Skocz do zawartości

Wydech do Forestera


Hogi

Rekomendowane odpowiedzi

Co czynić jeśli mi się warczący forek marzy ??? Wymieniać całość, czy część ??? :?

 

Jak wymienisz całość na przelot to przydałby się remap. Wymiana katalizatora na sprawny raczej nie ma sensu.

Natomiast nie wiem jak wygląda sprawa remapu przy wywaleniu samego kata. Wówczas na pewno trzeba ogarnąć lambdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Również rozglądam się za nowym wydechem...

Mam przelot teraz z ostatnim boxem (średnica jak w serii). Gada fajnie, bulgocze... Ale do nowego set-up'u Forka poszukuję 3"- 3,5" :twisted: .

Może być ,,donośny" :twisted: Najlepiej z wkładką silencer.

 

Tylko czy wydech dedykowany do Imprez podejdzie do ,,lodówki"? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adamsolberg,

 

z Imprezt GT do S-turbo powinny pasować :roll:

 

3,5 cala to chyba tylko custom bo nie widziałem że cos takiego sprzedawali :)

 

A wymień końcowy na jakiś przelotowy wtedy będzie głośno :twisted:

najlepiej z mała puszką jak mój H&S Vortex :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bakupno, chodzi mi głównie o powiększenie średnicy rury przelotowej od samej trubiny (po zmianie wedechu remap i w tedy tylko to ma sens czyli przyrost mocy i momentu).

Do tego końcowa pucha ładnie gadająca (jakiś basowy bulgocik) i można jeździć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Muszę wymienić tłumik końcowy w Foresterze 2.0 N/A z 2000 r., co możecie polecić?

 

Znalazłem taki:

http://allegro.pl/tlumik-subaru-foreste ... 04280.html

 

Widziałem też te Proex'a, ale tam jest sama puszka z końcówką, a podejrzewam, że ta "rura" też się nadaje do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam pytanie kolegi - potrzebuję końcówki. Seria średnio mi pasuje, efekty audio też. Pacjent to Forek 99 2.0 N/A więc szału nie będzie zresztą nie oczekuję głośnego ryku ale choćby małej odmiany w basie (którego teraz nie ma). Czy to http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated ... ration/394 podejdzie bez jakiegoś specjalnego rezania i jest lepsze niż fabryczna końcówka?

 

Od razu zaznaczam, że nic droższego w grę raczej nie wchodzi. Auto sporo jeździ w "terenie" więc żal mi kasy na jakieś frykasy, które przypadkiem mogłyby się urwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bakupno,

 

PIOTRUS Hayward&Scott zakupiony odrazu z ta rura srodkowa (nie wiem jak sie ten odcinek za puszka nazywa), lezy juz u mojego ojca

w przyszlym tygodniu bedzie juz u mnie.

Brzmienie uslysze wiec w ciagu najblizszych 2tygodni bo czasu malo by pognac odrazu. Koniec koncow ten ktory wygra w jakosci brzmienia ten zostanie a drugi odsprzedam.

sam jestem ciekaw czy lepiej zabrzmi PRODRIVE P1 czy H&S zdjety z forka 2.0T.

 

zakladam jednak ze PRODRIVE P1 bede wkrotce sprzedawal pewnie na forum.

 

tomasz p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bakupno,

 

piotrus zostalo wiec cos najgorszego na swiecie- oczekiwanie na efekt.

zakladam wiec wydech i nagrywam filmik by sie pochwalic, choc to zapewne wydech od jakiejs imprezki jak myslisz?

choc dluga lufa na koncu puszki sugeruje ze jednak dla forka no sam juz nie wiem.

 

tomasz

 

-- Pt lis 04, 2011 1:17 pm --

 

bakupno,

 

facet twierdzil iz zdjol go z forka 2,0T 05' jak myslisz od ktorego roku H&S produkowal wydechy dedykowane do forkow?

te nowe sa jeszcze ladniej wykonczone i prawie nie widac szwow na starszych troche wiecej spawow.

 

tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qóba,

 

niestety PROEX by byc tani musi ograniczyc zakres swej pracy do samej puszki, ale z tego co sie dowiedzialem dzwoniac do p.macka opracowal juz kilka wydechow dla wolnossacych forkow uzyskujacych bulgot poprzez komore odprezna. proponuje sie dodzwonic i kupic a nastepnie milo zdziwic ze wolnyssak wogole bulgocze, az tak.

 

tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bohun,

 

wiesz jest jedno ale mnie udalo sie kupic wydech H&Sa ale nie ten nowiutki dedykowany do forestera SG tylko do starszego/impreza wiec nie licze na przyrosty mocy a jedynie na lepszy bulgocik.

chwilowo sie temat zawiesil bo kolezanka ktora ma super duze auto nissana micra zabierajac do wwy swoja siostre stwierdzila na miejscu ze wydech by jej sie nie zmiescil wiec go nie zabrala

... ozesz ja kurtka na wacie :evil:

 

 

tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stronie H&S wyczytałem że sama zmiana centerpipe + backbox daje przyrost +18KM.

Ja mam akurat EL-TECa ale przelot to przelot.. chyba układ oprócz dźwięku wiele się nie różni przepływnością.

Czy to prawda, robił ktoś próby na hamowni?

 

Powiększając średnicę przelotu bez remapu otrzymasz spadek mocy :idea: Wielu jest znawców,którzy twierdzą, że po zmianie wydechu jest przyrost mocy. Zakładają wydechy, a że jadą głośniej to wydaje im się, że auto jest mocniejsze... Niestety tak nie jest... Czysta fizyka.

 

Jedyne sensowne wyjście: zmiana wydechu o większej średnicy oraz nowa mapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...