Skocz do zawartości

Damian

Użytkownik
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wroclaw

Osiągnięcia Damian

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Damian

    kute bebechy

    Imprezka 2,0 gt 99, jeszcze muszę wyciągnąć wał łudząc się, że nie dostał... ale z tego co znalazłem w misce olejowej, to widzę to czarno.... skąd moje pytanie... otóż do tej pory wał czy korbowody jakie widziałem były w kolorze nazwijmy to szarym, srebrnym... np w Ursusie C-360 czy maluszku... a u mnie te wszystkie bebeszki są koloru żółto-złotego, więc zadałem sobie pytanie, czy to normalne????
  2. Damian

    kute bebechy

    Witam serdecznie!!! Proszę Was Drodzy Forumowicze o informację w jaki sposób " na oko" sprawdzić, czy korbowody, wał są kute, czy seryjne??? Czy da się wogóle??? Przepraszam za tak banalne pytanie ale u mnie urosło do rangi problemu, z którego zrodziła się ciekawość... a na marginesie , to może ma ktoś do sprzedania, bo u mnie się wysypały panewki, wiec... czeka mnie remoncik:((( Pozdrowionka!!!
  3. Wiec jeszcze raz wielkie dzieki! pozwole sobie skorzystac z Twojego patentu za Twoim pozwoleniem oczywiscie!!! Bo to na pewno lepsze niz klejenie polamanego mojego filtra....pozdrawiam!!!
  4. To w takim razie juz wiadomo, że trzeba założyć....
  5. Dziękuję bardzo!!! Pozdrawiam!!!
  6. Witam serdecznie!!! mam prośbę o pomoc w następującej sprawie.... Z uwagi na nieumiejętność załączenia fotki, postaram się wyjaśnić obrazowo... W Gt-eku, po prawej stronie przy chłodnicy jest czarna puszka, do której podłączono 3 wężyki... na dole puszki jest jeden wężyk... 1. Co to za urządzenie i czemu służy??? 2. Do czego podłączyć dolny wężyk, gdyż u mnie jest zwyczajnie odcięty..??? 3. Po wymontowaniu urządzenia samochód jeździ, więc może tak całkiwem to coś wyrzucić??? Dla chętnych w udzieleniu pomocu oczywiście przeslę fotkę na maila, gdyby nie wiadomo było o co mi chodzi.. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za okazaną pomoc!!!
  7. Witam!!! Miałem podobny objaw... na zimnym wszystko OK na ciepłym powyzej 4 tyś nie kręcił... pompa paliwowa z Audi V 8 ( bo taka została mi w spadku po Clio ) załatwiła problem
  8. Damian

    Wymontowanie silnika

    Dzięki!!! Bardzo przydatny link. Nie wiedziałem gdzie czegoś takiego szukać!!! Życzę szampańskiej zabawy w Sylwestra a ja tymczasem będę rozbierał moją Subarynkę!!!! [ Dodano: Sob Sty 03, 2009 10:21 am ] Witam serdecznie! Chciałbym bardzo serdecznie podziękować Wam Drodzy Koledzy za pomoc w wyciągnięciu silnika!!! Macie u mnie dobrą wódeczkę!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!! Pozdrawiam!!!
  9. Damian

    Wymontowanie silnika

    Dziękuje serdecznie za bezcenne uwagi, tym bardziej, że w innych samochodach (pojazdach)typu maluch, clio williams nie było problemu ze sprzęgłem, gdyż po oddzieleniu silnika od skrzyni, łapa z łożyskiem oporowym pozostaje na wałku sprzęgłowym, więc nigdy bym nie wpadł, że w Imprezeie może być inaczej!!! Jeszcze raz wielkie dzięki!!!
  10. Damian

