wozwo Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 Witam Szanowni Jakiś czas temu zaadoptowałem zaciski czterotłoczkowe z WRXa do mojego Forestera. Mam w nich na ukończeniu klocki Hawk Performance HP Plus. Hamują bdb, jednak niesamowicie pylą i stosunkowo szybko się ścierają. Proszę o doradę na co wymienić? jaki model z TRW, Ferodo, hawk zwykły, może inne? Nie chcę co chwila "zdrapywać" z felg nalotu (bez chemii się nie da), nawet kosztem skuteczności hamowania. Wiem że aby klocek dobrze hamował musi się odp. i szybko ścierać, itp... Jeżdżę raczej "cywilnie", dębowych hamulców nie potrzebuję Pozdrowy dla Wszystkich Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 ATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 Ferodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozwo Opublikowano 12 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 ATE, Ferodo... a jakie modele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 12 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2022 Może jeszcze BREMBO XTRA tylko odpowiedni model przykładowy link https://allegro.pl/oferta/brembo-xtra-klocki-przod-subaru-forester-sg-sh-8920461661 MI FERODO w Fordzie pyliły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Ferodo premier odradzam bo niesamowicie piszczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Ja nie polecam Brembo hamuje średnio i strasznie pyli, jestem zadowolony z TRW które mam z tyłu nie piszczy i pyłu praktycznie nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 A z Textarami ktos ma jakies doswiadczenia? Kupilem na tyl ale jeszcze nie montowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Brembo szybko się kończą i pylą. W Foresterze HAWK HPS takie w niebieskim opakowaniu dają radę i na sporo starczają przynajmniej u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 (edytowane) Proszę nie mieszajcie do tego tyłu, tam może być praktycznie cokolwiek firmowego... Autor pyta o przód i do tego 4 tłoczek. Jak piszecie o jakiejś marce to konkretny typ klocka podajcie... Bo samo BREMBO, TRW, JURID nic nie oznacza, są różne typy klocków, np zwykłe, ceramiczne, z mniejszym współczynnikiem lub z większym, bardziej odporne na ciepło lub zwyczajne, duuużo zmiennych Edytowane 13 Lutego 2022 przez artaa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernil Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Cześć, od wielu lat, w różnych autach (S8, Phaeton W12, stary Outback), z różnymi tarczami, w różnych zaciskach, używam klocków Ferodo DS2500. Np. do OBK w seryjny zacisk idzie FCP1327H. Jest to klocek zachowujący się znacznie lepiej niż jakakolwiek seria/OEM/dostępny zamiennik, nie leci jakoś przesadnie, w zasadzie nie piszczy, będąc zimnym łapie lepiej niż zwykły, że o rozgrzanym nie wspomnę. Cenowo - różnie, ale nie ma dramatu. Jeżdżę bardzo dużo i raczej szybciej, niż wolniej - z moich doświadczeń jest to wybór optymalny. Proszę oczywiście pamiętać, że istotny jest również stan zacisków, płyn, przewody itp... Jak zaciski/tłoczki stoją dęba, to nic nie pomoże :D I tak ogólnie bardzo, w uproszczeniu - dobry klocek ma lecieć i ma pylić. Taka jego rola Zdrowia! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 9 godzin temu, ernil napisał: dobry klocek ma lecieć i ma pylić. Taka jego rola Zdrowia! dokładnie tak. Jeżeli kloc jest twardy to zzera i niszczy ( bicie na kierownicy i pedale hamulca) tarcze hamulcową. Ja mam bardzo dobre wspomnienia z hawk hps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buc niskopienny Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 W dniu 12.02.2022 o 19:24, wozwo napisał: Witam Szanowni Jakiś czas temu zaadoptowałem zaciski czterotłoczkowe z WRXa do mojego Forestera. Mam w nich na ukończeniu klocki Hawk Performance HP Plus. Hamują bdb, jednak niesamowicie pylą i stosunkowo szybko się ścierają. Proszę o doradę na co wymienić? jaki model z TRW, Ferodo, hawk zwykły, może inne? Nie chcę co chwila "zdrapywać" z felg nalotu (bez chemii się nie da), nawet kosztem skuteczności hamowania. Wiem że aby klocek dobrze hamował musi się odp. i szybko ścierać, itp... Jeżdżę raczej "cywilnie", dębowych hamulców nie potrzebuję Pozdrowy dla Wszystkich Wojtek Może masz na myśli jakieś klocki pokroju Jurd white lub Ate ceramic? Producenci reklamują je jako mało pylące. Weź tylko pod uwagę że mało pylące ceramiczne nie będą tak skuteczne jak zwykłe, coś za coś. Zwłaszcza po przesiadce z hp+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się