Niedźwiedź Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Hej. z tego co się dowiedziałem to w H6 MY99-01 nie ma hydraulicznej regulacji zaworów- niech mnie please ktoś poprawi jeśli się mylę. W związku z powyższym pojawia się pytanie-czy trzeba?jak często?i ile kosztuje regulacja zaworów?? Please dajcie znać. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 100 tyś. i trzeba wyjąć silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 100 tyś. i trzeba wyjąć silnik to już wiem, czemu niemcy auta sprzedają przy 100tyś... (regulacja+rozrząd+samopoziomujące amory...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 sirchaser spoko. To wszystko i tak w innych autkach robisz ino, że wcześniej. A na amorkach pojeźdzsz. W Niemczech drogi są .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 no ok , fajnie , ale nadal nie wiem jaki to koszt... jadę dzisiaj na wymianę lewego przegubu do mojego magika, to się pewnie dowiem, ale ciekaw jestem Waszych doświadczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Brzeg Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 W moim forysi 2.0 wkrótce również tyle wyskoczy ,ale nawet mechaniory w Wiedniu twierdzą że nie trzeba ich ustawiać jak jest ok. i pompy wodnej jak nie cieknie to nie trzeba wymieniać ,albo tego nie potrafią Ooo...??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 ale nawet mechaniory w Wiedniu twierdzą że (...) pompy wodnej jak nie cieknie to nie trzeba wymieniać ,albo tego nie potrafią Ooo...??? a po co pompe wymieniać? jak za 20 tysięcy zacznie cieknąć to znowu dobiorą się do "łatwo dostępnego" rozrządu i wymienią, a skasują Cię za robotę tyle samo co za rozrząd 20 tysięcy wcześniej - to wersja optymistyczna. wersja pesymistyczna jest taka, że pompa stanie, zerwie pasek i silnik powie "ała". wtedy będzie już komplet . ale co tam. lepiej zaoszczędzić na tej nowej pompie 100 pln czy euro (to w wiedniu) czy 300 pln w serwisie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 pablonas, wymiana pompy wody to żadna filozofia, u mnie też nie była ruszana przy rozrządzie, zaczęła przeciekać 70 tys km później. Wymiana była szybka i bezproblemowa. No i silnik mam bezkolizyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 pablonas, wymiana pompy wody to żadna filozofia, u mnie też nie była ruszana przy rozrządzie, zaczęła przeciekać 70 tys km później. Wymiana była szybka i bezproblemowa. No i silnik mam bezkolizyjny fakt w legacy jest więcej miejsca. w imprezie bezstresowo cokolwiek można robić przy rozrządzie po wymontowaniu chłodnic (a tym samym trzeba opróżnić klimę co podnosi koszty). no i bądź co bądź znowu dobierasz się do czegoś co było robione. IMO małe oszczędności dużo kosztują. pompę wolę jednak wymieniać razem z rozrządem... no ale są różne teorie, a ja nie jestem ASO :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 byłem dzisiaj u mojego magika-powiedział, że regulacja zaworów w 2.5 to koszt 250zł-ale ile w H6 to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 A ile za regulację zaworów w H-6 bierze serwis Subaru? Może A Koper by coś rozjaśnił w tej kwestii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Jeden z serwisów warszawskich chciał przy okazji zmiany rozrządu też wyjmowac silnik. Pojechałem na Al. Krakowską i tam zrobiono to bez wyjmowania. Może z regulacją zaworów jest podobnie? Wiem, że w moim Foresterze u p. Kopra powiedziano mi, że regulację zaworów w 2.0 trzeba liczyc +- 1000 zł, ale to w wersji bardziej pesymistycznej. Jak to jest w H6 - nie wiem, ale telefon do serwisu kosztuje niewiele :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 zdrowy rozsądek za H6 nakazuje doliczyć 50%, bo tyle więcej jest zaworów w porównaniu do H4 Oczywiście za samą regulację, bo wyjęcie silnika to zdaje się podobny koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 fakt w legacy jest więcej miejsca. w imprezie bezstresowo cokolwiek można robić przy rozrządzie po wymontowaniu chłodnic (a tym samym trzeba opróżnić klimę co podnosi koszty). no i bądź co bądź znowu dobierasz się do czegoś co było robione. IMO małe oszczędności dużo kosztują. pompę wolę jednak wymieniać razem z rozrządem... no ale są różne teorie, a ja nie jestem ASO NIe wiem czy Ty na pewno wiesz co mówisz a z tą klimą poszedłeś na maxa :shock: w Imprezie , Legacu i Foresterze miejsca jest mniej więcej tyle samo (przynajmiej w tych co ja robie może twoja jest po dzwonie i nie do końca jest wyciągnięta przez blacharza to jest trochę ciaśniej :wink: .Jeśli chodzi o pompę wody masz sporo racji. Jednak jak masz zakładać pompę za 100 zł :shock: to lepiej zostań przy starej :razz: Naprawdę dobra rada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 NIe wiem czy Ty na pewno wiesz co mówisz a z tą klimą poszedłeś na maxa :shock: w Imprezie , Legacu i Foresterze miejsca jest mniej więcej tyle samo (przynajmiej w tych co ja robie może twoja jest po dzwonie i nie do końca jest wyciągnięta przez blacharza to jest trochę ciaśniej :wink: .Jeśli chodzi o pompę wody masz sporo racji. Jednak jak masz zakładać pompę za 100 zł :shock: to lepiej zostań przy starej :razz: Naprawdę dobra rada e tam zaraz źle wyciągnięta... to, że mi silnik trochę wchodzi do kabiny to nie znaczy, że był duży dzwon :wink: a poważnie. okej może nie ma potrzeby koniecznie wywalać chłodnic. przyznasz chyba jednak, że dużo wygodniej jest dobierać się do rozrządu z wyjętymi chłodnicami. no i jest taki plus, że przy okazji robimy przegląd klimy... a te 100 pln miało tylko uświadomić jak niewielki jest koszt samej pompy przy okazji wywalania dużo większej sumy za wymianę rozrządu... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 W ASO Honda temat pompy wody załatwili ze zmieniają co drugą wymianne rozrządu w Subaru uważam ze też ma to sens. Drugą ważną sprawą są uszczelniacze na wale korbowym i na wałkach rozrządu koszt orginału ok 20zł - 1szt :!: mało który warsztat zmienia jak nie ciekną , jak ciekną to też nie zmieniaja bo nie mają Dlatego prponuje robiąc rekonesans dot. wym. rozrządu spytać się potencjalnego warsztatu o te 2 sprawy Ps: Dobra pompa do Subaru SOHC to ok 180 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 A ile za regulację zaworów w H-6 bierze serwis Subaru?Może A Koper by coś rozjaśnił w tej kwestii? 400 zł za regulację zaworów H6 w oficjalnym serwisie, myślę, że to rozsądna cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 400 zł za regulację zaworów H6 w oficjalnym serwisie, myślę, że to rozsądna cena aż nie wierzę :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Wiara czyni cuda Może w H6 jes to łatwiejsze niż w mniejszych silnikach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Wiara czyni cuda Może w H6 jes to łatwiejsze niż w mniejszych silnikach? W serwisie mówią, że aż 400 zł, bo trzeba pełno bebechów powykręcać. Nie wiem jak w innych miastach, ale w Gdańsku - serwis Zdanowicz - 400 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Może i pełno bebechów, ale nie trzeba silnika podnosić Tak to przynajmniej z Twojego opisu wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi