realne zagrożenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Taczdis Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Czy to jest realne zagrożenie? Znałem trzy osoby które miały tak założonego blow-off'a... i dwie już nie żyją... ps. temat był omawiany juz pewnie z kilkanascie razy na forum.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Znałem trzy osoby które miały tak założonego blow-off'a... i dwie już nie żyją... Hmm...dość ponure poczucie humoru, ale mam nadzieję że to jednak był żart :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Jakie zagrozenie, taki zart. :roll: A powazniej, to w zaleznosci od tego jaki to bedzie blow off (regulowany, czy nie) to musi byc tylko dobrze ustawiony i zadnych problemow byc nie powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 a czy zawór od gtka pasuje do wrxa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Jest inna flansza mocująca do IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 da się to jakoś obejść czy będzie ciężko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Ja dorabiałem u tokarza flanszę - koszt ok.100zł Można też kupić gotową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 w sumie to powiniennem o to zapytać na początku, bo ktoś mi powiedział że w wrx blow off jest montowany na kolektorze. czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Nie. Na IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 a znasz jakąś strone gdzie można kupić tą flanszę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Spróbuj na http://proracingtechnology.com/html/new.html lub www.nie-ASO.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 oki dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Ja miałem blow offa od Ciacha z WRXa w swoim GTku. Dorobienie flanszy z montażem u Zbyszka na Bajecznej 100 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 To ja sie moze podlacze, zeby nie zakladac nowego tematu: Czy montaz BOV do silnika, ktory nie byl przerabiany (wiec jest to dodatek z grupy lans) ma jakies skutki uboczne / negatywne? Gdzies czytalem na Forum, ze wzrasta zuzycie paliwa, a co wiecej? Prosze o maximum informacji! Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Było o tym pisane milion razy. Do seryjnego samochodu montowanie atmosferycznego blow off'a nie ma żadnego sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Gdzies czytalem na Forum, ze wzrasta zuzycie paliwa, a co wiecej? Bo częściej doprowadzasz do tego, żeby było tssssssss! Poza tym mega lans i już. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturWRX Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Czyli on dopiero zaczynba syczec powyzej 3000 obrotow? Ja osobiscie nie moge oprzec sie temu upssssssssssss wiec w swoim WRX (bez zadnych bodyfikacji) montuje BOV firmy Agency Power! Juz sie nie moge doczekac jak zostanie sprowadzony z USA Artur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Czyli on dopiero zaczynba syczec powyzej 3000 obrotow? Jak jest dobrze wyregulowany to powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Kruk, niby czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Azrael, wg DrRedDevila (Michała) z ProRacingTechnology BOV powinien być tak wyregulowany żeby nie upuszczał poniżej 3000obr. ja tak zrobiłem i jest super. Wcześniej miałem za miękką sprężynę i mi upuszczał przy 2000 i miałem cały czas strzały z wydechu, a teraz nie mam wogóle i auto jeździ pięknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 A ja myślę że user nie powinien nic musieć regulować, ale ja się nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturWRX Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 To nie dobrze, ze dopiero od 3000 obrotow Ja bym chcial zeby upsss bylo za kazdym razem kiedy sciagam noge z pedalu gazu!!! A jaki jest zwiazek pomiedzy strzelaniem z ukladu wydechowego a nieodpowiednia regulacja BOVa? Nie do konca potrafie sobie to wyobrazic Artur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 zaraz zaraz, a to nie jest tak, ze blow off upuszcza powietrze dopiero po tym jak turbo cos napompuje? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Było o tym pisane milion razy. Do seryjnego samochodu montowanie atmosferycznego blow off'a nie ma żadnego sensu. Szefie, czy moje pytanie jest dla Ciebie niejasne? :roll: No i CIAGLE czekam na odp: Czy montaz BOV do silnika, ktory nie byl przerabiany ma jakies skutki uboczne / negatywne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się