Trolololo Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Blow zamówiony. Flansza sie różni miedzy WRX 07 a 08. Jezeli ktos by chcial namiary to na PW. chodzi mi glownie o to, aby syk byl mozliwe jak najbardziej zblizony do tego [ Dodano: Sro Gru 26, 2007 12:41 am ] zerknijcie na post powyzej Jezdzilem VW Garbusem z silnikem 1.8 Turbo co mial fabryczny BOV bardzo podobny tylko ze wyciszony, niewiem, moze daloby sie wsadzic do GT po jakis przerobkach. PS. Wise choice Erixson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 1.8 Turbo co mial fabryczny BOV Fabryczny BOV ? Chyba raczej był to DV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Faktycznie, DV przepraszam za blad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Blow zamówiony. Ile kilo zamówiłeś :?: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Ile kilo zamówiłeś :?: :razz: Ja mogę z Bochni odebrać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 sztyryyyyy... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Bo Az na pewno wie, jaki powinien być rozmiar flanszy do WRX-a . Może i wie ale czy powie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 A ja mam inne pytanie dotyczace BOV'a. Slyszalem Fame ze BOV wydluza zywotnosc turbiny. Czy to prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Ile kilo zamówiłeś :?: :razz: Ile pasków mam dać - tylko Tobie, czy reszcie off-toperów też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 A ja mam inne pytanie dotyczace BOV'a. Slyszalem Fame ze BOV wydluza zywotnosc turbiny. Czy to prawda ? Teoretycznie zapobiega cofnięciu się ciśnienia w dolocie do turbiny przy nagłym zamknięciu przepustnicy co powoduje nagłe hamowanie turbiny i przeciążenie łopatek i łożysk. Ciśnienie zamiast uderzyć w turbinę wylatuje BOV-em. Takie samo zadanie ma DV tyle że on puszcza powietrze z powortem przed turbinę a BOV upuszcza w atmosferę. Jak to wydłużanie życia turbiny działa w praktyce trudno powiedzieć. Najwięsze znaczenie dla żywotności turbo ma dbanie o wymiane oleju, nie katowanie na zimnym i chłodzenie po pałowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 A ja mam inne pytanie dotyczace BOV'a. Slyszalem Fame ze BOV wydluza zywotnosc turbiny. Czy to prawda ? Tia, podobno nawet sie sama regeneruje :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 A ja mam inne pytanie dotyczace BOV'a. Slyszalem Fame ze BOV wydluza zywotnosc turbiny. Czy to prawda ? Tak jakmasz potwora z turbo wielkości wiadra i ładujesz 2 bary to wydłuża.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 A ja mam inne pytanie dotyczace BOV'a. Slyszalem Fame ze BOV wydluza zywotnosc turbiny. Czy to prawda ? Tak jakmasz potwora z turbo wielkości wiadra i ładujesz 2 bary to wydłuża.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofcio Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 A ja mam inne pytanie dotyczace BOV'a. Slyszalem Fame ze BOV wydluza zywotnosc turbiny. Czy to prawda ? Tia, podobno nawet sie sama regeneruje :wink: :wink: ja gdzieś czytałem, że wydłuża z zupełnie innego powodu. DV cofa ciśnienie przed turbinę. powietrze, które już raz przez turbo zostało przepchnięte i nie przepływając jeszcze przez IC ma wyższą temperaturę. Zostaje cofnięte spowrotem przed turbo i podnosi temperaturę turbiny. BOV wyrzuca na zewnątrz, więc ten problem eliminuje. Zaznaczam, że to za'czytana' opinia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Zawory upustowe montuje się w momencie z którym cisnienie doładowania jest podniesione i seryjny zwór nie daje rady, albo kiedy wymieniony jest intercooler i nie ma możliwości montażu seryjnego zaworu. Czy przy zmianie wydechu i remapie aby podniesc moc zmienia sie zazwyczaj cisnienie doladowania ? Czy to nie ma nic wspolnego.?! :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Czy przy zmianie wydechu i remapie aby podniesc moc zmienia sie zazwyczaj cisnienie doladowania ? tak, ale nie znacznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroeight Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 w moim wrx'ie zrobilem ostatnio: - wydech przelotowy 3 cale, downpipe - dolot K&N typhoon 69 ze stozkiem - Intercooler od STi ( + wiekszy wlot na masce) aktualnie doladowanie jest lekko ponad 1 bar czeka juz pompa paliwa walbro i potem chce go zestroic zastanawiam sie nad dorzuceniem blow offa blitza - http://allegro.pl/item434555874_impreza ... ustow.html czy przy takich zmianach widzicie sens zakladania BOV'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 czy przy takich zmianach widzicie sens zakladania BOV'a ? Według mnie wciąż nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroeight Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 W planach mam tez turbo od STi, takze chyba sie pokusze o tego blitza.. zawsze mozna go zdemontowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Eee... seryjne DV chyba sa w Subaru new age nieco lepsze od tych w klasyku, generalnie to musialbys naprawde nie wiem jakie turbo pewnie zapakowac, zeby byl sens zmieniac zawor. A juz BOV to naprawde tylko i wylacznie wrazenia akustyczne. Innych zalet nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroeight Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Bardziej mnie interesuje to czy bede mial jakies komplikacje, bo prawie wszyscy narzekaja na blow-offa w subaru, ale sa i tacy ktorzy sa zadowoleni. Dodam, ze strojenie bede robil po zalozeniiu bov'a. Zawor bedzie dedykowany, cenionej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Jesli dobrze Ci to wystroja, to problemow byc nie powinno pewnie wiekszych - ale to i tak przy w sumie dosc seryjnych samochodach znaczny przerost formy nad trescia. I tak tez pozostaje wciaz problem oszukiwanego komputera - system dostaje mniej powietrza, niz sie komputerowi wydaje na podstawie danych z przeplywomierza. Ot co. Ale pewnie dobrym remapem mozna to nieco skompensowac. Problemu oczywiscie zupelnie nie bedzie, gdybys sie przesiadl na "MAF-less ecu". Ale seria Subaru chyba nawet w NewAge tak nie potrafi, a przynajmiej nie bez wiekszego dlubania. Ja czekam teraz na jedna mala duperelke i jestem prawde mowiac przed operacja dokladnie odwrotna. Bede wywalal HKS'a SSQV (jakby ktos chcial ) i bede zakladal zawor recyrkulacyjny (no dobra - tak naprawde to bede zakladal na teraz hybryde APS - zobaczymy jak sie spisze, ale wiekszosc powietrza i tak bedzie wracac w uklad). Zreszta odnosze wrazenie, ze co by tutaj nie powiedziano - Ty juz i tak "kupiles" tego BOVa Wiec nie ma co trzepac piany. Byc moze sam dojdziesz do tego, co juz Ci tu kilka osob powiedzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 tak naprawde to bede zakladal na teraz hybryde APS A jak działa taka hybryda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 czesc powietrza - do pewnego cisnienia upuszcza jednym wyjsciem - podlaczonym do ukladu za przeplywomierzem, a powyzej tego cisnienia dopiero upuszcza w atmosfere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 czesc powietrza - do pewnego cisnienia upuszcza jednym wyjsciem - podlaczonym do ukladu za przeplywomierzem, a powyzej tego cisnienia dopiero upuszcza w atmosfere. Czyli taki DV i BOV w jednym. Teoretycznie powinien rozwiązać wszelkie problemy powstające w wyniku montażu BOVa i nie powodować większego turbo laga? Czy idę dobrym tropem. Ps. ile taka przyjemność kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się