Skocz do zawartości

Najpiekniejsze fotki rajdowe


555

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A ja bym się zprzeczał czy to jest EVO I bo o ile wiem to evo 1 było strasznie kanciate - spróbuje znaleźć zdjęcie potwierdzające.

 

Zobaczcie tutaj:

http://tower.t16.ds.pwr.wroc.pl/~sosnek ... index.html

Zapomniałem dodać, że to kolejne ewolucje od nr I-VII (w tym tzw. 6,5 -> 2001).

Na końcu są już fotki WRC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pololnez Turbo... pamiętam jak Hołek opowiadał o tym samochodzie. Generalnie to wynalazek był nieziemski, nawiększym utrapieniem kierowcy był natomiast lęk przed "metalowym gradem" - określenie zjawiska polegającego na wybuchu silnika i tym samym fali uderzeniowej metalowych cześci do wnętrza samochodu. Hołek twierdził, że jeździło się ze złączonymi kolanami... na wszelki wypadek :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pololnez Turbo... pamiętam jak Hołek opowiadał o tym samochodzie. Generalnie to wynalazek był nieziemski, nawiększym utrapieniem kierowcy był natomiast lęk przed "metalowym gradem" - określenie zjawiska polegającego na wybuchu silnika i tym samym fali uderzeniowej metalowych cześci do wnętrza samochodu. Hołek twierdził, że jeździło się ze złączonymi kolanami... na wszelki wypadek :wink:

 

 

Nie o tym samym aucie mowa. Hołek prawdopodobnie mówił o A/N-grupowym Polonezie 1.5 turbo. Ten polonez na zdjeciuma silnik za kierowcą i w góle jest inny ;-) Stąd te smieszne wloty z tyłu nadowzia to do silnika. Były też w B-grupie Polonezy 2000 Turbo i Ci co jeździli twierdza że rewelacyjne auto poza tym że nie miało hamulców ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pololnez Turbo... pamiętam jak Hołek opowiadał o tym samochodzie. Generalnie to wynalazek był nieziemski, nawiększym utrapieniem kierowcy był natomiast lęk przed "metalowym gradem" - określenie zjawiska polegającego na wybuchu silnika i tym samym fali uderzeniowej metalowych cześci do wnętrza samochodu. Hołek twierdził, że jeździło się ze złączonymi kolanami... na wszelki wypadek :wink:

 

 

Nie o tym samym aucie mowa. Hołek prawdopodobnie mówił o A/N-grupowym Polonezie 1.5 turbo. Ten polonez na zdjeciuma silnik za kierowcą i w góle jest inny ;-) Stąd te smieszne wloty z tyłu nadowzia to do silnika. Były też w B-grupie Polonezy 2000 Turbo i Ci co jeździli twierdza że rewelacyjne auto poza tym że nie miało hamulców ;-)

 

Holek napewno mowil o duzych fiatach(nawet mam gdzies to nagrane na video), w ktorych byly testowane silniki z turbo i rzeczywiscie jak mowil, jezdzil ze zlaczonymi kolanami przed tym lekiem, ze silnik nagle mogl ulec detonacji...zreszta juz sam silnik turbo w 125P budzi respekt 8) ...

 

 

diapo_145.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos, mam trochę filmów z rajdów i okolic sportu rajdowego (wywiady itp). Chętnie udostępnie, ale jest tego około 2 GB. Jeśli ktoś z Wielce Szanownych Forumowiczów (o pardon Forumowiczek również) reflektuje, to mogę podesłać, niestety nie posiadam maszyny gdzie mógłbym to wystawić (może ktoś udostępni jakiegoś ftp).

 

Pozdrawiam.

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawnej odpowiedzi udzielil Azrael :D stratopolonez charakteryzowal sie ekstremalna nadsterownoscia przez co mimo silnika 280 km. nie dalo sie nim startowac, inna ciekawostka moze byc fakt ze silnik chlodzony byl 22 kg chlodnica od stara (pod maska) z ktorego rowniez zapozyczono chlodnice oleju, domniemane osiagi to okolo 6 s do setki i cos kolo 250 km/h predkosci maxymalnej, hamulce na wszystkich kolach byly tarczowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...