durex Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Witajcie Przymierzam się do kupna imprezy 2.0RC rocznik 2006. Ponieważ zamierzam nim wozić moją drugą połowę i dwójkę dzieci, mam pytanie o bezpieczeństwo tegoż pojazdu. Wiem, że auto posiada 6 poduszek (brak kurtyn), ale chyba wszystkie znajdują się z przodu. Jak wygląda sprawa bezpieczeństwa w odniesieniu do pasażerów siedzących z tyłu? Czy wzmocnienia boczne, dachu, podłogi... są w stanie rzeczywiście zabsorbować dużą ilość energii, jak podają w folderach? Zdaję sobie sprawę, że nie jest to limuzyna i jak na rodzinny samochód jest nieco mały, ale jestem w nim zakochany, a na to nie ma rady. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 durex, wzmocnienia boczne są takie, że amerykańscy strażacy nie mają sprzętu żeby je przeciąć. Informacja z gazetki dla owych strażaków. Gdzieś na forum był skan. Doświadczenia forumowiczy potwierdzają, że Subaru wytrzymałe są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 WitajciePrzymierzam się do kupna imprezy 2.0RC rocznik 2006. Ponieważ zamierzam nim wozić moją drugą połowę i dwójkę dzieci, mam pytanie o bezpieczeństwo tegoż pojazdu. Wiem, że auto posiada 6 poduszek (brak kurtyn), ale chyba wszystkie znajdują się z przodu. Jak wygląda sprawa bezpieczeństwa w odniesieniu do pasażerów siedzących z tyłu? Czy wzmocnienia boczne, dachu, podłogi... są w stanie rzeczywiście zabsorbować dużą ilość energii, jak podają w folderach? Zdaję sobie sprawę, że nie jest to limuzyna i jak na rodzinny samochód jest nieco mały, ale jestem w nim zakochany, a na to nie ma rady. Pozdrawiam Dobrze sprawdzic oferte na Impreze MY08 np.2.0 RA Cena podobna a rozwiązania techniczne i sprawy bezpieczeństwa 10 lat do przodu :wink: AK ps.do wygladu rodzina sie przyzwyczai... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 do wygladu rodzina sie przyzwyczai... A do pojemności bagażnika też :?: :wink: Dobrze sprawdzic oferte na Impreze MY08 np.2.0 RA Cena podobna a rozwiązania techniczne i sprawy bezpieczeństwa 10 lat do przodu :wink: Mówią, że jest testowana elektonicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_b Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Mówią, że jest testowana elektonicznie To chyba nie sprzyja dzieciom - nie kupuj !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 miałem dwa małe dzwony Subaru, i powiem tak, mało jest samochodów które są tak mocne konstrukcyjnie, kolega który jest rzeczoznawcą w firmie ubezpieczeniowej, i ogląda dziennie kilkanaście samochodów po wypadku, zkwitował powiedzeniem: czołg nie samochód. Zobacz na zdjeciach, pierwszy dzwon w latarnie , jak widac latarnia solidna ( nie jakas żyrdka od płotu ) a po aucie jakoś specjalnie nie widać. Drugi dzwon to wpadniecia na jelenia a potem z 5m skarpy do rzeki, i jak widzisz żyje i czuje sie świetnie, i kupuje dalej SUBARU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 carfit, spieszyłeś się na jazdę próbną nową Dacią Logan z dieselem? Fakt, rąbnięcie było konkretne. Jaką miałeś prędkość, jak najechał na Ciebie słup? durex, zaletą konstrukcyjną subaru jest to, że podczas uderzenia przodem silnik nie wjedzie Tobie w nogi, tylko wjeżdża pod podłogę. Drzwi bez ramek także wymuszają mocniejszą ich konstrukcję. No nie wiem, tak okiem laikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 carfit, spieszyłeś się na jazdę próbną nową Dacią Logan z dieselem? Fakt, rąbnięcie było konkretne. Jaką miałeś prędkość, jak najechał na Ciebie słup? durex, zaletą konstrukcyjną subaru jest to, że podczas uderzenia przodem silnik nie wjedzie Tobie w nogi, tylko wjeżdża pod podłogę. Drzwi bez ramek także wymuszają mocniejszą ich konstrukcję. No nie wiem, tak okiem laikiem. Fakt, rąbnięcie było konkretne. Jaką miałeś prędkość, jak najechał na Ciebie słup? tego to najstrasi górale nie wiedzą :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 tego to najstrasi górale nie wiedzą w moim przypadku, tego nie wiedzą najstarsi cwaniacy z Powiśla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 durex, kiedys na sieci widzialem jak po kolesiu siedzacym w Imprezie przejechal duzy TIR. Koles wyszedl z tego, bylo to w newsach na calym swiecie. Zapewne jakas szybka reka zapoda Ci tego linka :wink: So What!, ja mam rodzine 2+1 i z cala pewnoscia stwierdzam, wszem i wobec ze jest to samochod rodzinny. A bagaznik wystarczajacy! