coocer Opublikowano 14 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2022 Czy ktoś z forumowiczów może testował tą metodę? https://youtu.be/h3aweSN2kIM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 14 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2022 (edytowane) Szkoda mi życia na 27 minut z tym talentem, który jak przez telefon usłyszał "Subaru", to szybciej powiedział "nie dzięki" niż zdążył w ogóle przemyśleć problem awarii. Od siebie dodam tylko, że 2x w roku Farecla G3, potem G10, na to Fusso Coat i wystarczy. Roboty na 2x15 minut rocznie. Edytowane 14 Października 2022 przez Panbenonium 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 @coocerWidziałem u kolegi. Jest bardzo dobry efekt. Na swoich lampach będę dopiero to testował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 19 godzin temu, Panbenonium napisał: Szkoda mi życia na 27 minut z tym talentem, który jak przez telefon usłyszał "Subaru", to szybciej powiedział "nie dzięki" niż zdążył w ogóle przemyśleć problem awarii. W sensie, chciałeś oddać Subaru do warsztatu Łysego i powiedział, że "nie dzięki"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 Filmik włączyłem żeby zobaczyć o co chodzi. Przeskoczyłem kilka razy i co na pewno - robi to mega niechlujnie wiec obstawiam, że do ideału będzie daleko. a wracając do czajniczka - jeśli się przyłożysz to efekt będzie dobry. Ja co prawda wolę po szlifowaniu użyć polerki i zabezpieczyć powłoką ceramiczną. No ale każdy mechanik ma swój planik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, rickson napisał: Filmik włączyłem żeby zobaczyć o co chodzi. Przeskoczyłem kilka razy i co na pewno - robi to mega niechlujnie wiec obstawiam, że do ideału będzie daleko. a wracając do czajniczka - jeśli się przyłożysz to efekt będzie dobry. Ja co prawda wolę po szlifowaniu użyć polerki i zabezpieczyć powłoką ceramiczną. No ale każdy mechanik ma swój planik ja powłok używałem kilka i nie były raczej budżetowe jednak efekt wystarczał na kilka miesięcy po czym poliwęglan żółkł, przy szlifowaniu jest to nawet widoczne bo pył ma brudny kolor zamiast białego. K2 położyłem tego lata i jest dużo lepiej jeśli chodzi o trwałość. nie też to trudne do wykonania mam wrażenie że przejrzystość klosza jest na wyższym poziomie niż stosując papiery końcowy 5000tyś gradacje plus ceramikę czy pastę polerska. K2 wypełnia minimalne rysy Nie używać rurki z zestawu tylko zatyczki która jest zamocowana na stałe. Rurką zrobisz szybciej ale z rurki lubią robić się zacieki. Przy dużym wietrze wykonując pracę na zewnątrz trudno będzie o wykonanie prawidłowo powłoki. WAŻNE aby nie było starej powłoki ochronnej inaczej wejdzie w reakcje z płynem powstaną białe plamy. KOLEJNA WAŻNA informacja powłoka zyskuje jakąkolwiek wytrzymałość po 24H a najlepiej aby lampy nie miały kontaktu z wodą przez kilka dni. Jak po kilku godzinach chciałbyś przetrzeć lampę wodą to ją bardzo ładnie porysujesz. Unikać dłuższego nadmuchu pary na elementy karoseryjne ponieważ można im uszkodzić powłokę lakierniczą Edytowane 15 Października 2022 przez SubaruLPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 (edytowane) 6 minut temu, SubaruLPG napisał: ja powłok używałem kilka i nie były raczej budżetowe jednak efekt wystarczał na kilka miesięcy po czym poliwęglan żółkł, przy szlifowaniu jest to nawet widoczne bo pył ma brudny kolor zamiast białego. K2 położyłem tego lata i jest dużo lepiej jeśli chodzi o trwałość. nie też to trudne do wykonania mam wrażenie że przejrzystość klosza jest na wyższym poziomie niż stosując papiery końcowy 5000tyś gradacje plus ceramikę czy pastę polerska. K2 wypełnia minimalne rysy Nie używać rurki z zestawu tylko zatyczki która jest zamocowana na stałe. Rurką zrobisz szybciej ale z rurki lubią robić się zacieki. Przy dużym wietrze wykonując pracę na zewnątrz trudno będzie o wykonanie prawidłowo powłoki. WAŻNE aby nie było starej powłoki ochronnej inaczej wejdzie w reakcje z płynem powstaną białe plamy. KOLEJNA WAŻNA informacja powłoka zyskuje jakąkolwiek wytrzymałość po 24H a najlepiej aby lampy nie miały kontaktu z wodą przez kilka dni. Jak po kilku godzinach chciałbyś przetrzeć lampę wodą to ją bardzo ładnie porysujesz. Żółkł bo nie była zdarta warstwa ochronna. Zdarza się, rzadko bo rzadko, że aby się jej pozbyć trzeba zacząć od 240. Ja kończę na 3000 i polerowanie. Edytowane 15 Października 2022 przez rickson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 (edytowane) 3 godziny temu, Orear napisał: W sensie, chciałeś oddać Subaru do warsztatu Łysego i powiedział, że "nie dzięki"? Chciałem oddać mu