Kruk Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Jak można zniwelować podsterowność GT-ka? Jakiś antylift-kit? Przykładowo na mokrym palcu żeby polecieć bokiem to muszę go złamać i postawić bokiem przy włączonej turbinie i przy sporej szybkości to jeszcze jakoś idzie ale jak jadę wolniej i chę go obrócić o 180stopni za pomocą gazu to przy skręconych kołach przednich wyjeżdża mi przodem Mam 4-łapa od niedawna i dopiero uczę się tym jeździć - może popełniam jakiś błąd? Proszę o wskazówki - zima się zbliża to sobie poćwiczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Zadałes pytanie o takim poziomie ogólności że ciężko na nie odpowiedzieć. Jest bardzo wiele modyfikacji zarówno samochodu jak i stylu jazdy, ktore można przeprowadzić. Na początek proponuję spróbować trochę wolniej jechać. Jak chodzi CI wyłacznie o jazdę bokami to tył rozbieżnie ustaw sobie na maksa, pochylenie zprzodu na maks i masz budżetowy driftowóz, ale ja się nie podejmuje zapanować nad takim autem przy dużej prędkości, szczególnie przy GTkowej przekładni.. Wspomniany anti-lift głównie ma za zadanie pomagać w sytuacji podsterowności na wyjściu z zakrętu gdy dodaje się gazu i przód się odciąża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 wieksza moc, wtedy bedzie zawsze wylatywal tylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 samochodzik, Walllego miał 400KM i płużył przodem jak cholera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 to ja nie wiem co jest z tym moim ze nawet na suchym asfalcie na Toyo i tak jest nadsterowny z przodu jest szpera, z tylu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Antilift największą różnice robi tak jak pisze Az - na wyjściach z zakrętów. U mnie odczuwalna różnica była też po zamontowaniu stabilizatora z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Kruk, też mam ten problem, ale powoli ogarniam auto , okazuje się że jeżdzenie mocną czteronapędówką wcale nie jest łatwe ... a próbowałeś używać lewej nóżki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 a próbowałeś używać lewej nóżki ? To raczej na koniec, jak się opanuje całą resztę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 a jak tam opony z przodu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Kruk, tylny stabilizator + ustawienie geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Kruk, obawiam sie ze kazde 4x4 jak nie bedzie mialo wystarczajaco mocy na kolach aby zerwac przyczepnosc zaryje ci przodem.Obawiam sie ze do tego co ty chcesz zrobic niestety musisz mocno strzelic ze sprzegla ale nie wiem czy przy GTekowych napedach gra jest warta swieczki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 - zima się zbliża to sobie poćwiczę A bardzo chętnie poćwiczymy . Napewno bedziemy latać boczkami jak to na zime bywa. Ostatnią zime przelatałem Legacy Turbo i było przednio. Teraz RWD to łatwiej go wprowadzic w poslizg chociazby "siłowym". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Jak można zniwelować podsterowność GT-ka? Jakiś antylift-kit?Przykładowo na mokrym palcu żeby polecieć bokiem to muszę go złamać i postawić bokiem przy włączonej turbinie i przy sporej szybkości to jeszcze jakoś idzie ale jak jadę wolniej i chę go obrócić o 180stopni za pomocą gazu to przy skręconych kołach przednich wyjeżdża mi przodem Mam 4-łapa od niedawna i dopiero uczę się tym jeździć - może popełniam jakiś błąd? Proszę o wskazówki - zima się zbliża to sobie poćwiczę zaloz szpere plytkowa na tyl :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 mati, tylny stabilizator grubszy rozumiem bo ja mam seryjny. Geometrię ustawić jakoś specjalnie czy tak mówi producent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 zaloz szpere plytkowa na tyl Też o tym myślałem, ale jak już zakładać to wszystkie 3. a jak tam opony z przodu Takie jak z tyłu - wszystkie jednakowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 przede wszystkim powinienes popracowac nad prawidlowym zbalansowaniem auta przed skretem. seryjny gt'ek to nie evo czy nawet sti i skrecac trzeba umiejetnie. najwazniejsza jest technika, wiec od niej zacznij, w trakcie nauki proponuje konsultowac modernizacje techniczne z nie-ASO, to bedzie i technicznie i szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Też miałem (mam) ten problem w WRX, choć powoli uczę się "najpierw w przeciwną później but" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Justy '97 ma podobny problem. Pomaga "przeciwskret" lub ujecie na chwilke gazu. Dociaza to przod a odciaza tyl i jakos idzie... mimo malej mocy. ja mam problem z utrzymaniem autka "bokiem" bo zazwyczaj albo go zbyt szybko prostuje albo dosc szybko swiat obserwuje przez tylna szybe oczekujac sniegu PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Justy '97 ma podobny problem. Pomaga "przeciwskret" lub ujecie na chwilke gazu. Dociaza to przod a odciaza tyl i jakos idzie... mimo malej mocy. ja mam problem z utrzymaniem autka "bokiem" bo zazwyczaj albo go zbyt szybko prostuje albo dosc szybko swiat obserwuje przez tylna szybe oczekujac sniegu PZDR! Nie przejmuj sie ja mam to samo, to auto chce jechać tylko na wprost, obojętne którą stroną, choć dzisiaj było na tyle ślisko że dało sie zapiąc kilka boków czasem nawet niechcący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Jezeli juz chcesz wymieniac stabilizatory to proponuje grubszy z tyl a cienszy z przodu. Ja zrobilem odwrotnie i okazuje sie to mega glupota... Minimum taka sama grubosc przod i tyl ! no i tak jak Abt pisze trzeba pocwiczyc :wink: ...zawsze mozesz lekko reka podciac i nastepnie prowadzic gazem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 A może to poprostu zużyta wiskoza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 A może to poprostu zużyta wiskoza? A jak to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 no i tak jak Abt pisze trzeba pocwiczyc Przede wszystkim poćwiczyć. Zdjęcie nogi z gazu + przeciwskręt powinny wystarczyć do zapięcia boka. ...zawsze mozesz lekko reka podciac i nastepnie prowadzic gazem Przy podcinaniu ręcznym pamiętaj, żeby wcisnąć sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 A może to poprostu zużyta wiskoza?A jak to sprawdzić? ale jak napisal wczesnie jak mocy jes pod dostatkeim na kolach to idzie bokiem Przykładowo na mokrym palcu żeby polecieć bokiem to muszę go złamać i postawić bokiem przy włączonej turbinie i przy sporej szybkości to jeszcze jakoś idzie ale jak jadę wolniej i chę go obrócić o 180stopni za pomocą gazu to przy skręconych kołach przednich wyjeżdża mi przodem Kruk, napisz dokladnie co chcesz zrobic i przy jakich predkosciach bo jakos nie potrafie sobie tego wyobrazic do konca co tak na prawde chcesz zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Sprawa się niepotrzebnie skomplikowała - chodzi mi o to, że jak jadę krętą drogą to muszę go cały czas trzymać na wysokich obrotach żeby mieć duży moment i mocno się starać żeby nadrzucał tyłem bo inaczej wyjeżdża mi przodem - chciałbym żeby prowadził się bardziej nadsterownie i żeby bez większego wysiłku ustawiał się bokiem na śliskim łuku. Po prostu żeby jechał tak jak chcę to muszę się strasznie napracować i chciałbym żeby prowadził się łatwiej, żebym nie musiał go łamać przed każdym śliskim zakrętem z obawy że wypadnę przodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się