Skocz do zawartości

Wkurzająca podsterowność GT MY99


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

GT kupiłem przedewszystkim celem szybszego jeżdzenia po zakrętach, narazie to jeżdze po nich wolniej .... :wink:

 

Azrael, chciałem poruszyć jeszcze temat używania ręcznego, bowiem staram się mocno unikać tego ale jak destruktywny to ma wpływ na napęd ?

 

Zaciągając ręczny w aucie bez mechanizmu który odciana tylni napęd , hamujemy wszystkie koła ? Czy wiskoza nie ma pozwalać na różnicę prędkości między osiami ? Jak to jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale spróbuj przynajmniej na początku unikać ręcznego jak ognia bo się nie nauczysz raczej.

 

Czemu w GT należy unikać ręcznego ? Jeśli ktoś go używa odpowiednio (wciśnięte sprzęgło to podstawa),to co się może uszkodzić lub jakie elementy ulegają szybszemu zużyciu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waszka, z powodów czysto pedagogicznych, żeby nie przenosić nawyków, inna sprawa że w ogóle rękaw to coś co raczej powinno być pomocą a nie głównym narzędziem do skręcania.

 

A jakie są przeciwwskazania techniczne ? Nawyków hmmm :roll:

Rękaw w GT to narzędzie cholernie pomocne i jazda bez niego nawet najlepszemu kierowcy sprawia spore kłopoty.

Po co sobie utrudniać życie jak można go deliktanie podciąć a potem idzie jak po maśle !?

Tylko jeśli ma to zniszczyć jakieś elementy przeniesienia napędu,to wolę się odrazu uczyć jazdy bokiem bez ręcznego

dlatego jeśli coś wiesz to pisz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rękaw w GT to narzędzie cholernie pomocne i jazda bez niego nawet najlepszemu kierowcy sprawia spore kłopoty.

 

to chyba nie tak. na sniegu latwo sprawic ze auto pojdzie boczurem bez rekawa, poprostu rzucajac nim, albo gazem. wiec po co wspierac sie dodatkowo lapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jeśli ma to zniszczyć jakieś elementy przeniesienia napędu,to wolę się odrazu uczyć jazdy bokiem bez ręcznego

dlatego jeśli coś wiesz to pisz

 

 

Centralny dyfer, troche też tylny jak potem ruszasz i sprsżegło jak strzelasz po zaciągnęciu, ja wolę jednak płynniej, ale rzeczywiście w GT to nei jest proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie bardzo wiem, po co używać ręcznego na śniegu do czegokolwiek poza nawracaniem i ew czasem kantami 90 stopni (choć tu efektowniej jest z "rybki").

Poza tymi przypadkami WRX (więc GT tym bardziej), aż sam się prosi, żeby bokiem polecieć, wystarczy mu nie przeszkadzać.

 

Jak nie chce się poskładać, to znaczy że mu wkładka przeszkadza i próbę należy powtórzyć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się czasm mówi na skręcanie z kontrskrętu.

 

Na dohamowaniu ustawiasz auto w przeciwną stronę, potem tylko przerzucić we właściwą i jedyne co zostaje to cieszyć się pięknym boczurem. :mrgreen:

 

edit Az był szybszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robić na hamowaniu przy 100+ żeby było super efektownie ;)

 

ja musze hamowanie poprawic albo co, bo jak tylko dotkne hebelek to mam zblokowane kola i sobie moge krecenie kierownica w miejscu cwiczyc :wink: no chyba, ze to opony.

 

jedyne wyjscie (przy moim 'zaawansowaniu') to hamowanie i pozniej rybka, ale juz tak fajnie nie chce isc, bo auto malo nerwowe jak ma wytracona predkosc.

 

90 podpieram rekawem, ewentualnie na puszczonym gazie, mocno skrecam i ogien

 

co mnie najbardziej wkurza, to ze auto mi sie czasami szybko prostuje i zamiast bokiem, poprostu szybko wystrzeliwuje z zakretu - a ja nie chce efektywnie tylko efektownie akurat. any clue? oprocz tego zeby zwiekszyc predkosc dwukrotnie? :mrgreen:

 

no nic beda bandy sniezne to bede odwazniejsze numery walic, bo teraz mnie troche drzewa przerazaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja musze hamowanie poprawic albo co, bo jak tylko dotkne hebelek to mam zblokowane kola i sobie moge krecenie kierownica w miejscu cwiczyc no chyba, ze to opony.

 

Jakiąś beznadziejną masz oponę

 

 

co mnie najbardziej wkurza, to ze auto mi sie czasami szybko prostuje i zamiast bokiem, poprostu szybko wystrzeliwuje z zakretu - a ja nie chce efektywnie tylko efektownie akurat. any clue? oprocz tego zeby zwiekszyc predkosc dwukrotnie?

 

More loud foot mate!!!

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiąś beznadziejną masz oponę

 

katuje gumy z zeszlego roku, na szybko kupilem szrot jakis na dwa tygodnie, bo do Au wtedy lecialem. Jak je wykoncze to zmienie na cos madrzejszego.

 

More loud foot mate!!!

 

Beda bandy to pokombinuje, teraz na zywca z Artim po Jodlowniku (pozdrawiam Pumex :mrgreen: ) latamy, a tam troche wola ta barierka i pare drzewek :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na sniegu latwo sprawic ze auto pojdzie boczurem bez rekawa, poprostu rzucajac nim, albo gazem. wiec po co wspierac sie dodatkowo lapa.

 

Osobiście nie bardzo wiem, po co używać ręcznego na śniegu do czegokolwiek poza nawracaniem i ew czasem kantami 90 stopni (choć tu efektowniej jest z "rybki").

 

Hmmm nic o śniegu nie wspominałem :roll: Jazda subaru po śniegu to małe piwo.Problem się pojawia w momencie kiedy kończy się śnieg i zaczyna się przyczepny asfalt.....Śnieg leży na drogach zaledwie 2 dobre miesiące więc skupmy się na tych pozostałych

10 miesiącach czyli jeździe po suchym :smile: Na filmie,który wkleił turdzilGT http://video.google.com/v...earch&plindex=0

pięknie widać (5:06 sek,5:18 sek) jak się "wspomaga" ręcznym :

 

 

Dalej uważacie,że można się obejść bez ręcznego ? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...