Rafał Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Jednak powinna byc mozliwosc kasowania postów :? Sorry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_rallyfan_roman Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Hmmm, no a ten wóz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 10 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Lada normalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 poprawna odpowiedż na moje pytania została udzielona przez Shodana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 A ja bym się zprzeczał czy to jest EVO I bo o ile wiem to evo 1 było strasznie kanciate - spróbuje znaleźć zdjęcie potwierdzające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 poprawna odpowiedż na moje pytania została udzielona przez Shodana. Dziękuje Co wygrałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 A ja bym się zprzeczał czy to jest EVO I bo o ile wiem to evo 1 było strasznie kanciate - spróbuje znaleźć zdjęcie potwierdzające. Zobaczcie tutaj: http://tower.t16.ds.pwr.wroc.pl/~sosnek ... index.html pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 A ja bym się zprzeczał czy to jest EVO I bo o ile wiem to evo 1 było strasznie kanciate - spróbuje znaleźć zdjęcie potwierdzające. Zobaczcie tutaj: http://tower.t16.ds.pwr.wroc.pl/~sosnek ... index.html Zapomniałem dodać, że to kolejne ewolucje od nr I-VII (w tym tzw. 6,5 -> 2001). Na końcu są już fotki WRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_rallyfan_roman Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Ten żółty wechikuł to Fiat 131 Abarth :shock: Też nie wiedziałem :wink: No a teraz już łatwiej będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Mydelniczka w chmurach. Lancia Stratos. Alitalia. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 A'propos, a to ktos poznaje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 10 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Ahh co za fota, az serducho miodem sie zalalo , a ta wersja Lolka to chyba turbo jakies :wink: ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Tak to się wszystko zaczyna - mały, niewinny, zwinny Peugeocik - wyśmiewany na początku przez wszystkich - uznawany za idealnego do zamknięcia pierwszej 20 World Rally Championship. Teraz nie do pokonania - ale Subaru da sobie z nim rade... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 10 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2003 Kurza ale te Pugi sie rozpanoszyły!!! 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 11 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2003 Jedyna wada jak dotąd Subaru to waga którą muszą zbić aby móc dogonić Peugeociki ale poza tym drobnym mankamentem uważam że nowy WRC jest całkiem całkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2003 Ten zółty Polonez to Polaj z napędem z Lancii Stratos zrobiony dla Jaroszewicza - stoi w muzeum techniki, podobno na chodzie. Prowadzić miał się koszmarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2003 Dokladnie rzecz ujmujac to Impreza WRC 2003 wazy 1230kg. Peugeot 206 WRC 2003 wazy 1230kg. Taka jest minimalna masa samochodow WRC, z tego co wiem. Pozdrawiam, TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_rallyfan_roman Opublikowano 11 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2003 Pololnez Turbo... pamiętam jak Hołek opowiadał o tym samochodzie. Generalnie to wynalazek był nieziemski, nawiększym utrapieniem kierowcy był natomiast lęk przed "metalowym gradem" - określenie zjawiska polegającego na wybuchu silnika i tym samym fali uderzeniowej metalowych cześci do wnętrza samochodu. Hołek twierdził, że jeździło się ze złączonymi kolanami... na wszelki wypadek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2003 Pololnez Turbo... pamiętam jak Hołek opowiadał o tym samochodzie. Generalnie to wynalazek był nieziemski, nawiększym utrapieniem kierowcy był natomiast lęk przed "metalowym gradem" - określenie zjawiska polegającego na wybuchu silnika i tym samym fali uderzeniowej metalowych cześci do wnętrza samochodu. Hołek twierdził, że jeździło się ze złączonymi kolanami... na wszelki wypadek :wink: Nie o tym samym aucie mowa. Hołek prawdopodobnie mówił o A/N-grupowym Polonezie 1.5 turbo. Ten polonez na zdjeciuma silnik za kierowcą i w góle jest inny ;-) Stąd te smieszne wloty z tyłu nadowzia to do silnika. Były też w B-grupie Polonezy 2000 Turbo i Ci co jeździli twierdza że rewelacyjne auto poza tym że nie miało hamulców ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 11 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2003 Pololnez Turbo... pamiętam jak Hołek opowiadał o tym samochodzie. Generalnie to wynalazek był nieziemski, nawiększym utrapieniem kierowcy był natomiast lęk przed "metalowym gradem" - określenie zjawiska polegającego na wybuchu silnika i tym samym fali uderzeniowej metalowych cześci do wnętrza samochodu. Hołek twierdził, że jeździło się ze złączonymi kolanami... na wszelki wypadek :wink: Nie o tym samym aucie mowa. Hołek prawdopodobnie mówił o A/N-grupowym Polonezie 1.5 turbo. Ten polonez na zdjeciuma silnik za kierowcą i w góle jest inny ;-) Stąd te smieszne wloty z tyłu nadowzia to do silnika. Były też w B-grupie Polonezy 2000 Turbo i Ci co jeździli twierdza że rewelacyjne auto poza tym że nie miało hamulców ;-) Holek napewno mowil o duzych fiatach(nawet mam gdzies to nagrane na video), w ktorych byly testowane silniki z turbo i rzeczywiscie jak mowil, jezdzil ze zlaczonymi kolanami przed tym lekiem, ze silnik nagle mogl ulec detonacji...zreszta juz sam silnik turbo w 125P budzi respekt 8) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsucharz Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 A propos, mam trochę filmów z rajdów i okolic sportu rajdowego (wywiady itp). Chętnie udostępnie, ale jest tego około 2 GB. Jeśli ktoś z Wielce Szanownych Forumowiczów (o pardon Forumowiczek również) reflektuje, to mogę podesłać, niestety nie posiadam maszyny gdzie mógłbym to wystawić (może ktoś udostępni jakiegoś ftp). Pozdrawiam. Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Nie skorzystam - mam mało miejsca na dysku ale dzieki za propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Poprawnej odpowiedzi udzielil Azrael stratopolonez charakteryzowal sie ekstremalna nadsterownoscia przez co mimo silnika 280 km. nie dalo sie nim startowac, inna ciekawostka moze byc fakt ze silnik chlodzony byl 22 kg chlodnica od stara (pod maska) z ktorego rowniez zapozyczono chlodnice oleju, domniemane osiagi to okolo 6 s do setki i cos kolo 250 km/h predkosci maxymalnej, hamulce na wszystkich kolach byly tarczowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_rallyfan_roman Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Ale przecież Polonez Turbo powstał na bazie jednostki napędowej 1.5 litra :shock: Ten silnik to musiał być na max wysilony, toteż krótka była jego kariera. Mimo wszystko fajne to musiały być czasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Polonez ma silnik od Lanci Stratos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się