Damian Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Witam!!! U mnie byl podobny objaw, o ktorym juz tu pisalem z 2 lata temu... Po wymianie swiec, przewodow zaplonowych, przeplywki problem znikl... Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 GeOrGe, PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 GeOrGe, Sprawdź selenoid turbo i wężyki. Jeśli przyspiesza dobrze, a przy tym faluje to może być problem przeładowywania. Jak długo masz auto ? Wyczyściłem to za pomocą WD40 i wydmuchałem pompką rowerową Niestety problem pozostał (wydaje mi się że selenoid działa poprawnie ponieważ tłoczek zaworka wewnątrz otwiera się dosyć lekko, nie czuć by się przycierał, sprawdziłem to za pomocą zapałki którą włożyłem przez współ osiowy kruciec, skok wynosi ok. 1 - 2mm, poza tym jest szczelny) Witam!!! U mnie byl podobny objaw, o ktorym juz tu pisalem z 2 lata temu... Po wymianie swiec, przewodow zaplonowych, przeplywki problem znikl... Pozdrawiam!!! Czyli zostaje mi wymiana MAF sensora, mam nadzieje że to pomoże. Zabiorę się za to po świetach. Pozdrawiam Grzegorz PS. Wesołych Świąt!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rraphal Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Cześć, zerknij na mój temat: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=570933 oraz lukass-a: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=554799 może to kwestia paliwa i zresetowania kompa. Worth to try... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Az mógłbyś mi pomóc to zdiagnozować jakoś na odległość. Próbowałem odczytać błedy za pomocą spinania tych kostek pod kierownicą ale coś mi nie poszło i check engine migał mi cały czas rytmicznymi błyśnięcimi :/ Bo jeszcze nie czas na change engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Cześć, zerknij na mój temat: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=570933 oraz lukass-a: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=554799 może to kwestia paliwa i zresetowania kompa. Worth to try... Dzięki za sugestię ale to sprawdziłem już na samym początku i niestety nie pomogło Az mógłbyś mi pomóc to zdiagnozować jakoś na odległość. Próbowałem odczytać błedy za pomocą spinania tych kostek pod kierownicą ale coś mi nie poszło i check engine migał mi cały czas rytmicznymi błyśnięcimi :/ Bo jeszcze nie czas na change engine Nawet mnie nie strasz [ Dodano: Nie Kwi 27, 2008 3:27 pm ] up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Na wstępie napisze że nie mogłem podnieść mojego tematu więc założyłem nowy. Prosiłbym moderatora aby go scalił. pierwszy wątek Wracając do tematu walki z „falowaniem”, mam kilka spostrzeżeń. Ostatnio wybraliśmy się z kumplem na rolki. Koleś który starał się zrobić badanie powiedział że silnik przerywa i najprawdopodobniej jest to wina MAF sensora. Po sprawdzeniu testerem był zapisany taki błąd. Wymieniliśmy przepływkę na jakąś z jego warsztatu ale nie była nowa. Sytuacja się powtórzyła. Nie zastanawiając się wiele pojechałem i kupiłem nową. Po założeniu silnik ciszej i bardziej miękko pracuje i nie słychać już dźwięku o którym myślałem ze to "piston slap". Co do przerywania to myślę, że trochę się nawet nasiliło i czuć to dobrze jak jedzie się stałą prędkością na 5 biegu na autostradzie. Dzisiaj przejrzałem czujniki położenia wału i wałka rozrządu, wyczyściłem ale nie wiem jak je sprawdzić. Po odłączeniu czujnika położenia wałka rozrządu silnik gaśnie. Drugiego nie sprawdzałem w ten sposób bo boje się o rękę Potem odłączyłem sondę lambda ale silnik pracuje bez żadnych zmian co więcej nawet CEL się nie zapalił :sad: I teraz pytanie do posiadaczy SI'99. Jest to normalne zachowanie? Odłączałem też kolejno wtryskiwacze, pracuje inaczej po odłączeniu każdego z osobna. Może te przerywanie jest spowodowane właśnie wypadaniem zapłonów podczas jazdy? Pomału kończą mi się pomysły :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Cewki zapłonowej jeszcze nie wymieniałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Cewki zapłonowej jeszcze nie wymieniałeś. nic to nie zmieni GeOrGe, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Cewki zapłonowej jeszcze nie wymieniałeś. nic to nie zmieni GeOrGe, :arrow: PW a co zmieni tę sytuację? turdziGT proszę o PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 :arrow: GeOrGe Wiadomo, co to było :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 GeOrGe, podziel się Przyjacielu informacjami, będzie wiesz tak pro publico bono. A poważnie, niemalże identyczne objawy obserwuję u siebie więc, jeżeli znalazłeś rozwiązanie, to byłoby ono dla mnie wielce pomocne ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Niestety nie mam pojęcia co to Ogólnie przyzwyczaiłem się do tego i nie mam już siły szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 mialem identyko jak ty w pierwszym poscie, myslalem ze to paliwo ale wywalilem solenoid i wstawilem na chwile mbc ( juz miesiac tak mam ) i auto stalo sie sprawne. Jak bym mial inny samochod, przyspiesza plynnie i jest sto razy bardziej elastyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 ravo, ale to jest droga na skróty. Falowanie doładowania może być spowodowane spalaniem stukowym i tak sprytnie tam wymyślili, że jak się pojawiają stuki to selenoid daje sygnał i wastegate zaczynać "upuszczać" spaliny, doładowanie maleje. Jak tylko stuki ustają znowu rośnie. Przy włożeniu MBC pozbywasz się tego mechanizmu obronnego. Są stuki a MBC dalej trzyma maks boost, stuki rosną, nie jest fajnie. Podjedź lepiej do kogoś kumatego z kompem, podłącz się i zobacz na jakim poziomie masz knock (przy różnych obciążeniach). Straszyć nie chce ale motor można zamordować. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 dzieki ale u mnie nie falowalo, poprostu brakowalo boostu do pewnego momentu przez co sie dlawil a potem juz ladowal tylko. ze max 0.8 bara. Po MBC jest calkiem inaczej ale z checia bym podpial inny solenoid na probe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się