Subaru Impreze WRX z 2006, bo wypadał mi zapłon. Trochę się z tym kopałem, kiedyś jak ten talent zaczynał dopiero karierę na ju(_._), ale miał już tam oglądaczy tysiace, zadzwoniłem do jego warsztatu do Kościerzyny i powiedziałem, kobicie w słuchawce o co chodzi, że nie zależy mi specjalnie na czasie, zależy mi na tym, żeby ktoś ogarnięty to zrobił. Powiedziała, że ona sie na tym nie zna, jest tylko od telefonów, no i że oddzwoni jak sie dowie. No i oddzwoniła po minucie, że Subaru nie robimy. Ps. A co najśmieszniejsze, w tym samym czasie ten dziwny gość co ferrari za 100 000 zł naprawiał, tam był u niego i robili mu głowice do ferrari, czy coś. Czaisz typa. Jak go nazwać. Edytowane 15 Października 2022 przez Panbenonium 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 (edytowane) 34 minuty temu, Panbenonium napisał: Chciałem oddać mu Subaru Impreze WRX z 2006, bo wypadał mi zapłon. Trochę się z tym kopałem, kiedyś jak ten talent zaczynał dopiero karierę na ju(_._), ale miał już tam oglądaczy tysiace, zadzwoniłem do jego warsztatu do Kościerzyny i powiedziałem, kobicie w słuchawce o co chodzi, że nie zależy mi specjalnie na czasie, zależy mi na tym, żeby ktoś ogarnięty to zrobił. Powiedziała, że ona sie na tym nie zna, jest tylko od telefonów, no i że oddzwoni jak sie dowie. No i oddzwoniła po minucie, że Subaru nie robimy. Ps. A co najśmieszniejsze, w tym samym czasie ten dziwny gość co ferrari za 100 000 zł naprawiał, tam był u niego i robili mu głowice do ferrari, czy coś. Czaisz typa. Jak go nazwać. A zastanawiałem się dlaczego nie widziałem u niego nigdy Subaru. Już mam jaką taką odpowiedź. A odnośnie polerowania lamp. Ze swojej strony polecam polerkę do czysta i folię ppf. Mam u siebie od roku i nie muszę co kilka tygodni polerować, nakładać jakichś powłok ani niczego innego. Kosztowało mnie to 400 złotych w zakładzie, który robi takie rzeczy. Edytowane 15 Października 2022 przez Orear 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 10 godzin temu, Orear napisał: A zastanawiałem się dlaczego nie widziałem u niego nigdy Subaru. Już mam jaką taką odpowiedź. A odnośnie polerowania lamp. Ze swojej strony polecam polerkę do czysta i folię ppf. Mam u siebie od roku i nie muszę co kilka tygodni polerować, nakładać jakichś powłok ani niczego innego. Kosztowało mnie to 400 złotych w zakładzie, który robi takie rzeczy. Mój tato wykonał taką operację u siebie w Maździe. Na razie ma jakieś pół roku...obserwujemy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 17 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 Koniec końców kupiłem K2 na 1 próbę, tylko się zastanawiam czy przelecieć 1 od 2000 do 3000 i potem K2 jak w instrukcji czy może coś jeszcze niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 17 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 To zależy od tego jak bardzo porysowany i zmatowiały masz reflektor. Jak zejdziesz niżej to poświęcisz więcej czas by wyciągnąć wszystkie rysy potem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 19 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 Tak się zastanawiam czy jest sens i możliwość wypolerowania czy lepiej od razu kupić reflektory albo same fronty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 19 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 W dniu 15.10.2022 o 23:22, Orear napisał: A zastanawiałem się dlaczego nie widziałem u niego nigdy Subaru. Już mam jaką taką odpowiedź. A odnośnie polerowania lamp. Ze swojej strony polecam polerkę do czysta i folię ppf. Mam u siebie od roku i nie muszę co kilka tygodni polerować, nakładać jakichś powłok ani niczego innego. Kosztowało mnie to 400 złotych w zakładzie, który robi takie rzeczy. +1 Ile ja się napałowałem z polerką relfektorów w MR2, jakie to mi powłoki ceramiczne i teflonowe nakładali a i tak po jakimś czasie reflektory żółkły. W końcu folia PPF u detailera i spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 (edytowane) 12 godzin temu, coocer napisał: Tak się zastanawiam czy jest sens i możliwość wypolerowania czy lepiej od razu kupić reflektory albo same fronty Da się to zrobić ale z jednym zejdzie z 4 godziny i zaczął bym od 240 wodnym a nawet 180. Ja będę testować żółwika zestaw Turtle Wax 53685 spead headlight kit na kupionych używanych kloszach. Używane lampy całe po 300-400 nowy klosz w ASO jeden 800 zł a z aliexpresu za komplet 550 zł Edytowane 20 Października 2022 przez ipsx82 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 23 godziny temu, coocer napisał: Tak się zastanawiam czy jest sens i możliwość wypolerowania czy lepiej od razu kupić