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 A do pojemności bagażnika też :?: :wink: Bagażnik jest całkiem spory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Carfit , przeciez ten Twój dzwon to obcierka , po utracie panowania nad autem, ten słupek pomógł Ci sie zatrzymac AK ps.STI MY 08 ma nowy system DCCD , VDC , kurtyny powietrzne , SI-Drive i opony 245/40/18 moze to pomoże Ci w przyszłości uniknąc tego typu obcierek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Carfit , przeciez ten Twój dzwon to obcierka , po utracie panowania nad autem, ten słupek pomógł Ci sie zatrzymac AK ps.STI MY 08 ma nowy system DCCD , VDC , kurtyny powietrzne , SI-Drive i opony 245/40/18 moze to pomoże Ci w przyszłości uniknąc tego typu obcierek 245/40R18 juz zaczynam ściagac dobre opony czy VDC ma magiczny guzik OFF ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Dodam jeszcze że STI MY08 w wersji TOP ma nawigację , fotele Recaro , przyciemniane boczne szyby , halogeny p.mgielne do tego ten SI-Drive ......i zapalanie przyciskiem z procedurą...... :razz: :razz: Zamówiłem grafitowy :cool: Pozdr.AK ps.wrazenia z jazdy w lutym pokaz dla forumowiczow na Cynie VI (marzec :?: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 A do pojemności bagażnika też :?: :wink: Bagażnik jest całkiem spory. AK pisał o MY'08 :wink: [EDIT] Literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Dodam jeszcze że STI MY08 w wersji TOP ma nawigację , fotele Recaro , przyciemniane boczne szyby , halogeny p.mgielne do tego ten SI-Drive ......i zapalanie przyciskiem z procedurą...... :razz: a czy jest dupogrzanie, automat, mp3 plajer i dwustrefowa klimatyzacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Wszyscy zapominacie o najważniejszym... do bagażnika nowej Imprezy mieszczą się dwie torby golfowe :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Ja pamietam, dlatego nie lubie MY08 bo nienawidze golfa To gra dla nudziarzy a Impreza to nie jest samochod dla nudziarzy, no chyba ze od MY08 ale do MY07 to samochod dla twardzieli! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 durex, kiedys na sieci widzialem jak po kolesiu siedzacym w Imprezie przejechal duzy TIR. Koles wyszedl z tego, bylo to w newsach na calym swiecie. Zapewne jakas szybka reka zapoda Ci tego linka :wink: Dostałem to kiedyś e-mailem, ale chyba już z godzinę szukam i nie mogę znaleźć. Tir się na niego przewrócił chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Tir się na niego przewrócił chyba. Tir po nim przejechal. Subaru stalo na bocznym pasie na autostradzie a tir po nim przejechal. Kierowca oczywiscie byl w srodku. Potem ten koles sprzedawal na aukcji galke biegow - jedyny element jaki mu zostal w calosci po wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 O to chodzi ? http://youtube.com/watch?v=W7-IACznjzo durex, zaletą konstrukcyjną subaru jest to, że podczas uderzenia przodem silnik nie wjedzie Tobie w nogi, tylko wjeżdża pod podłogę. Jakim cudem ? Ma podłogę typu sandwich jak A-klasa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 O to chodzi ?http://youtube.com/watch?v=W7-IACznjzo Żadna tam zasługa Subaraka, facet miał więcej szczęścia niż czegokolwiek innego, że się jakoś tam zmieścił... durex, zaletą konstrukcyjną subaru jest to, że podczas uderzenia przodem silnik nie wjedzie Tobie w nogi, tylko wjeżdża pod podłogę. Jakim cudem ? Ma podłogę typu sandwich jak A-klasa ? To też żaden wyróżnik Subaraka, od wielu lat auta projektuje się tak, by układ napędowy wślizgiwał się pod auto (przynajmniej w tych z napędem ustawionym wzdłużnie), w Subaraku jest o tyle łatwiej, że silnik jest niższy. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 O to chodzi ? http://youtube.com/watch?v=W7-IACznjzo Dokladnie, na Ciebie zawsze mozna liczyc :cool: Żadna tam zasługa Subaraka Nikt tego nie napisal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się