Skocz do zawartości

Legacy STI MY'08


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Fura przekozacka. :cool:

Niedawno pokochałem truboantyki, czyli klasyczne legacy sprzed ponad 10 lat, może w pszyszłości pokocham właśnie takie wozy i nie bede musial płakać, że ta nowa impreza jest taka beznadziejna. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie Legacy STI to chyba fura idealna

 

Dla mnie też - dużo mniej krzykliwa, niż impreza, wręcz - cichociemna, dużo lepiej wykończona - wnętrze jest pięknie zaprojektowane, większa.

 

A jak postawi się to legacy obok imprezy MY'08 to - za przeproszeniem - żal dupę ściska :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w ogóle jest dramat, jak FHI traktuje Europę. Jak pisałem kiedyś po wycieczce do Japonii, impreza, forester i legacy są tam tak samo traktowane przez STI, a więc oprócz tego, że są dostępne gotowe modele STI, bez problemu można kupić wszystkie graty tuningowe do tych wozów.

 

Oto zdjęcie z wizyty w STI Shop w Tokio: na pierwszym planie graty STI do forestera, drugim - imprezy, trzecim - legacy. Zwracam uwagę, że rozmiar regałów jest identyczny, a więc nie ma mowy o szczególnym traktowaniu imprezy.

 

A w Europie... :roll:

 

stishopjs9.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura przekozacka. :cool:

Niedawno pokochałem truboantyki, czyli klasyczne legacy sprzed ponad 10 lat, może w pszyszłości pokocham właśnie takie wozy i nie bede musial płakać, że ta nowa impreza jest taka beznadziejna. :wink:

 

Mam to samo. Nawet zakupiłem takiego antyka. A Legacy STI MY'08? Do tego świat zmierza.

 

Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Nawet zakupiłem takiego antyka. A Legacy STI MY'08? Do tego świat zmierza.

Bardzo zazdroszcze.

Niestety turbodziadek jest poza zasięgiem moich studenckich możliwości. :sad:

Muszę się zadowolić autem z podpisu jak na razie. :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gr1zly, problem taki, że już nie zarejestrujesz, zdaje się, że przepisy się jakoś zaostrzyły pod tym względem.

 

Opcje są w zasadzie dwie, Legacy Spec B. MY08 - jest szansa, że będzie wyglądało podobnie lub niewielkim (relatywnie) kosztem uda się je do takiego wyglądu doprowadzić, ale silnik będzie 3,0 a nie 2.0T.

 

Albo, znając ciągoty A.K. do ciekawych projektów... tylko trzeba mieć sporo kasy by dwa auta skrzyżować, oczywiście silnik będzie wtedy 2.5T :)

Sam chętnie bym coś takiego zrealizował, ale to raczej odległa przyszłość, a impreza nigdy mnie nie kręciła :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...