    Wymontowanie silnika

    Witam serdecznie!!! Pomóżcie proszę!!! Chodzi o Imprezkę GT MY 99...Jestem zmuszony wyciągnąć silnik... odkręciłem go od dołu z poduszki silnika (po jednej śrubie z każdej strony przykrecanych di takiego poprzecvznego wspornika ) oraz po jednej chyba z bloku, bo od dołu tego nie widać, no i naturalnie od skrzyni biegów... niestety... oderwałem jakieś 3-4 cm od skrzyni biegów, ale dołem coś go trzyma... Proszę o info, czy jest jeszcze gdzieś jakaś śruba od poduszek??? Czy może trzeba wymontować całe mocowanie zawieszenia??? Czy może bardzo wysoko unieść silnik, aby oderwać go poduszek??? Proszę o wszelkie cenne informacje!!! Schematem czy rysunkiem ułatwiającym demontaż tez nie zgardzę!!! Dzikuje baaaaardzo za pomoc i pozdrawiam serdeczenie oraz zycze Wsyzstkiego Najlepszego w Nowym Roku!!!!!!
  11. Witam serdecznie! W związku z faktem, że kilka razy pomogliście mi w rozwiązaniu problemów, zwracam się z prośbą o kolejną... tym razem lada moment zeżre mi tarcze sprzęgłową, więc w związku z powyższym chciałbym kupić coś niedrogiego a bardzo dobrego )) Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia??? Zaznaczam, że nie zależy mi sprzęgle wyczynowym, wystarczy seria, jednakże myślę o jakims odpowiedniku Sachs lub coś podobnego i czy warto kombinować z innymi firmami? Zaznaczam, że jeszcze tego nie rozebrałem, więc nie wiem jaka średnica tarczy...Wiem, że trudno będzie o jakies namiary na hiciory cenowe i kontakty ( na forum ), ale jakby się dało to bardzo serdecznie poproszę! na maila !!! Pozdrawiam serdecznie i dzięki za pomoc!!!!
  12. Muszę sprostowac!!!! Bo jak Pan Marek to przeczyta to... Marek zrobił wszystko wydaje mi się OK...wymienil przewody zaplonowe, świece, przeplywomierz..( troche cena zwalila mnie z nog bo zaplacilem 2300...a zona przez tydzien sie do mnie nie odzywala...) mowil o czujniku polozenia przepustnicy bo tak pokazywalo urzadzenie diagnostyczne... z uwagi na brak funduszy, bo czujnik w serwisie kosztuje 1000zl, kupilem taki na allegro, ktory podrzucilem Markowi. Ten stwierdzil, że ten czujnik tez jest do bani...umowilem, się, że jak będzie mial jakis czujniczek, to aby dal znac... ale niestety do dnia dzisiejszego nie dostalem informacji... chyba zapomnial:((( a ja się nie przypominalem ,wiec nie mam pretensji... wreszcie po roku kupilem calą przepustnicę z silnikiem krokowym i czyjnikiem.. przelozylem calość i wszystko gralo do momentu kiedy odlaczylem akumulator... od tamtej pory wszystko jest po staremu czyli... do bani... Mysle, że to wszystko to nie taki problem jak...ZONA!!! Jezeli slyszy, że co 3-5 dni wydaje napaliwo ok 200 zl ,to jak jeszcze uslyszy, że diagnostyka tyle a wymiana czegos tyle, to pogoni mnie razem z tym samochodem... to tylko dlatego chcialbym część rzeczy postarać się zrobić we własnym zakresie aby maksymalnie ograniczyc koszty ( choc wiem ,że to nie będzie mozliwe)Dziękuję Wam wszystkim za wypowiedzi w tym temacie, przepraszam, że wciągnąlem w to moja rodzinę ( nie mialem zamiaru wylewac tu swoich smutkow związanych z dokonywaniem wyboru zona -SUBARU ) i pozdrwaiam Was bardzo bardzo serdecznie!
  13. No właśnie tak myślałem, że bez konkretnej diagnostyki się nie obejdzie...a nie powiem, bo spalanie się zwiększyło, no i nie napisalem, że mam usunietego kata... Pozdrawaiam i życzę Radosnych i Spokojnych Swiąt!!!
  14. Witam!!! U mnie byl podobny objaw, o ktorym juz tu pisalem z 2 lata temu... Po wymianie swiec, przewodow zaplonowych, przeplywki problem znikl... Pozdrawiam!!!
  15. Witam serdecznie! To widzę, że chyba mamy podobny problem... U mnie w GT tez w zakresie 2500-3000 obr i przy gazie danym do polowy samochod nie jedzie a jedynie slychac syk turbiny a samochodem szarpie i przy tym kopci na czarno tak jakby wlasnie nie dopalal... Jak dam gaz do dechy, to po przejsciu tego zakresu obrotow juz przyspiesza normalnie...Bylem na diagnostyce silnika w Dzierzoniowie i mechanior stwierdzil ,że to czujnijk polozenia przepustnicy... coś porzeźbil i samochod przez miesiąc jeździl "w miare normalnie" a potem problem powrocil... wymienil swiece, przewody zaplonowe, przeplywomierz... nie wymienil czujnika, bo mialem ograniczony budżet... po jakims czasie kupilem uzuwany czujnik i wszystko gralo do momentu az nie odlączylem akumulatora... Problem znowu powrócil... a na wolnych obrotach pluje z tylu czyms czarnym, że lepiej nie podchodzic, bo pranie murowane... ( Przepraszaam ,jezeli nie zrozumialem tematu), Jezeli masz podobne objawy co u mnie, to proszę daj znać... Pozdrawiam serdecznie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...