reflektory albo same fronty według mnie nie ma możliwości naprawienia takich pęknięć. pajączki będą zbyt głęboko. można zmniejszyć liczebność takich mikropęknięć a nie je wyeliminować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 (edytowane) Najlepiej kupić całe lampy z połamanymi mocowaniami dla samych kloszy, ja tak zrobiłem u siebie. Takie z całymi kloszami ale z połamanymi mocowaniami do auta chodzą po 250-350 zł. Bez problemu zdejmuje się klosz bo są uszczelniane silikonem płynnym i nie trzeba ich do piekarnika wkładać czy opalarką katować. A jak delikatnie się zdejmie to nie trzeba nowej warstwy tego uszczelniacza dawać. Tak zdobyty używany klosz bez problemu oczyścisz i zabezpieczysz na nowo przed promieniowaniem UV. Na allegro jest za 399 z anglika którą śmiało można kupić bez obaw bo klosz (gładka powierzchnia brak soczewek) nie wpływa na asymetrie bo za to odpowiadają bebechy które masz sprawne w swojej. https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-sg-lift-lampa-prawa-przednia-slizg-12571149260 Edytowane 21 Października 2022 przez ipsx82 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 21 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 1 godzinę temu, ipsx82 napisał: Najlepiej kupić całe lampy z połamanymi mocowaniami dla samych kloszy, ja tak zrobiłem u siebie. Takie z całymi kloszami ale z połamanymi mocowaniami do auta chodzą po 250-350 zł. Bez problemu zdejmuje się klosz bo są uszczelniane silikonem płynnym i nie trzeba ich do piekarnika wkładać czy opalarką katować. A jak delikatnie się zdejmie to nie trzeba nowej warstwy tego uszczelniacza dawać. Tak zdobyty używany klosz bez problemu oczyścisz i zabezpieczysz na nowo przed promieniowaniem UV. Na allegro jest za 399 z anglika którą śmiało można kupić bez obaw bo klosz (gładka powierzchnia brak soczewek) nie wpływa na asymetrie bo za to odpowiadają bebechy które masz sprawne w swojej. https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-sg-lift-lampa-prawa-przednia-slizg-12571149260 Hmmm. Trzeba by do ASO zadzwonić i spytać po ile nowe klosze. Będzie drożej, ale nówki nieśmigane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 Pisałem bo się dowiadywałem nowe klosze około 800 zł za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 21 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 Godzinę temu, ipsx82 napisał: 800 zł za sztukę Przecież chyba 2 lata temu płaciłem za dwa do przedlifta 700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 Przedlift nie ma xenonow , cała lampa około 1700 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 21 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 3 minuty temu, ipsx82 napisał: Przedlift nie ma xenonow , cała lampa około 1700 zł Aaa to Ty o polifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 22 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2022 12 godzin temu, Kiwi 4ester napisał: Aaa to Ty o polifcie Właśnie miałem do ciebie pisać. Pan w ASO nie może znaleźć samego klosza. Masz możliwość sprawdzenia jakie numery części im podałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 22 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2022 18 godzin temu, ipsx82 napisał: Najlepiej kupić całe lampy z połamanymi mocowaniami dla samych kloszy, ja tak zrobiłem u siebie. Takie z całymi kloszami ale z połamanymi mocowaniami do auta chodzą po 250-350 zł. Bez problemu zdejmuje się klosz bo są uszczelniane silikonem płynnym i nie trzeba ich do piekarnika wkładać czy opalarką katować. A jak delikatnie się zdejmie to nie trzeba nowej warstwy tego uszczelniacza dawać. Tak zdobyty używany klosz bez problemu oczyścisz i zabezpieczysz na nowo przed promieniowaniem UV. Na allegro jest za 399 z anglika którą śmiało można kupić bez obaw bo klosz (gładka powierzchnia brak soczewek) nie wpływa na asymetrie bo za to odpowiadają bebechy które masz sprawne w swojej. https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-sg-lift-lampa-prawa-przednia-slizg-12571149260 Hmmm co do bebechów to ciekaw jestem czy przypadkiem nie mam nadal wkładów US. Niby od 5 lat przeglądy przechodzi ale to nic nie znaczy Klosz nawet taniej można z US dorwać i rozważam taką opcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 22 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2022 Skoro już rozmawiacie o bebachach do lamp to macie może pojęcie czy da się dostać same te srebrne wkłady, te takie, które pełnią funkcję ozdobną? Nie wiem jak to się nazywa po angielsku i jaki może mieć numer. Auto to poliftowe Legacy IV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się