Jump to content

impreza`06 bezpieczeństwo


durex
 Share

Recommended Posts

Witajcie

Przymierzam się do kupna imprezy 2.0RC rocznik 2006.

Ponieważ zamierzam nim wozić moją drugą połowę i dwójkę dzieci, mam pytanie o bezpieczeństwo tegoż pojazdu. Wiem, że auto posiada 6 poduszek (brak kurtyn), ale chyba wszystkie znajdują się z przodu. Jak wygląda sprawa bezpieczeństwa w odniesieniu do pasażerów siedzących z tyłu? Czy wzmocnienia boczne, dachu, podłogi... są w stanie rzeczywiście zabsorbować dużą ilość energii, jak podają w folderach?

 

Zdaję sobie sprawę, że nie jest to limuzyna i jak na rodzinny samochód jest nieco mały, ale jestem w nim zakochany, a na to nie ma rady.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

durex, wzmocnienia boczne są takie, że amerykańscy strażacy nie mają sprzętu żeby je przeciąć. Informacja z gazetki dla owych strażaków. Gdzieś na forum był skan. Doświadczenia forumowiczy potwierdzają, że Subaru wytrzymałe są.

Link to comment
Share on other sites

Witajcie

Przymierzam się do kupna imprezy 2.0RC rocznik 2006.

Ponieważ zamierzam nim wozić moją drugą połowę i dwójkę dzieci, mam pytanie o bezpieczeństwo tegoż pojazdu. Wiem, że auto posiada 6 poduszek (brak kurtyn), ale chyba wszystkie znajdują się z przodu. Jak wygląda sprawa bezpieczeństwa w odniesieniu do pasażerów siedzących z tyłu? Czy wzmocnienia boczne, dachu, podłogi... są w stanie rzeczywiście zabsorbować dużą ilość energii, jak podają w folderach?

 

Zdaję sobie sprawę, że nie jest to limuzyna i jak na rodzinny samochód jest nieco mały, ale jestem w nim zakochany, a na to nie ma rady.

Pozdrawiam

Dobrze sprawdzic oferte na Impreze MY08 np.2.0 RA Cena podobna a rozwiązania techniczne i sprawy bezpieczeństwa 10 lat do przodu :wink:

AK

ps.do wygladu rodzina sie przyzwyczai... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

do wygladu rodzina sie przyzwyczai... :mrgreen:

A do pojemności bagażnika też :?: :wink:

 

Dobrze sprawdzic oferte na Impreze MY08 np.2.0 RA Cena podobna a rozwiązania techniczne i sprawy bezpieczeństwa 10 lat do przodu :wink:

Mówią, że jest testowana elektonicznie :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

miałem dwa małe :twisted: dzwony Subaru, i powiem tak, mało jest samochodów które są tak mocne konstrukcyjnie, kolega który jest rzeczoznawcą w firmie ubezpieczeniowej, i ogląda dziennie kilkanaście samochodów po wypadku, zkwitował powiedzeniem: czołg nie samochód. Zobacz na zdjeciach, pierwszy dzwon w latarnie , jak widac latarnia solidna ( nie jakas żyrdka od płotu :twisted: ) a po aucie jakoś specjalnie nie widać. Drugi dzwon to wpadniecia na jelenia a potem z 5m skarpy do rzeki, i jak widzisz żyje i czuje sie świetnie, i kupuje dalej SUBARU.

Link to comment
Share on other sites

carfit, spieszyłeś się na jazdę próbną nową Dacią Logan z dieselem? :mrgreen:

 

Fakt, rąbnięcie było konkretne. Jaką miałeś prędkość, jak najechał na Ciebie słup? :mrgreen:

 

durex, zaletą konstrukcyjną subaru jest to, że podczas uderzenia przodem silnik nie wjedzie Tobie w nogi, tylko wjeżdża pod podłogę. Drzwi bez ramek także wymuszają mocniejszą ich konstrukcję. No nie wiem, tak okiem laikiem.

Link to comment
Share on other sites

carfit, spieszyłeś się na jazdę próbną nową Dacią Logan z dieselem? :mrgreen:

 

Fakt, rąbnięcie było konkretne. Jaką miałeś prędkość, jak najechał na Ciebie słup? :mrgreen:

 

durex, zaletą konstrukcyjną subaru jest to, że podczas uderzenia przodem silnik nie wjedzie Tobie w nogi, tylko wjeżdża pod podłogę. Drzwi bez ramek także wymuszają mocniejszą ich konstrukcję. No nie wiem, tak okiem laikiem.

 

Fakt, rąbnięcie było konkretne. Jaką miałeś prędkość, jak najechał na Ciebie słup? :mrgreen:

 

 

tego to najstrasi górale nie wiedzą :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

durex, kiedys na sieci widzialem jak po kolesiu siedzacym w Imprezie przejechal duzy TIR. Koles wyszedl z tego, bylo to w newsach na calym swiecie. Zapewne jakas szybka reka zapoda Ci tego linka :wink:

 

So What!, ja mam rodzine 2+1 i z cala pewnoscia stwierdzam, wszem i wobec ze jest to samochod rodzinny. A bagaznik wystarczajacy! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Carfit , przeciez ten Twój dzwon to obcierka , po utracie panowania nad autem, ten słupek pomógł Ci sie zatrzymac :mrgreen:

AK

ps.STI MY 08 ma nowy system DCCD , VDC , kurtyny powietrzne , SI-Drive i opony 245/40/18 moze to pomoże Ci w przyszłości uniknąc tego typu obcierek :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Carfit , przeciez ten Twój dzwon to obcierka , po utracie panowania nad autem, ten słupek pomógł Ci sie zatrzymac :mrgreen:

AK

ps.STI MY 08 ma nowy system DCCD , VDC , kurtyny powietrzne , SI-Drive i opony 245/40/18 moze to pomoże Ci w przyszłości uniknąc tego typu obcierek :mrgreen:

 

245/40R18 juz zaczynam ściagac dobre opony :mrgreen:

czy VDC ma magiczny guzik OFF ? :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Dodam jeszcze że STI MY08 w wersji TOP ma nawigację , fotele Recaro , przyciemniane boczne szyby , halogeny p.mgielne do tego ten SI-Drive ......i zapalanie przyciskiem z procedurą...... :razz:

:razz: Zamówiłem grafitowy :cool:

 

Pozdr.AK

 

ps.wrazenia z jazdy w lutym pokaz dla forumowiczow na Cynie VI :mrgreen: (marzec :?: )

Link to comment
Share on other sites

Dodam jeszcze że STI MY08 w wersji TOP ma nawigację , fotele Recaro , przyciemniane boczne szyby , halogeny p.mgielne do tego ten SI-Drive ......i zapalanie przyciskiem z procedurą...... :razz:

 

a czy jest dupogrzanie, automat, mp3 plajer i dwustrefowa klimatyzacja?

 

:twisted:

Link to comment
Share on other sites

durex, kiedys na sieci widzialem jak po kolesiu siedzacym w Imprezie przejechal duzy TIR. Koles wyszedl z tego, bylo to w newsach na calym swiecie. Zapewne jakas szybka reka zapoda Ci tego linka :wink:

Dostałem to kiedyś e-mailem, ale chyba już z godzinę szukam i nie mogę znaleźć.

Tir się na niego przewrócił chyba.

Link to comment
Share on other sites

Tir się na niego przewrócił chyba.

 

Tir po nim przejechal. Subaru stalo na bocznym pasie na autostradzie a tir po nim przejechal. Kierowca oczywiscie byl w srodku. Potem ten koles sprzedawal na aukcji galke biegow - jedyny element jaki mu zostal w calosci po wypadku.

Link to comment
Share on other sites

O to chodzi ?http://youtube.com/watch?v=W7-IACznjzo

 

Żadna tam zasługa Subaraka, facet miał więcej szczęścia niż czegokolwiek innego, że się jakoś tam zmieścił...

 

durex, zaletą konstrukcyjną subaru jest to, że podczas uderzenia przodem silnik nie wjedzie Tobie w nogi, tylko wjeżdża pod podłogę.

 

Jakim cudem ? Ma podłogę typu sandwich jak A-klasa ?

 

To też żaden wyróżnik Subaraka, od wielu lat auta projektuje się tak, by układ napędowy wślizgiwał się pod auto (przynajmniej w tych z napędem ustawionym wzdłużnie), w Subaraku jest o tyle łatwiej, że silnik jest niższy.

 

r.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...