Skocz do zawartości

Woda pod nogami kierowcy


Konradooo

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, sartek napisał(a):

Nie wiem, jak w Foresterze, ale w większości aut ten problem wynika z zapchanego odpływu skroplin z klimatyzacji. Ja bym zaczął od tego.

Tylko że to jest po stronie pasażera (odpływ skroplin) nie kierowcy

Edytowane przez ipsx82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, artaa napisał(a):

polizałem zamoczone palce...

Ale miałeś i tak szczęście bo...... Po Borygo się nie rzygo :biglol:

 

@Konradooo Jeśli CI przyjdzie wymieniać nagrzewnice to robiłem na forum gdzieś poradnik. Poszukasz to znajdziesz. Przy dobrej ręce to ok 4 godzin i masz wymienioną. 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ewemarkam napisał(a):

Ale miałeś i tak szczęście bo...... Po Borygo się nie rzygo :biglol:

 

@Konradooo Jeśli CI przyjdzie wymieniać nagrzewnice to robiłem na forum gdzieś poradnik. Poszukasz to znajdziesz. Przy dobrej ręce to ok 4 godzin i masz wymienioną. 

Trzeba demontować deskę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisał @artaa najlepiej posmakować :)

I @pininfarin01 tak trzeba deche zdjąć, jedna śrubka od nagrzewnicy jest za mieszaczem. Nie da się tego inaczej zrobić. Ale tak jak piszę całość pracy zajmie Ci ok 4 godzin :) W SF to nie robota na cały albo dwa dni. 

U mnie nieszczelność obajawiałą się zapowietrzaniem układu gdy stygł. Był dźwięk przelewania płynu chwile przez pierwsze 100-200m przejechanych. Na nagrzewnicy nie było widać wycieku.

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ipsx82 napisał(a):

Ale nieszczelność nagrzewnicy objawia się słodkim zapachem i zaparowaną a nawet troszkę tłustą szybą przednią.

Nie widziałem, żeby u mnie parowało :upside-down-face_1f643-small:

2 godziny temu, ewemarkam napisał(a):

Tak jak pisał @artaa najlepiej posmakować :)

I @pininfarin01 tak trzeba deche zdjąć, jedna śrubka od nagrzewnicy jest za mieszaczem. Nie da się tego inaczej zrobić. Ale tak jak piszę całość pracy zajmie Ci ok 4 godzin :) W SF to nie robota na cały albo dwa dni.

Poczułem 'słodki' zapach. Poczytałem i doszedłem do wniosku, że nagrzewnica do wymiany. Po czym -po około dwóch tygodniach- przestało "jechać"słodkim"zapachem. Szklana kula się swoje, natomiast wiem, że będę się prawdopodobnie "przepraszał" z nową nagrzewnicą :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
14 minut temu, czort napisał(a):

Masz tak po deszczu czy ciągle? Miałem to samo, ale u mnie ktoś powiedzmy grzecznie BARDZO ŹLE wkleił szybę i zaciekało. Szyba wklejona na nowo i problem z głowy. 

Miałem podobną historię. Nie mogłem znaleźć przecieku więc prewencyjnie oddałem auto na wycięcie i wklejenie szyby. Po tej operacji problem minął. Szybiarz wspomniał, że w jednym miejscu pod klejem było lekko zagięte i prawdopodobnie tam pod klejem delikatnie ciekło. 

Na nieszczelność szyby wskazywał również słupek A od wew. strony. Była na nim 10 letnia warstwa kurzu i piękny pionowy ślad po cieknącej wodzie. 

Po usunięciu nieszczelności demontujemy plastiki, odchylamy dywan i suszymy. Suszenie "od góry'" nie usuwa wody z takiej szmaty wygłuszającej znajdującej się pod dywanem. 

 

Z nagrzewnicy wyciek też miałem, ale to centralnie kapało mi na buta :biglol:

IMG_20190310_203423.thumb.jpg.25a87356957aea6753d6744c4985af8c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2023 o 09:59, Konradooo napisał(a):

czy miał.kiedys ktoś taki problem z cieknąca woda pod nogami kierowcy

Popełniłem taki wątek, rozwiązanie tajemnicy = gówn... pomysł Subaru na relingi. ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 8.02.2023 o 21:02, Tomasz_555 napisał(a):

Miałem podobną historię. Nie mogłem znaleźć przecieku więc prewencyjnie oddałem auto na wycięcie i wklejenie szyby. Po tej operacji problem minął. Szybiarz wspomniał, że w jednym miejscu pod klejem było lekko zagięte i prawdopodobnie tam pod klejem delikatnie ciekło. 

Na nieszczelność szyby wskazywał również słupek A od wew. strony. Była na nim 10 letnia warstwa kurzu i piękny pionowy ślad po cieknącej wodzie. 

Po usunięciu nieszczelności demontujemy plastiki, odchylamy dywan i suszymy. Suszenie "od góry'" nie usuwa wody z takiej szmaty wygłuszającej znajdującej się pod dywanem. 

 

Z nagrzewnicy wyciek też miałem, ale to centralnie kapało mi na buta :biglol:

IMG_20190310_203423.thumb.jpg.25a87356957aea6753d6744c4985af8c.jpg

Tylko po deszczu wiem skąd cieknie pomlewej stronie nad kablemi jest tam taki jakiś wspornik z dwiema śrubkami 10 taki i z tego cieknie ale nie wiem co to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...