RoAn52 Opublikowano 3 Stycznia Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia Ktoś z Was podnosił zawieszenie w swoim XV? Fotki? No i ....podkładki pod sprężyny, sprężyny? Czy całość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 3 Stycznia Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia (edytowane) Podnosił Fotki auta są tu: Edytowane 3 Stycznia przez radix99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 3 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia O ile się podniosło? No i po ile sztuk dawałeś na jedną sprężynę? Kupiłem XV i chce go trochę zmodyfikować. Na pewno koła takie jak u Ciebie BF Goodrich, trochę do góry go podnieść. Bagaznik na dach itd Docelowo ma być taki 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 3 godziny temu, RoAn52 napisał(a): O ile się podniosło? No i po ile sztuk dawałeś na jedną sprężynę? Początkowo planowałem 30mm, ale skończyło się na 15, czyli każda sprężyna dostała 1 element Spaccer + gumowy profil do niego. https://www.spaccer.com/pl_PL/system/spaccer-do-sprezyn-spiralnych Dziś raczej założyłbym Ironmany. https://www.quatro4x4.pl/1803-xv-crosstrek-2018 Ale nie narzekam na Spaccery. Tyle, że wtedy, kiedy je kupowałem i zakładałem, Ironmanów w Polsce jeszcze nie było i należało je ściągać ze Stanów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 4 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia No tak, dzis zestaw całego zawieszenia Ironmann jest dostępny, ale nie ma certyfikatów żadnych. Ja mieszkam na co dzień w Niemczech I bez tüv nie da rady A skoro Masz już doświadczenie w temacie, może znasz kogoś kto że Stanów sprowadza części? Potrzebuję orurowania progów niedostępne w Europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Godzinę temu, RoAn52 napisał(a): Potrzebuję orurowania progów niedostępne w Europie Czy wobec tego, że: Godzinę temu, RoAn52 napisał(a): mieszkam na co dzień w Niemczech I bez tüv nie da rady nie będziesz potrzebował i tak jakichś papierów, że jest to bezpieczne, homologowane czy certyfikowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 4 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Tutaj na wszystko musi być papier, ale zawsze można jakoś to zignorować. To nie jest inger3ncjq w układ jezdny czy zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 13 minut temu, RoAn52 napisał(a): To nie jest inger3ncjq w układ jezdny czy zawieszenie Ingerencja w obrys nadwozia. Nie przejdzie podobnie jak koncowki ukladu wydechowego ktore nie moga wystawac poza obrys (zderzak) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 4 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia A orurowanie z przodu nie wystaje poza obrys? Wystaje. I auta mają. Kwestia homologacji tüv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 4 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Auto zameldowane w de. Bez problemu. Ale te części mają homologację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 6 godzin temu, RoAn52 napisał(a): No tak, dzis zestaw całego zawieszenia Ironmann jest dostępny, ale nie ma certyfikatów żadnych. Ja mieszkam na co dzień w Niemczech I bez tüv nie da rady A skoro Masz już doświadczenie w temacie, może znasz kogoś kto że Stanów sprowadza części? Potrzebuję orurowania progów niedostępne w Europie Firm z takimi gratami jest w USA sporo. Bez problemu wyślą Ci, co chcesz. Do Polski wysyłają bez problemu, więc i do Niemiec pewnie też. Pozostaje tylko kwestia opłat za przesyłkę i cło. Przymierzałem się do kilku zakupów, ale priorytety się po drodze zmieniły, więc jest jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 4 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Mogę dać adres Polski. Na pewno będzie łatwiej. Ale czy wyślą? Trochę się boję. Wolałbym znalezc kogoś kto już takie rzeczy ściągał z USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia (edytowane) Jeśli się boisz osobiście, to są ludzie, którzy robią zakupy w USA za Ciebie i po otrzymaniu towaru dopiero wysyłają do Ciebie. Ale to dodatkowe koszty. Sam korzystałem z takiej opcji, ale tylko w przypadku, kiedy amerykańska firma nie wysyłała poza USA (np. akcesoria strzeleckie). Trochę kombinacja, troche drożej, ale wielokrotnie działało bez zarzutu. Jeśli się zdecydujesz, to pisz na PW, dam Ci 100%-owo pewny kontakt. Edytowane 4 Stycznia przez radix99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia W dniu 3.01.2024 o 20:18, RoAn52 napisał(a): O ile się podniosło? No i po ile sztuk dawałeś na jedną sprężynę? Kupiłem XV i chce go trochę zmodyfikować. Na pewno koła takie jak u Ciebie BF Goodrich, trochę do góry go podnieść. Bagaznik na dach itd Docelowo ma być taki Cześć, Co chciałbyś osiągnąć podnosząc XV? Jakie masz oczekiwania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 5 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia Wygląd, oraz możliwość jazdy po szutrowych, nierównych drogach bez większej obawy ze urwę coś pod spodem. Chcę uczestniczyć w Subariadach i wiem że 21 cm które jest obecnie jest troszkę niewystarczające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 3 godziny temu, RoAn52 napisał(a): Wygląd, oraz możliwość jazdy po szutrowych, nierównych drogach bez większej obawy ze urwę coś pod spodem. Chcę uczestniczyć w Subariadach i wiem że 21 cm które jest obecnie jest troszkę niewystarczające. Mój Szary Mnich miał 22 cm po wyjeździe z fabryki ale może Subaru tak jak człowiek na starość się... kurczy? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia (edytowane) 4 godziny temu, RoAn52 napisał(a): Wygląd, oraz możliwość jazdy po szutrowych, nierównych drogach bez większej obawy ze urwę coś pod spodem. Chcę uczestniczyć w Subariadach i wiem że 21 cm które jest obecnie jest troszkę niewystarczające Jest w zupelnosci wystarczajace. Jazda po kamulcach 20 pare centrymetrowych to juz offroad a xv do tego sie nie nadaje. Zaraz cos urwiesz w zawieszeniu lub przedni zderzak. Probowalem takich zabaw xv i wiecej nerwow z tego bylo niz przyjemnosci - skonczylo sie uszkodzeniem nakladki progu i jego wyciaganiem u blacharza. Co wiecej przedni zwis jest gigantyczny i nic nie poradzisz. A do jazdy po szuterku, piachu czy lekkim blotku xv jest wrecz stworzony i wystarczy dobra opona , miekkie chlapaki i pelen zbiornik plynu do spryskiwaczy. Imo szkoda zachodu do jakis modow zawieszenia. Chyba ze tylko dla bojowego wygladu ale wtedy nie wyobrazam sobie jazdy tym autem podczas wietrznej pogody bo juz na seryjnym zawieszeniu to auto bylo jak zagiel. Edytowane 5 Stycznia przez Karas 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 5 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia Tobie może wystarczy seryjne 22 cm (czyli 21 zmierzone) Ale ja jednak wolę trochę wyżej. 3 cm do góry i wówczas jest super. Chociażby dla bojowego wyglądu jak to stwierdziłeś. Kto bogatemu zabroni. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 41 minut temu, Karas napisał(a): Jest w zupelnosci wystarczajace. Jazda po kamulcach 20 pare centrymetrowych to juz offroad a xv do tego sie nie nadaje. Zaraz cos urwiesz w zawieszeniu lub przedni zderzak. Probowalem takich zabaw xv i wiecej nerwow z tego bylo niz przyjemnosci - skonczylo sie uszkodzeniem nakladki progu i jego wyciaganiem u blacharza. Co wiecej przedni zwis jest gigantyczny i nic nie poradzisz. A do jazdy po szuterku, piachu czy lekkim blotku xv jest wrecz stworzony i wystarczy dobra opona , miekkie chlapaki i pelen zbiornik plynu do spryskiwaczy. Imo szkoda zachodu do jakis modow zawieszenia. Chyba ze tylko dla bojowego wygladu ale wtedy nie wyobrazam sobie jazdy tym autem podczas wietrznej pogody bo juz na seryjnym zawieszeniu to auto bylo jak zagiel. Nie po to się kupuje Subaru, żeby jezdzic serią Chłopa auto, ma prawo zrobić z nim co tylko dusza zapragnie Sky is the limit. