Maniek MTS Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 ja bym do tego Coswortha takim sceptykiem nie był wiem z dobrych żródeł ze jest to w końcu pożądnie wykonany i wytrzymały Shortblock 2.5l chyba jedyny jak narazie który bezawaryjnie przy mocy 400+ wytrzyma dużo km pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 bedziesz jechał na strojenie do Finlandi czy ten elektronik przyjedzie do Polski ?? Elektornik z TMR jest na każdym rajdziez STT więc chyba nie ma problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_STi Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Oczywista sprawa, ze sprzegło bedzie inne, a silnik Coswortha jest kompletny (tj. gotowy do montażu). Moc jaka mnie interesuje to okolice 400KM Jeśli interesuje cię "tylko" 400KM to można spróbować tyle wyciągnąć na seryjnych gratach, zwracając tylko szczególną uwagę na chłodzenie, czyli: wieksza chłodnica, chłodnica oleju, wtrysk methanolu (aquamist), FMIC do tego odpowiednie turbo, wtryskiwacze, wydech i dobre strojenie. Stage 3 Scoobymania lub Stage 4 Scoobymania wiem że ich demo car STi Ver.7 na mocniejszym setupie Stage 4 osiągną 452bhp i 372lb ft. Co do żywotności silnika to raczej 100kkm nie jestem pewien ale Mike Truckwood reklamował go jako daily driver-a do codziennego upalania :roll: thx Abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 jaki to jest zwrotny silnik :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_STi Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 koniec dyskusji? :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi