polo Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 GT kupiłem przedewszystkim celem szybszego jeżdzenia po zakrętach, narazie to jeżdze po nich wolniej .... :wink: Azrael, chciałem poruszyć jeszcze temat używania ręcznego, bowiem staram się mocno unikać tego ale jak destruktywny to ma wpływ na napęd ? Zaciągając ręczny w aucie bez mechanizmu który odciana tylni napęd , hamujemy wszystkie koła ? Czy wiskoza nie ma pozwalać na różnicę prędkości między osiami ? Jak to jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 polo, w praktyce w GT seryjna wiskoza jest tak słaba że nie będziesz miał problemu z hamowaniem wszystkich kół. Ale spróbuj przynajmniej na początku unikać ręcznego jak ognia bo się nie nauczysz raczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Azrael, oki , dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 polo, być może jeździsz za płynnie, serię trzeba trochę rzucić, ciężko mi podpowiezieć nie widząc. Na pewno seryjne GT już fjanie lata po snegu, zdecydowanie lepiej niż po asfalcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Ale spróbuj przynajmniej na początku unikać ręcznego jak ognia bo się nie nauczysz raczej. Czemu w GT należy unikać ręcznego ? Jeśli ktoś go używa odpowiednio (wciśnięte sprzęgło to podstawa),to co się może uszkodzić lub jakie elementy ulegają szybszemu zużyciu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 waszka, z powodów czysto pedagogicznych, żeby nie przenosićnawyków, inna sprawa że w ogóle rękaw to coś co raczej pownno byćpomoca a nie głównym narzedziem do skręcania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 waszka, z powodów czysto pedagogicznych, żeby nie przenosić nawyków, inna sprawa że w ogóle rękaw to coś co raczej powinno być pomocą a nie głównym narzędziem do skręcania. A jakie są przeciwwskazania techniczne ? Nawyków hmmm :roll: Rękaw w GT to narzędzie cholernie pomocne i jazda bez niego nawet najlepszemu kierowcy sprawia spore kłopoty. Po co sobie utrudniać życie jak można go deliktanie podciąć a potem idzie jak po maśle !? Tylko jeśli ma to zniszczyć jakieś elementy przeniesienia napędu,to wolę się odrazu uczyć jazdy bokiem bez ręcznego dlatego jeśli coś wiesz to pisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Rękaw w GT to narzędzie cholernie pomocne i jazda bez niego nawet najlepszemu kierowcy sprawia spore kłopoty. to chyba nie tak. na sniegu latwo sprawic ze auto pojdzie boczurem bez rekawa, poprostu rzucajac nim, albo gazem. wiec po co wspierac sie dodatkowo lapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Tylko jeśli ma to zniszczyć jakieś elementy przeniesienia napędu,to wolę się odrazu uczyć jazdy bokiem bez ręcznego dlatego jeśli coś wiesz to pisz Centralny dyfer, troche też tylny jak potem ruszasz i sprsżegło jak strzelasz po zaciągnęciu, ja wolę jednak płynniej, ale rzeczywiście w GT to nei jest proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Osobiście nie bardzo wiem, po co używać ręcznego na śniegu do czegokolwiek poza nawracaniem i ew czasem kantami 90 stopni (choć tu efektowniej jest z "rybki"). Poza tymi przypadkami WRX (więc GT tym bardziej), aż sam się prosi, żeby bokiem polecieć, wystarczy mu nie przeszkadzać. Jak nie chce się poskładać, to znaczy że mu wkładka przeszkadza i próbę należy powtórzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 choć tu efektowniej jest z "rybki" a jak to jest "z rybki" ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 chojny, lekko do zakrętu, od zakrętu mocniej, do zakrętu mocno, but robić na hamowaniu przy 100+ żeby było super efektownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Tak się czasm mówi na skręcanie z kontrskrętu. Na dohamowaniu ustawiasz auto w przeciwną stronę, potem tylko przerzucić we właściwą i jedyne co zostaje to cieszyć się pięknym boczurem. edit Az był szybszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 robić na hamowaniu przy 100+ żeby było super efektownie ja musze hamowanie poprawic albo co, bo jak tylko dotkne hebelek to mam zblokowane kola i sobie moge krecenie kierownica w miejscu cwiczyc :wink: no chyba, ze to opony. jedyne wyjscie (przy moim 'zaawansowaniu') to hamowanie i pozniej rybka, ale juz tak fajnie nie chce isc, bo auto malo nerwowe jak ma wytracona predkosc. 90 podpieram rekawem, ewentualnie na puszczonym gazie, mocno skrecam i ogien co mnie najbardziej wkurza, to ze auto mi sie czasami szybko prostuje i zamiast bokiem, poprostu szybko wystrzeliwuje z zakretu - a ja nie chce efektywnie tylko efektownie akurat. any clue? oprocz tego zeby zwiekszyc predkosc dwukrotnie? no nic beda bandy sniezne to bede odwazniejsze numery walic, bo teraz mnie troche drzewa przerazaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 ja musze hamowanie poprawic albo co, bo jak tylko dotkne hebelek to mam zblokowane kola i sobie moge krecenie kierownica w miejscu cwiczyc no chyba, ze to opony. Jakiąś beznadziejną masz oponę co mnie najbardziej wkurza, to ze auto mi sie czasami szybko prostuje i zamiast bokiem, poprostu szybko wystrzeliwuje z zakretu - a ja nie chce efektywnie tylko efektownie akurat. any clue? oprocz tego zeby zwiekszyc predkosc dwukrotnie? More loud foot mate!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Jakiąś beznadziejną masz oponę katuje gumy z zeszlego roku, na szybko kupilem szrot jakis na dwa tygodnie, bo do Au wtedy lecialem. Jak je wykoncze to zmienie na cos madrzejszego. More loud foot mate!!! Beda bandy to pokombinuje, teraz na zywca z Artim po Jodlowniku (pozdrawiam Pumex ) latamy, a tam troche wola ta barierka i pare drzewek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Tfardziele... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 na sniegu latwo sprawic ze auto pojdzie boczurem bez rekawa, poprostu rzucajac nim, albo gazem. wiec po co wspierac sie dodatkowo lapa. Osobiście nie bardzo wiem, po co używać ręcznego na śniegu do czegokolwiek poza nawracaniem i ew czasem kantami 90 stopni (choć tu efektowniej jest z "rybki"). Hmmm nic o śniegu nie wspominałem :roll: Jazda subaru po śniegu to małe piwo.Problem się pojawia w momencie kiedy kończy się śnieg i zaczyna się przyczepny asfalt.....Śnieg leży na drogach zaledwie 2 dobre miesiące więc skupmy się na tych pozostałych 10 miesiącach czyli jeździe po suchym :smile: Na filmie,który wkleił turdzilGT http://video.google.com/v...earch&plindex=0 pięknie widać (5:06 sek,5:18 sek) jak się "wspomaga" ręcznym : Dalej uważacie,że można się obejść bez ręcznego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się