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 5 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia Tak jest! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia (edytowane) 3 godziny temu, RoAn52 napisał(a): Tobie może wystarczy seryjne 22 cm (czyli 21 zmierzone) Ale ja jednak wolę trochę wyżej. 3 cm do góry i wówczas jest super. Chociażby dla bojowego wyglądu jak to stwierdziłeś. Kto bogatemu zabroni. Nie przejmuj się Karasem, on wszystkim odradza @Karas Edytowane 5 Stycznia przez radix99 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 3 godziny temu, radix99 napisał(a): Nie przejmuj się Karasem, on wszystkim odradza odradzam bo uważam że to nie ma sensu. 2 czy 3 cm absolutnie nic nie zmienią podczas jazdy po lesie oprócz tego że zmieni się geometria zawieszenia i wszystko co z nią związane. Jako ex posiadacz XV uważam że kasę lepiej wydać na ( jeżeli chcesz inwestować w auto i chcesz śmigać po szutrach lasach piachach ) osłony stalowe silnika, skrzyni dyfra ( ale nie z papierowej blachy tylko solidne) , konserwację podwozia ( bo XV jej nie posiada), folie ochronna na lakier bo jest miękki, chlapacze gumowe bo kamienie spod kół niszczą lakier , koło zapasowe bo XV nie posiada, lepsze dywaniki coś ala kuwetki , OPONY bo seryjne to kupsko, może orurowanie nie jest złym pomysłem pod warunkiem że nie zabierze nic z prześwitu i tyle. A i tak po jakimś czasie stwierdzisz że jednak jeep czy patrol będzie lepszą opcją do jazdy po bezdrożach i cała ta kasa okazuje się wyrzuconą w błoto bo za auto dopakowane extra partsami proponują Ci cenę rynkową i lepiej je wymontować i sprzedać osobno za 1/2 ceny za którą kupiłeś Temat przerabiałem , pisze z własnego doświadczenia z XV jak i z tuningami 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 5 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia Jeśli mialbym patrzeć na to w ten sposób to rzeczywiście kupiłbym sobie Patrola i cieszył się terenówką. Ale ja, wybrałem XV, bo....mi się podoba. Bo chcę. Bo to Subaru. Itd....itd... Mam w planie podnieść go nie więcej niż 3 cm i nie każde podniesienie ingeruje w zmianę geometrii itp. Poza tym jak wkładasz np zestaw Ironmann to Masz tam wszystko czyli pełen zestaw do zmiany również dopasowane do geometrii. Skoro to przerabiałeś to powinieneś wiedzieć.. Oslony aluminiowe pod silnik i dyfer są w planie. Bagażnik Front Runner również. Opony AT BF Goodrich (chyba obecnie najlepsze) A dywaniki, rynienki, wanienki itp już mam. Auto dostanie też folię na cały lakier w celu ochrony. I taki mam plan, bo chce, bo mi się podoba, bo lubię, bo zakochałem się w tym autku. Bo to Subaru. :-) Robię to z pełną świadomością że to nie terenówka tylko Crossover. pozdrawiam 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoAn52 Opublikowano 5 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia I jeszcze jedno....Nie zamierzam go sprzedawać, bo to prawie nowe auto i robię to po to żeby cieszyć się nim kilka lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny1975 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia To może zaciągnąć ze Stanów Crossteka w wersji Wilderness? Fabrycznie już nieco wyżej siedzi, a i silnik mocniejszy. No i agresywniejszy wygląd jest w pakiecie Crosstrek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się