Skocz do zawartości

Blow-Off


kuba_p

Rekomendowane odpowiedzi

Blow zamówiony. Flansza sie różni miedzy WRX 07 a 08. Jezeli ktos by chcial namiary to na PW.

 

chodzi mi glownie o to, aby syk byl mozliwe jak najbardziej zblizony do tego

[ Dodano: Sro Gru 26, 2007 12:41 am ]

zerknijcie na post powyzej

 

Jezdzilem VW Garbusem z silnikem 1.8 Turbo co mial fabryczny BOV bardzo podobny tylko ze wyciszony, niewiem, moze daloby sie wsadzic do GT po jakis przerobkach.

 

PS.

 

Wise choice Erixson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 145
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A ja mam inne pytanie dotyczace BOV'a. Slyszalem Fame ze BOV wydluza zywotnosc turbiny. Czy to prawda ?
Teoretycznie zapobiega cofnięciu się ciśnienia w dolocie do turbiny przy nagłym zamknięciu przepustnicy co powoduje nagłe hamowanie turbiny i przeciążenie łopatek i łożysk. Ciśnienie zamiast uderzyć w turbinę wylatuje BOV-em. Takie samo zadanie ma DV tyle że on puszcza powietrze z powortem przed turbinę a BOV upuszcza w atmosferę. Jak to wydłużanie życia turbiny działa w praktyce trudno powiedzieć. Najwięsze znaczenie dla żywotności turbo ma dbanie o wymiane oleju, nie katowanie na zimnym i chłodzenie po pałowaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanie dotyczace BOV'a. Slyszalem Fame ze BOV wydluza zywotnosc turbiny. Czy to prawda ?

 

Tia, podobno nawet sie sama regeneruje :twisted: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanie dotyczace BOV'a. Slyszalem Fame ze BOV wydluza zywotnosc turbiny. Czy to prawda ?

 

Tia, podobno nawet sie sama regeneruje :twisted: :wink:

 

:wink:

 

ja gdzieś czytałem, że wydłuża z zupełnie innego powodu. DV cofa ciśnienie przed turbinę. powietrze, które już raz przez turbo zostało przepchnięte i nie przepływając jeszcze przez IC ma wyższą temperaturę. Zostaje cofnięte spowrotem przed turbo i podnosi temperaturę turbiny. BOV wyrzuca na zewnątrz, więc ten problem eliminuje.

 

Zaznaczam, że to za'czytana' opinia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory upustowe montuje się w momencie z którym cisnienie doładowania jest podniesione i seryjny zwór nie daje rady, albo kiedy wymieniony jest intercooler i nie ma możliwości montażu seryjnego zaworu.

Czy przy zmianie wydechu i remapie aby podniesc moc zmienia sie zazwyczaj cisnienie doladowania ? Czy to nie ma nic wspolnego.?! :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

w moim wrx'ie zrobilem ostatnio:

- wydech przelotowy 3 cale, downpipe

- dolot K&N typhoon 69 ze stozkiem

- Intercooler od STi ( + wiekszy wlot na masce)

 

aktualnie doladowanie jest lekko ponad 1 bar

 

czeka juz pompa paliwa walbro i potem chce go zestroic

zastanawiam sie nad dorzuceniem blow offa blitza - http://allegro.pl/item434555874_impreza ... ustow.html

 

czy przy takich zmianach widzicie sens zakladania BOV'a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mnie interesuje to czy bede mial jakies komplikacje, bo prawie wszyscy narzekaja na blow-offa w subaru, ale sa i tacy ktorzy sa zadowoleni. Dodam, ze strojenie bede robil po zalozeniiu bov'a. Zawor bedzie dedykowany, cenionej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli dobrze Ci to wystroja, to problemow byc nie powinno pewnie wiekszych - ale to i tak przy w sumie dosc seryjnych samochodach znaczny przerost formy nad trescia. I tak tez pozostaje wciaz problem oszukiwanego komputera - system dostaje mniej powietrza, niz sie komputerowi wydaje na podstawie danych z przeplywomierza. Ot co. Ale pewnie dobrym remapem mozna to nieco skompensowac.

 

Problemu oczywiscie zupelnie nie bedzie, gdybys sie przesiadl na "MAF-less ecu".

Ale seria Subaru chyba nawet w NewAge tak nie potrafi, a przynajmiej nie bez wiekszego dlubania.

 

Ja czekam teraz na jedna mala duperelke i jestem prawde mowiac przed operacja dokladnie odwrotna. Bede wywalal HKS'a SSQV (jakby ktos chcial ;)) i bede zakladal zawor recyrkulacyjny (no dobra - tak naprawde to bede zakladal na teraz hybryde APS - zobaczymy jak sie spisze, ale wiekszosc powietrza i tak bedzie wracac w uklad).

 

Zreszta odnosze wrazenie, ze co by tutaj nie powiedziano - Ty juz i tak "kupiles" tego BOVa :) Wiec nie ma co trzepac piany. Byc moze sam dojdziesz do tego, co juz Ci tu kilka osob powiedzialo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc powietrza - do pewnego cisnienia upuszcza jednym wyjsciem - podlaczonym do ukladu za przeplywomierzem, a powyzej tego cisnienia dopiero upuszcza w atmosfere.

Czyli taki DV i BOV w jednym. Teoretycznie powinien rozwiązać wszelkie problemy powstające w wyniku montażu BOVa i nie powodować większego turbo laga? Czy idę dobrym tropem.

Ps. ile taka przyjemność kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...