Skocz do zawartości

Dakar 2024


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.01.2024 o 16:53, szubaru napisał(a):

Kopacz Lewy przyleciał ukłonić się Hołkowi:

 

FB_IMG_1705160596630.jpg

 

No to zalezy jak na to patrzeć. 

 

Robert Lewandowski. Napastnik FC Barcelony od kilku lat jest partnerem biznesowym Jarosława Peczki. Wspólnie założyli firmę Bio-Lider, która po ledwie kilkunastu miesiącach zaczęła zarabiać na siebie i przynosić milionowe przychody.

 

 

https://sportowefakty.wp.pl/rajdy-terenowe/1101872/lewandowski-zainwestowal-w-jego-biznes-teraz-podziwia-holowczyca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wielkie brawa dla Cristiny Gutierrez!!!
Wygrać ze wszystkimi chłopami tak konkurencyjną klasę to wielka sprawa.

Najszybsza dentystka na świecie

Szkoda że Sara Price wczoraj poniosła straty i spadła z 2 na 4 w SSV, ale to też piękny debiut w Dakarze. Pokazuje też że amerkańskie baja mają dobry poziom.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie Loeb.
Te spalinowozy Audi są paskudne i jeszcze wymusiły extra 150kg dla wszystkich innych.

Głównie chodzi mi o brzmienie, bo wyglada ok.

Nawet diesel Hołka brzmi przy tym zacnie.
A Toyota jako jedyna z czołówki drze się tak jak powinna i za to szacun.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Al-attiyah to chyba jest mocno wkurzony, gdyby jechał Toyotą to wygrałby to w cuglach patrząc na pozycje mniej doświadczonych tegorocznych fabrycznych, nie dziwi jego wkurw i zdanie, że ma nadzieję więcej nie wsiadać do tego "złomu". Zobaczymy co przyniesie program fabryczny Renault, tfu, Dacii? Wg mnie to powinien od Audi dostać jakieś honorowe stanowisko w zarządzie za podarowanie zwycięstwa na koniec dakarowego programu... A nasz Hołek, jeśli nie dogada się z topową fabryką to mimo doświadczenia i szybkości dale pozostanie w kategorii "romantycznych bohaterów". Szkoda, bo jest i doświadczenie i szybkość, a to jak pokazał Sainz Senior pozwala na triumf.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszce jedno, pełen szacun dla Prokopa, piąty w generalce w Fordzie, który grubo się zbroi jako team fabryczny w kooperacji z MSportem na przyszłą edycję Dakaru. To jest chyba sensowny kierunek dla Hołka, w końcu Prokop jeździ w barwach Orlenu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Durbos napisał(a):

Al-attiyah to chyba jest mocno wkurzony, gdyby jechał Toyotą to wygrałby to w cuglach patrząc na pozycje mniej doświadczonych tegorocznych fabrycznych, nie dziwi jego wkurw i zdanie, że ma nadzieję więcej nie wsiadać do tego "złomu". Zobaczymy co przyniesie program fabryczny Renault, tfu, Dacii? Wg mnie to powinien od Audi dostać jakieś honorowe stanowisko w zarządzie za podarowanie zwycięstwa na koniec dakarowego programu... A nasz Hołek, jeśli nie dogada się z topową fabryką to mimo doświadczenia i szybkości dale pozostanie w kategorii "romantycznych bohaterów". Szkoda, bo jest i doświadczenie i szybkość, a to jak pokazał Sainz Senior pozwala na triumf.

W punkt 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Al-attiyah to chyba jest mocno wkurzony, gdyby jechał Toyotą to wygrałby to w cuglach patrząc na pozycje mniej doświadczonych tegorocznych fabrycznych, nie dziwi jego wkurw i zdanie, że ma nadzieję więcej nie wsiadać do tego "złomu". Zobaczymy co przyniesie program fabryczny Renault, tfu, Dacii? Wg mnie to powinien od Audi dostać jakieś honorowe stanowisko w zarządzie za podarowanie zwycięstwa na koniec dakarowego programu... A nasz Hołek, jeśli nie dogada się z topową fabryką to mimo doświadczenia i szybkości dale pozostanie w kategorii "romantycznych bohaterów". Szkoda, bo jest i doświadczenie i szybkość, a to jak pokazał Sainz Senior pozwala na triumf.
No właśnie tej szybkości to Holo za bardzo nie miał okazji pokazać i nie pokazał (przypomnę że zapowiadano walkę o najwyższe lokaty).
Nie da się w tych okolicznościach ocenić co by bylo gdyby....

Potwierdziły się niestety moje obawy sprzed rajdu, że po tylu latach przerwy, debiucie w Arabii, z debiutujacym pilotem i zespołem, który od dłuższego czasu nie jest topowy, to będzie ciężko.
No ale trzymam kciuki za przyszły rok. Potencjał na pewno jeszcze jest, a i od strony rozrywkowo - emocjonalnej też się ich fajnie śledziło w tym roku. Jednak co Hołek, to Hołek, fajnie mu się kibicuje.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem Dacia "przedstawiła Sandridera"

https://pl.motorsport.com/dakar/news/dacia-przedstawila-sanridera/10570572/

Niezły bełkot marketingowy, a zwłaszcza te rewolucyjne nieznane nigdy wcześniej w rajdach rozwiązania typu flokowana deska czy antybakteryjne obicia foteli.
Walka o masę też dobra, skoro i tak trzeba będzie doważyć ze 150kg, żeby hybrydom nie odjechać.
W realu wezmą Huntera, zmienią kilka paneli zewnetrznych, no i zlikwidują te wiecznie latające osłony kół zapasowych.

Mój syn w podstawówce robi podobne rendery, najlepsza ta kierownica, hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźli kozacy. Rzeczywiście kiedyś w WRC Msport też przespawał jedną rurę na serwisie jako producent klatki.
Tutaj to trochę naciągane, bo klatka była Ireco, ale ważne że się udało.

Trzeba pamiętać że Overdrive to nasz stary znajomy Jean-Marc Fortin, więc wiedział jak to jest z Polakami, a i Hołek też by mu pewnie nie odpuscił, jakby nie pomógł naszym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...