foreks Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 wszystko prawie powiedziane, poza tym, ze nieszczegolnie ludzkosci sie przydaje, gdy wspominasz, iz byles szybszy. a po pierwszych 10k km Twoje auto powinno byc juz bezpieczniejsze z Toba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Co myślicie o szkole Piotra Wróblewskiego? IMO daje rade, do tego sa jeszcze w wawce Rally Sprinty gdzie tez mozna pocwiczyc (a nawet trzeba) jak temp na wskazniku temp cieczy chlodzacej dojdzie do ok. 90 stopni to lepiej jeszcze chwile poczekac (przynajmniej 1-2 minuty) zanim dasz w palnik - tyle mniej wiecej czasu potrzeba na rozgrzanie oleju (tak jak adamus pisal) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 FUKS napisał/a:Koper Też. Ale odnośnie nauki jazdy, to chyba o ALa chodziło. tak, chodzilo mi o Ala, tam podobalo mi sie najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 1) Nie można mocno wciskać na nierozgrzanej turbinie? zakładam, że jak silnik osiągnie ok 90 stopni jest już ok?2) mam jakiś debilny nawyk jeżdzenia na tzw. półsprzęgle- czy to może spowodować zjaranie sprzęgła? 3) ile czasu należy trzymać po zaparkowaniu włączony samochód w celu schłodzenia turbiny? 4) naprawdę należy sprawdzać poziom oleju po każdym tankowaniu? 1. Ważna informacja - nie kieruj się temperaturą cieczy chłodzącej. To żadna informacja. Istotne jest, by OLEJ był odpowiednio rozgrzany (50+ stopni) 2. Fakt, to debilny nawyk. Zjarasz go od razu. Będzie Cię to sporo kosztować. A poza tym to wstyd, by kierowca subaru jeździł na półsprzęgle 3. W modelu, o którym mówisz, po jeździe miejskiej - minutę-dwie. Po upalaniu: do pięciu. 4. Po każdym nie. Ale raz na trzy to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 1. Ważna informacja - nie kieruj się temperaturą cieczy chłodzącej. To żadna informacja. Istotne jest, by OLEJ był odpowiednio rozgrzany (50+ stopni) ja sie na temperaturach nie znam, chociaz moja ktoras tam ultrakatoliczka byla przekonywala, ale jak nie mozesz lewarem jeszcze plynnie operowac bez gruchotu /jak wspomniano, zwlaszcza przy redukcji podczas toczenia sie na jedyneczke/, to nie piluje. a z oleum to i tak nie bedziesz nawet co 5 tankowan podnosil klapy, ale czesciej niz masz ochote sprawdzaj. odebralem tip-top zrobione autko od janka k. i po 2msc. po 3k km podjechalem naprawic zmechacona linke od regulacji siedziska, a przy okazji pomyslalem, iz zerkniemy do oleju. grubo ponad litr wypalilem podczas poczatkowej euforii.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 foreksz, a teraz wytłumacz to co napisałeś :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 foreksz, a teraz wytłumacz to co napisałeś :roll: A no właśnie.... :roll: Wysiliłem się, przeczytałem trzy razy i chodzi chyba o to, że: - symptomem rozgrzania silnika jest luźne działanie lewarka od skrzyni biegów - szczególnie przy redukcji na jedynkę przy toczeniu - poziom oleju trzeba sprawdzać regularnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 A no właśnie.... :roll: Wysiliłem się, przeczytałem trzy razy i chodzi chyba o to, że: - symptomem rozgrzania silnika jest luźne działanie lewarka od skrzyni biegów - szczególnie przy redukcji na jedynkę przy toczeniu - poziom oleju trzeba sprawdzać regularnie Yippie ki-yay, jestem lepszy od Moda! Za pierwszym razem to rozkminiłem, nawet z żartem o ultrakatoliczce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 ... a gdzie taki turbo timer się montuje? Jakos w schowku, czy znowu dziurawienie deski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 ukiman, zwykle przykleja się gdzieś na wirzchu na tasmę dwustronną, ale można i w schowku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtx Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Może was coś zaskoczyło przy waszym pierwszym subaru? macie jakieś zlote rady, porady, wskazówki? Mnie zaskoczyło, jak szybkie jest uturbione subaru. A gdy się przyzwyczaiłem do tego że ma niezłe przyspieszenie, zaskoczyła mnie turbodziura - łatwo się naciąć w tłoku gdy wleczemy się przy <2k obr i chcemy się wcisnąć na sąsiedni pas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 foreksz, a teraz