GeOrGe Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Od jakiegoś czasu zauwazyłem pewną przypadłość mojej imprezy turbo'99. Jak delikatnie przyspieszam (dotykając delikatnie pedał gazu) to w granicach od 2000 do 3000 obrotów (bez różnicy na na jakim biegu jade) czuje falowanie przyspieszenia. Ciężko to wytłumaczyć, nie jest to chyba przerywanie ale tak jakbym wciskał delikatnie gaz i ujmował i tak w jednakowych odstepach czasu. myśle ze to może być wina MAF sensora. Co o tym myśłicie? Dodam że wydaje mi sie iż w pozostałych zakresach obrotów jest wszystko ok Pozdrawiam Grzegorz Ps. założyłem nowy temat bo wydajemi sie ze to jest inne zjawisko niż przerwynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Może też być wina sondy, ciężko określić zdalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Az mógłbyś mi pomóc to zdiagnozować jakoś na odległość. Próbowałem odczytać błedy za pomocą spinania tych kostek pod kierownicą ale coś mi nie poszło i check engine migał mi cały czas rytmicznymi błyśnięcimi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 CEL wcale nie musi się zapalić, wystarczy, że sonda po prostu nie do końca poprawnie reaguje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Jak już jesteśmy przy moim silniku to mam dziwne zjawisko. Stojąc przed autem w silniku w prawej strony (prawa głowica) wydaje takie bardzo cichutkie na wolnych obrotach głuche pukanie. słychać to tylko jak sie wsłucha i porówna odłos z nad lewej głowicy. Po mocnym dodaniu gazu nie słychać pukania tylko takie jakby 'żeżenie' (nie wiem jak to sie pisze :/) Słychać to w okolicach uszczelki głowicy (przy wale korbowym jest cisza) Nie zauważyłem zeby silnik brał któryś z płynów ustrojowych, macie jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Może być milion rzeczy, podjedź gdzieś na diagnostykę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 oki, dzieki żeby było śmieszniej to raz to słysze a raz nie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 GeOrGe, w warsztacie na pewno zniknie :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Azrael, może właśnie w tym przypadku przydałaby się regulacja zaworów? :wink:[/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Raczejnie sądzę, ale bywa i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 GeOrGe, Sprawdź selenoid turbo i wężyki. Jeśli przyspiesza dobrze, a przy tym faluje to może być problem przeładowywania. Jak długo masz auto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 auto mam od jakiś 1000mil Da sie to jakoś sprawdzić samemu? Tz sam saleniod bo weżyki dam rade Tak se myśłe ale to wystepuje zanim jeszcze turbo zaczyna coś produktywnie pomować, potem juz idzie płynnie. Dzieki za rade jutro sprawdze jak to wyglda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Kiedy zmieniales swiece? U mnie minelo po wymianie swiec, mialem bardzo podobne objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 komancz, jeszcze nie zmieniałem ale mam nowe NGK i przewody wysokiego napięcia w bagazniku. 15 grudnia mam serwis (wymiana wszystkich płynów swiec i filtrów) Idąć za twoja rada wymienie chyba elementy układu zapłonowego wcześniej, thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Selenoid można wypłukać WD40. Nasikaj do niego i wydmuchaj sprężonym powietrzem kilka razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Selenoid można wypłukać WD40. Nasikaj do niego i wydmuchaj sprężonym powietrzem kilka razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Loucyphre, mowa jest o delikatnym przyspieszaniu - to raczej nie będzie solenoid. Proponuję najpierw zdiagnozować a potem naprawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Azrael, OK niech próbuje diagnozować ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Zawiodłem się po raz kolejny na ASO ale tym razem subaru i w anglii. Auto serwisowane niby co 6 miechów (mam wszystkie papiery i potwierdzone w komuterze w ASO). Postanowiłem wymienić swiece i przewody za rada kolegów. Wiadomo ze aby wymienić świece trzeba zdjąć obudowe filtra powietrza. Jak ją zdjąłem to zapłakałem ;/ (ostatni serwis był 3 miechy temu wiec nie wnikałem po zakupie imprezy w filtry) Filtr wygladał jakby ktoś go nie wymieniał od nowości, czarny z każdej strony Jakieś liście, pajęczyny.. Ogólnie wymieniłem świece, kable wysokiego napięcia, filtr powietrza i paliwa. Po tym zabiegu na początku zanim auto sie rozgrzało to czułem jeszcze te nierównomierne przyspieszanie a na ciepłym juz chyba tego nie było. No nic, zobacze jak jutro bede jechał do pracy na spokojnie bo dzisiaj skończyło sie upalaniem Autko sie odczuwlnie odetkało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 nie wnikałem po zakupie imprezy w filtry) A za to to powinieneś, chyba, pasek dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Przeczytałem i też zapłakałem :sad: poraz po raz zdjełem zdjąłem karzdej każdej napoczątku na początku niebyło nie było :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Hogi ja już poznałem prawdę. Jesteś nowym wcieleniem profesora Miodka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Z tym falowaniem mam dokładnie to samo, przy spokojnej jeździe. Świece, przewody, filtry wymienione. Też nie wiem od czego to może być, przeładowanie to raczej nie jest, bo to się dzieje również przy ok 2500obr, a turbina się włącza przy 2800, zresztą mam zegar i widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Wywal zbędną ekologię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Przeczytałem i też zapłakałem :sad: poraz po raz zdjełem zdjąłem karzdej każdej napoczątku na początku niebyło nie było :roll: Sorki za błędy, staram się ich nie robić ale różnie bywa. W każdym razie poprawiłem Wracająć do tematu to wymiana tego wszystkiego nic nie pomogła :/ Dalej autko nierówno przyspiesza :/ Zostało do wyeliminowania: MAF sensor, sonda lambda i solenoid. Jak sie za to zabrać? solenoid obejrzałem i przewody są raczej oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się