Skocz do zawartości

Wkurzająca podsterowność GT MY99


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

Jak można zniwelować podsterowność GT-ka? Jakiś antylift-kit?

Przykładowo na mokrym palcu żeby polecieć bokiem to muszę go złamać i postawić bokiem przy włączonej turbinie i przy sporej szybkości to jeszcze jakoś idzie ale jak jadę wolniej i chę go obrócić o 180stopni za pomocą gazu to przy skręconych kołach przednich wyjeżdża mi przodem :evil: Mam 4-łapa od niedawna i dopiero uczę się tym jeździć - może popełniam jakiś błąd? Proszę o wskazówki - zima się zbliża to sobie poćwiczę :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zadałes pytanie o takim poziomie ogólności że ciężko na nie odpowiedzieć. Jest bardzo wiele modyfikacji zarówno samochodu jak i stylu jazdy, ktore można przeprowadzić. Na początek proponuję spróbować trochę wolniej jechać.

 

 

Jak chodzi CI wyłacznie o jazdę bokami to tył rozbieżnie ustaw sobie na maksa, pochylenie zprzodu na maks i masz budżetowy driftowóz, ale ja się nie podejmuje zapanować nad takim autem przy dużej prędkości, szczególnie przy GTkowej przekładni..

 

 

Wspomniany anti-lift głównie ma za zadanie pomagać w sytuacji podsterowności na wyjściu z zakrętu gdy dodaje się gazu i przód się odciąża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, obawiam sie ze kazde 4x4 jak nie bedzie mialo wystarczajaco mocy na kolach aby zerwac przyczepnosc zaryje ci przodem.Obawiam sie ze do tego co ty chcesz zrobic niestety musisz mocno strzelic ze sprzegla ale nie wiem czy przy GTekowych napedach gra jest warta swieczki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można zniwelować podsterowność GT-ka? Jakiś antylift-kit?

Przykładowo na mokrym palcu żeby polecieć bokiem to muszę go złamać i postawić bokiem przy włączonej turbinie i przy sporej szybkości to jeszcze jakoś idzie ale jak jadę wolniej i chę go obrócić o 180stopni za pomocą gazu to przy skręconych kołach przednich wyjeżdża mi przodem :evil: Mam 4-łapa od niedawna i dopiero uczę się tym jeździć - może popełniam jakiś błąd? Proszę o wskazówki - zima się zbliża to sobie poćwiczę :twisted:

 

zaloz szpere plytkowa na tyl :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaloz szpere plytkowa na tyl

 

Też o tym myślałem, ale jak już zakładać to wszystkie 3.

 

a jak tam opony z przodu

 

Takie jak z tyłu - wszystkie jednakowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim powinienes popracowac nad prawidlowym zbalansowaniem auta przed skretem.

seryjny gt'ek to nie evo czy nawet sti i skrecac trzeba umiejetnie. najwazniejsza jest technika,

wiec od niej zacznij, w trakcie nauki proponuje konsultowac modernizacje techniczne z nie-ASO,

to bedzie i technicznie i szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Justy '97 ma podobny problem. Pomaga "przeciwskret" lub ujecie na chwilke gazu. Dociaza to przod a odciaza tyl i jakos idzie... mimo malej mocy. ja mam problem z utrzymaniem autka "bokiem" bo zazwyczaj albo go zbyt szybko prostuje albo dosc szybko swiat obserwuje przez tylna szybe :)

oczekujac sniegu

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Justy '97 ma podobny problem. Pomaga "przeciwskret" lub ujecie na chwilke gazu. Dociaza to przod a odciaza tyl i jakos idzie... mimo malej mocy. ja mam problem z utrzymaniem autka "bokiem" bo zazwyczaj albo go zbyt szybko prostuje albo dosc szybko swiat obserwuje przez tylna szybe :)

oczekujac sniegu

PZDR!

 

Nie przejmuj sie ja mam to samo, to auto chce jechać tylko na wprost, obojętne którą stroną, choć dzisiaj było na tyle ślisko że dało sie zapiąc kilka boków czasem nawet niechcący :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli juz chcesz wymieniac stabilizatory to proponuje grubszy z tyl a cienszy z przodu.

Ja zrobilem odwrotnie i okazuje sie to mega glupota...

Minimum taka sama grubosc przod i tyl !

 

no i tak jak Abt pisze trzeba pocwiczyc :wink:

...zawsze mozesz lekko reka podciac i nastepnie prowadzic gazem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i tak jak Abt pisze trzeba pocwiczyc

Przede wszystkim poćwiczyć. Zdjęcie nogi z gazu + przeciwskręt powinny wystarczyć do zapięcia boka.

...zawsze mozesz lekko reka podciac i nastepnie prowadzic gazem

Przy podcinaniu ręcznym pamiętaj, żeby wcisnąć sprzęgło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to poprostu zużyta wiskoza?

A jak to sprawdzić?

 

ale jak napisal wczesnie jak mocy jes pod dostatkeim na kolach to idzie bokiem

 

Przykładowo na mokrym palcu żeby polecieć bokiem to muszę go złamać i postawić bokiem przy włączonej turbinie i przy sporej szybkości to jeszcze jakoś idzie ale jak jadę wolniej i chę go obrócić o 180stopni za pomocą gazu to przy skręconych kołach przednich wyjeżdża mi przodem

 

Kruk, napisz dokladnie co chcesz zrobic i przy jakich predkosciach bo jakos nie potrafie sobie tego wyobrazic do konca co tak na prawde chcesz zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się niepotrzebnie skomplikowała - chodzi mi o to, że jak jadę krętą drogą to muszę go cały czas trzymać na wysokich obrotach żeby mieć duży moment i mocno się starać żeby nadrzucał tyłem bo inaczej wyjeżdża mi przodem - chciałbym żeby prowadził się bardziej nadsterownie i żeby bez większego wysiłku ustawiał się bokiem na śliskim łuku. Po prostu żeby jechał tak jak chcę to muszę się strasznie napracować i chciałbym żeby prowadził się łatwiej, żebym nie musiał go łamać przed każdym śliskim zakrętem z obawy że wypadnę przodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...