wytłumacz to co napisałeś :roll: w sensie ja nie rozumiem, jak mozna w ogole pytac o mozliwosc pilowania po odpaleniu zimnego silnika. gesty olej w skrzyni i nieprzyjemne opory przy szybkim wrzucaniu biegow po prostu kazdego o zdrowych zmyslach powstrzymaja przed katowaniem auta. a ja to sie musze jeszcze z 5min. z korkow w centrum wytaczac, zeby w ogole moc dom opuscic, stad czesto ta redukcja do jedyneczki. oraz mam wrazenie, ze olej w skrzyni wolniej sie nagrzewa, niz w silniku, wiec bardziej zwracam uwage na ten pierwszy. ale ja sie tam nie znam, niech jakis magik potwierdzi/sfalsyfikuje moje tezy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 rookie, jest jeszcze jedna rzecz o ktorej powinienes pamietac - opony. Rozmiar i model opony na wszystkich kolach taki sam, podobnie zuzyty i prawidlowe cisnienie (cisnienie powinienes sprawdzac co pare tankowan). Dodatkowo co 2 zmiane oleju niektorzy zalecaja zamiane tylu z przodem. Pisze, bo to nie dla wszystkich oczywiste i pozniej mozna sie zdziwic popsutym napedem. A pierwsze wrazenia? przez miesiac nie wysiadziesz z auta Tylko uwazaj, bo na poczatku wszyscy wymuszaja pierwszenstwo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Tylko uwazaj, bo na poczatku wszyscy wymuszaja pierwszenstwo Zwłaszcza przy wyprzedzaniu. Dla posiadacza przeciętnego dupowozu subaru pojawia sie nagle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Dla posiadacza przeciętnego dupowozu subaru pojawia sie nagle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Ponieważ Subaru sam jeżdżę od niedawna, mogę doradzić Ci tylko jedną rzecz. Odłóż na oddzielną kupkę pieniądze, które możesz przeznaczyć w danym miesiący na benzynę i w obecności jak największej ilości świadków złóż przyżeczenie, że żadnych innych pieniędzy na benzynę nie wydasz Powodzeniu w dotrzymywaniu słowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 rookie, nie słuchaj tych zdziadziałych mięczaków, dzida, pedal to the metal i ogień na tłoki, bo w subaru nie ma miętkiej gry ...jak się nie zabijesz to sie nauczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 rookie, nie słuchaj tych zdziadziałych mięczaków, dzida, pedal to the metal i ogień na tłoki, bo w subaru nie ma miętkiej gry ...jak się nie zabijesz to sie nauczysz. Do tego textu Twój nick i avatar pasują idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Do tego textu Twój nick i avatar pasują idealnie :twisted: Avatar to może niespecjalnie, szczególnie ten Beret Edition by jarmaj :smile: . Ale ogólny wydźwięk postu kojarzy mi się z teoriami Azraela. rookie, szczerze zazdroszczę Ci Twoich problemów, ja będę miał takie dopiero za parę lat. Tak jak pisali doświadczeni koledzy, zalicz tyle szkół jazdy i pojeżdżawek ile wlezie. Nikomu to nie zaszkodzi. Jakiś czas temu podobne kwestie rozważał mój szanowny ojciec. Kierowca doświadczony i raczej ogarniający, ale wg niego mocne AWD nie ma nic wspólnego z dupowozową ośką, nawet w wersji Sport, GTI, czy co tam w danej marce sprzedają jako to lepsze i sportowe. Musiał się nauczyć samochodu, po prostu. A, jeszcze jedno. Mój ojciec przesiadając się z dupowozu na gumach 195 był zaskoczony prowadzeniem się w koleinach. Zwróć na to uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 szczególnie ten Beret Edition by jarmaj Uduszę OSŁA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 zalicz tyle szkół jazdy i pojeżdżawek ile wlezie. Nikomu to nie zaszkodzi. Wynudzi sie postoi w "kolejkach" i tyle, lepiej poupalać na ulicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 szczególnie ten Beret Edition by jarmaj Uduszę OSŁA Ale masz jakieś wsparcie, hę? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 szczególnie ten Beret Edition by jarmaj Uduszę OSŁA Ale masz jakieś wsparcie, hę? :razz: to jest moj tekst :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 szczególnie ten Beret Edition by jarmaj Uduszę OSŁA Ale masz jakieś wsparcie, hę? :razz: to jest moj tekst :razz: A Ty to niby skąd go wziąłeś, co? Se cytuj jakieś starwarsy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 I can feel your anger... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się