saint Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 mati, ty kupowałeś ten silnik Rallispec w wersji 1? Czy masz coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Chyba składał swoj silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Moja dawna a obecnie Wally'ego impreza na zwykłej benzynie miała ze 360, może 370KM. Ale tamto auto ma w sumie sporego laga i na miasto nie jest tak super. W STi będzie gorzej, ponieważ jest sporo cięższe, więc sprzęgło trzeba będzie często zmieniać. Pomijam fakt, że silnik 2,5 litra trudniej zmusić do osiągania wysokich mocy właśnie ze względu na tendencję do szybszych detonacji i trzeba się uciekać do różnych metod obniżania temperatury spalania ładunku. Moje zdanie jest takie: Chcesz mieć 400KM, które przejeździ 100,000km bezawaryjnie, w jeździe miejskiej - łatwiej to zrobić w evo. A jeszcze łatwiej w jakimś aucie z dużym silnikiem. Gdyby jednak AndySTi chciał robić taką przeróbkę, to zapewne będę w stanie pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melwa Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Jesli moge sie dolaczyc do dyskusji to z doswiadczenia wiem, ze seryjny EJ2.5 wytrzymuje bez trudu moc na kolach jaka mozna uzyskac z kitu: http://www.pandlmotorsports.com/~pandlm ... 8f30b40755 Czyli w zaleznosci od paliwa i konfiguracji osprzetu (intercooler, ECU... itp.) ok 350 -400 KM. Po dlugim czasie testow w roznych konfiguracjach wprowadzilismy go do sprzedazy. Wracajac do tematu postu to nasz drag car z configuracji Coswortha ma czapki. Takze Cosworth wcale nie musi byc najlepszym rozwiazaniem na silnik w odniesieniu do ceny. Natomiast przebieg 100k troche wydaje mi sie nie realny, ale zalezec bedzie od zestrojenia no i od traktowania. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Tak jak pisałem wczoraj , byłem u Leszka K. i pewne rzeczy mi się rozjaśiły, i wybij mi z głowy mocne przeróbki 2.5 Wspolnymi siłami bedziemy budowac bardzo szybkie auto P.S siedziałem , widziałem , A.M. DB9 :!: piękna maszyna, oraz Porsche Cayenne jedne z 6 szt. na świecie , przygotowywane przez STT na rajd transsyberia , robi wrażenie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Moim zdaniem 400 kucy w samochodzie na codzień nie jest najlepszym pomysłem. 350 - 360 spokojnie wystarczy. O bezawaryjności to nawet nie myśl przy takiej mocy. Pewne serie 2,5 mają problem z tą bezawaryjnością. Dlatego uważam że wymiana paru części + strojenie na 350 - 360 na tym silniku jest odpowiednie. Ale jeśli szukasz auta do zabawy to lepiej kupić GT 99 i zrobić tak jak mati. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Ale jeśli szukasz auta do zabawy to lepiej kupić GT 99 i zrobić tak jak mati. Jeżeli do zabawy po zakrętach i szukasz bezawaryjności to jednak raczej nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Jeżeli do zabawy po zakrętach i szukasz bezawaryjności to jednak raczej nie. Az'i nic w 100% nie jest bezawaryjne - takie rzeczy to tylko w erze. Co do GT'ka Matiego to żyje całkiem nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Bart, old-age ma problem z niewytrzymującymi łożyskami kół przy nowoczesncyh dużych oponach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Bart, old-age ma problem z niewytrzymującymi łożyskami kół przy nowoczesncyh dużych oponach. To zmienić opony :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Tak jak pisałem wczoraj , byłem u Leszka K. i pewne rzeczy mi się rozjaśiły, i wybij mi z głowy mocne przeróbki 2.5 Wspolnymi siłami bedziemy budowac bardzo szybkie auto P.S siedziałem , widziałem , A.M. DB9 :!: piękna maszyna, oraz Porsche Cayenne jedne z 6 szt. na świecie , przygotowywane przez STT na rajd transsyberia , robi wrażenie :shock: Carfit - czy możesz rozwinąć wątek :roll: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Tak jak pisałem wczoraj , byłem u Leszka K. i pewne rzeczy mi się rozjaśiły, i wybij mi z głowy mocne przeróbki 2.5 Wspolnymi siłami bedziemy budowac bardzo szybkie auto P.S siedziałem , widziałem , A.M. DB9 :!: piękna maszyna, oraz Porsche Cayenne jedne z 6 szt. na świecie , przygotowywane przez STT na rajd transsyberia , robi wrażenie :shock: Carfit - czy możesz rozwinąć wątek :roll: :?: najprawdopodobniej zaczynami od klatki, wzmocenia budy, silnik 2.0 wzm, + turbo spec C, + Intercooler Spec C strojenie przez elektronika z Makinena, i ma to dac ok. 350 KM i 550-600 nm. potem skrzynia kłowa ( może sekwencyjna), sprzegło, przedni dyfer, Motec silnika i DCCD, poduszki silnika i skrzyni, zawias STI ( wachacze tuleje ) przekładnia kierownicza, czyli generalnie "N" tylko troche szybsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 carfit, a do czego Ci taki samochód?? Do upalania !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 carfit, a do czego Ci taki samochód?? Do upalania !!!! to nie mi niestety klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 A bedzie tym sie scigał, czy tylko upalał?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 A bedzie tym sie scigał, czy tylko upalał?? upalał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Może jednak będzie się ścigał z nami np w Ułężu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 No to gratuluje, takiej maszynki za nie małą kase do upalania!!!! Kiedy można spodziewać się jej prezentacji!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Może jednak będzie się ścigał z nami np w Ułężu? To napewno, debiut 07.07 w Kielcach :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Przypominam, że jesteśmy w "Technicznym", a mowa jest o modyfikacjach, o które pytał AndySTI . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 mati, ty kupowałeś ten silnik Rallispec w wersji 1? Czy masz coś innego? Ja mam blok EJ207 z seryjnym wałem i tlokami STi Reasumując ten wątek, silnik 2,0 jest jedank bardziej rozwojowy niż 2,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 AndySTI - a nie taniej będzie sprzedać aktualne auto i kupić Type-25? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 AndySTI - a nie taniej będzie sprzedać aktualne auto i kupić Type-25? Nie wydaje mnie się :wink: Type 25 to koszt 230k pln, przed przekładką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 podobno z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Tak jak pisałem wczoraj , byłem u Leszka K. i pewne rzeczy mi się rozjaśiły, i wybij mi z głowy mocne przeróbki 2.5 Wspolnymi siłami bedziemy budowac bardzo szybkie auto P.S siedziałem , widziałem , A.M. DB9 :!: piękna maszyna, oraz Porsche Cayenne jedne z 6 szt. na świecie , przygotowywane przez STT na rajd transsyberia , robi wrażenie :shock: Carfit - czy możesz rozwinąć wątek :roll: :?: najprawdopodobniej zaczynami od klatki, wzmocenia budy, silnik 2.0 wzm, + turbo spec C, + Intercooler Spec C strojenie przez elektronika z Makinena, i ma to dac ok. 350 KM i 550-600 nm. potem skrzynia kłowa ( może sekwencyjna), sprzegło, przedni dyfer, Motec silnika i DCCD, poduszki silnika i skrzyni, zawias STI ( wachacze tuleje ) przekładnia kierownicza, czyli generalnie "N" tylko troche szybsze bedziesz jechał na strojenie do Finlandi czy ten elektronik przyjedzie do Polski ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi