b7rabbit Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Cześć, mam do wymiany wszystkie tuleje wahaczy w legacy IV 03r 2.0sohc (większość sparciała z racji wieku) - jakiej firmy polecacie? Lepiej kupić całe wahacze czy osobno tuleje? Chce wymienić komplet tj. ze śrubami mimośrodowymi, z łącznikami stabilizatora. Z tego, co się orientowałem to lepiej wymienić całe wahacze, znacznie mniej roboty a i wahacze będą nowe. Ps. kto mi to może zrobić dobrze na górnym śląsku? Tylko klinika subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Jesli same wahacze sa w dobrym stanie to moze poliuretan?Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b7rabbit Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Szczerze mówiąc wahacze są w dobrym stanie, natomiast koszt całego wahacza jest niewiele wyższy niż koszt samych gum, a wymiana o wiele szybsza. Nawet nie pomyslałem o poliuretanach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Wymieniasz i zapominaszWysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b7rabbit Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 A polecasz jakiś zestawik, firmę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Niestety. Sam czekam az gumy zdechna wtedy bede szukal.Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 I poczekaj az sie inni wypowiedza. Nie polegaj na zdaniu jednej osoby Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b7rabbit Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Nie spieszy mi się, natomiast mój mechanik mi wyśpiewał za wymiane wszystkich gum w wahaczach, łączników stabilizatora, śrub mimośrodowych i ustawieniu zbieżności zawołał 2.5-3tys. - a że samemu bez problemu to ogarnę to szukam dobrych części do subaryny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Na glowe upadl czy mu sie niebo na glowe zwalilo? W zasadzie to nie wiem ile to w warsztatach kosztuje bo wszystko robie samChyba ze to razem z czesciami a nie koszt samej robocizny?Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archi_voo Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Poliuretan polecam. znajdziesz zestawy w necie. Juz 2 lata jeżdżę. Jedynie raz na pół roku solidna dawka smary jak ktoś jest wrażliwy na skrzypienie. Prowadzi się za to ekstra. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 (edytowane) do OBK wrzuciłem tuleje Febest, łącznie z łącznikami, przejechane 20kkm i jak na razie jest OK Edytowane 29 Kwietnia 2021 przez lutek34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 11 godzin temu, b7rabbit napisał: A polecasz jakiś zestawik, firmę? Mam poliuretany czerwone strongflexa. Właśnie prawdopodobnie poddają się pierwsze przy stabilizatorze - po około 1,5 roku i 40kkm. Co ważne, na gwincie więc na seryjnym zawiasie pewnie pojeżdżą dłużej.. Tymczasem u mnie powoli czas na żółte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Poli mają różną konstrukcję kształty. nie jest tak że wszystkie mają jeden kształt. o ile pamiętam te na drążek staba z strongflexa są otwarte/nacięte, oraz posiadają kratkę/lamele w których pozostaje smar. Do obejmy na stabilizator mam wkręconą doszlifowaną kalamitkę i co jakiś czas można dopchać sobie smaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 Dodajmy, że spada komfort podróżowania, pytanie czy szukasz szybszego pokonywania zakrętów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 Oryginalne gumy podziałały pewnie dobre 200 tysięcy km, zamienników bym nie szukał. OEMowe gumy do Subaru nie są jakieś drogie, na komplet do przednich wahaczy wydałem jakieś 370 zeta - w sumie 4 tuleje). Dobre poliuretany bywają w takich cenach. Gumę montujesz i zapominasz byle by skręcać jak już auto na ziemi stoi, a z poliuretanem to może się tak stać że syfu nalezie do środka i zrobi się luuuz bardzo szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się