Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2023


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, przymar napisał(a):

A ja już nie łykam. Miko ma 26 lat, jeśli plany są mocarstwowe (fabryka) to czas na odpięcie wrotek. Chyba, że planem jest wygranie WRC2 w przeciągu 3-4 lat i nic więcej. Mamy w Polsce takiego pana, który cały czas się uczy, a jego kariera już się kończy.

Obawiam się że WRC2 to max co jest w stanie osiągnąć. Żeby pójść wyżej musiałby już zacząć wygrywać przynajmniej pojedyncze OESy... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że WRC2 jest za mocne , żeby liczyć na zwycięstwo. 

Oni, a w szczególności MM, jest w kompletnie innej lidze. Może co najwyżej liczyć na wysokie miejsce w pojedynczym rajdzie....jak czołówka się posypie, ale do poziomu mistrza, to sporo brakuje.

Takie myślenie ( o mistrzostwie) mogliśmy mieć 2 lata temu, ale czas to zweryfikował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, carfit napisał(a):

Co do naszych Kajto&Miko sercem i duchem za nimi, ale to niestety wygląda w tym i poprzednim sezonie bardzo podobnie. Czyli za wszelką cene dojechanie do mety, kosztem nijakiej jazdy, to się niestety odbija/odbije na oglądalności, a dalej na pewnie na sponsoringu itp.  Ileż można tłumaczyć się przed kamerą że ja pierwszy raz ten odcinek, że nowe ( stare auto ), że pierwszy raz po błocie ;) itd... O ile Miko jest młody ale już nie tak bardzo ( i jeszcze tłumaczenia przełknę ) to ...... ;) 

 

Takim doświadczeniem jak ma Kajto  nie powinno byc żadnego gadania ze nie zna trasy , ze to czy tamto. Robi opis i wio. 

Taki Paddon na przykład. Wygrał tytuł ERC nie znając ponad polowy rajdów. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem Screenshot_20230910-123156_Facebook.thumb.jpg.0096c34cea14774d2a38b184e3165870.jpg

 

Tego nie do konca rozumie. Ja widzalem id razu na onbordzie ze zapial tylko dolne szelki i ruszyl. Przeciez kierowcy doskonale wiedza ze za to jest kara. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Kalle odkręcił na PS.  Evans zgarnia P2 wiec z perspektywy mistrza dalej jest w grze ale raczej Kalle musi teraz zaliczyc DNF a reszte słabo pojechać a Evans wszystko wygrać zeby byly jakies szanse. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, boy napisał(a):

Miko tragicznie, Kajto miał kontakt z czołówkę i miał szansę na pudło

Może nie tragicznie ale słabo, Kajto kontakt z czołówką ? chyba że mówisz o pasku na nosie ..... ;) .  Zaden z naszych niestety nawet nie próbował, ( no może Kajto na PS ) podpiąć się pod czołówkę.  Teraz na trzy rajdy do końca sezonu, jak już widzą że w WRC2 nic się da ugrać, to teraz jest nacisk medialny na WRC chelange który nic nie znaczy .... 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał(a):

 

 

I Kajto też tam jeździ? :mrgreen:

Nawet nie wiem czy tam się trzeba zgłaszać czy z automatu się startuje. Cieszmy się z tego, że mamy 2 zawodników w zapleczu czołówki, nawet jak są tam średniakami. Jeszcze zatęsknimy za tym za kilka lat. Chyba, że się mylę, bo słyszałem, że mistrzem RSMP został taki młody, utalentowany, perspektywiczny zawodnik z Rzeszowa. Może on zawojuje Świat.

  • Super! 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, przymar napisał(a):

Nawet nie wiem czy tam się trzeba zgłaszać czy z automatu się startuje. Cieszmy się z tego, że mamy 2 zawodników w zapleczu czołówki, nawet jak są tam średniakami. Jeszcze zatęsknimy za tym za kilka lat. Chyba, że się mylę, bo słyszałem, że mistrzem RSMP został taki młody, utalentowany, perspektywiczny zawodnik z Rzeszowa. Może on zawojuje Świat.

Najpierw musi troche dzialek po swiecie poogladac 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Bosman napisał(a):

To że nie ma młodej obiecującej konkurencji to akurat nie jego wina

 

 

Jest sporo młodej obiecującej konkurencji ale jak się nie ma miedzi to się w chacie na tyłku siedzi. 

 

Koszty startów poszybowały w kosmos i bez setek tysięcy budżetu do wywalenia w RSMP i auta za milion nie masz czego szukać w walce o czołowe pozycje.  

 

Radość kontaktów z działaczami, urzędami, papierami, wnioskami, pozwoleniami... polskim światkiem/grajdołkiem rajdowym odbiera dodatkowo chęci. 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to kiedyś slusznie stwierdził chyba Łukasz Habaj umiejętność zapewnienia sobie odpowiedniego budżetu i rajdówki to podstawowa i najważniejsza umiejętność kierowcy rajdowego. Inne przymioty typu talent, pracowitość, odwaga i przeprost prawej nogi nic bez tego nie znaczą, choć warto je mieć by być kierowcą kompletnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Bosman napisał(a):

Jak to kiedyś slusznie stwierdził chyba Łukasz Habaj umiejętność zapewnienia sobie odpowiedniego budżetu i rajdówki to podstawowa i najważniejsza umiejętność kierowcy rajdowego. Inne przymioty typu talent, pracowitość, odwaga i przeprost prawej nogi nic bez tego nie znaczą, choć warto je mieć by być kierowcą kompletnym emoji6.png
 


 

 

Motor”sport”. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Jumpman napisał(a):

Dlatego Nki przy całej swojej ociężałości miały sens... wlasnie przez koszty. Rally3 sa znacznie drozsze, o Rally2 nie wspominając.

 

 

Niestety nie ma obecnie z czego N-ek budować i... zawsze się znajdzie ktoś kto będzie miał budżet i te Nki wszystkie objedzie R5. 

 

 

Co tak naprawdę "rajdowego" obecnie mamy w salonach? Yaris GR i... koniec. :(

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.09.2023 o 09:40, chojny napisał(a):

 

 

Jest sporo młodej obiecującej konkurencji

 

z obecnie startujących, warto tutaj wymienić Kubę Matulkę, czy Piotra Parysa, jest też Hubert Laskowski.. potencjał jest ogromny wg mnie, no ale wszystko rozbija się o kasę.. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, przymar napisał(a):

Wybieramy się na CER. Karnet za 99 EUR - sporawo. Ale osobno biletowane 40 EUR za 1 odcinek w Pradze i 34 EUR za 1 odcinek Klatovy to rozbój w biały dzień.

 

Na zachętę dla kibiców na nowy rajd powinno być za free a nie 99 euro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...