b7rabbit Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 Cześć, mam do wymiany wszystkie tuleje wahaczy w legacy IV 03r 2.0sohc (większość sparciała z racji wieku) - jakiej firmy polecacie? Lepiej kupić całe wahacze czy osobno tuleje? Chce wymienić komplet tj. ze śrubami mimośrodowymi, z łącznikami stabilizatora. Z tego, co się orientowałem to lepiej wymienić całe wahacze, znacznie mniej roboty a i wahacze będą nowe. Ps. kto mi to może zrobić dobrze na górnym śląsku? Tylko klinika subaru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 Jesli same wahacze sa w dobrym stanie to moze poliuretan?Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
b7rabbit Posted April 29, 2021 Author Share Posted April 29, 2021 Szczerze mówiąc wahacze są w dobrym stanie, natomiast koszt całego wahacza jest niewiele wyższy niż koszt samych gum, a wymiana o wiele szybsza. Nawet nie pomyslałem o poliuretanach... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 Wymieniasz i zapominaszWysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
b7rabbit Posted April 29, 2021 Author Share Posted April 29, 2021 A polecasz jakiś zestawik, firmę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 Niestety. Sam czekam az gumy zdechna wtedy bede szukal.Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 I poczekaj az sie inni wypowiedza. Nie polegaj na zdaniu jednej osoby Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
b7rabbit Posted April 29, 2021 Author Share Posted April 29, 2021 Nie spieszy mi się, natomiast mój mechanik mi wyśpiewał za wymiane wszystkich gum w wahaczach, łączników stabilizatora, śrub mimośrodowych i ustawieniu zbieżności zawołał 2.5-3tys. - a że samemu bez problemu to ogarnę to szukam dobrych części do subaryny 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 Na glowe upadl czy mu sie niebo na glowe zwalilo? W zasadzie to nie wiem ile to w warsztatach kosztuje bo wszystko robie samChyba ze to razem z czesciami a nie koszt samej robocizny?Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
archi_voo Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 Poliuretan polecam. znajdziesz zestawy w necie. Juz 2 lata jeżdżę. Jedynie raz na pół roku solidna dawka smary jak ktoś jest wrażliwy na skrzypienie. Prowadzi się za to ekstra. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 (edited) do OBK wrzuciłem tuleje Febest, łącznie z łącznikami, przejechane 20kkm i jak na razie jest OK Edited April 29, 2021 by lutek34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danko Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 11 godzin temu, b7rabbit napisał: A polecasz jakiś zestawik, firmę? Mam poliuretany czerwone strongflexa. Właśnie prawdopodobnie poddają się pierwsze przy stabilizatorze - po około 1,5 roku i 40kkm. Co ważne, na gwincie więc na seryjnym zawiasie pewnie pojeżdżą dłużej.. Tymczasem u mnie powoli czas na żółte Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted May 2, 2021 Share Posted May 2, 2021 Poli mają różną konstrukcję kształty. nie jest tak że wszystkie mają jeden kształt. o ile pamiętam te na drążek staba z strongflexa są otwarte/nacięte, oraz posiadają kratkę/lamele w których pozostaje smar. Do obejmy na stabilizator mam wkręconą doszlifowaną kalamitkę i co jakiś czas można dopchać sobie smaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ManoLEE Posted May 3, 2021 Share Posted May 3, 2021 Dodajmy, że spada komfort podróżowania, pytanie czy szukasz szybszego pokonywania zakrętów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
olej Posted May 3, 2021 Share Posted May 3, 2021 Oryginalne gumy podziałały pewnie dobre 200 tysięcy km, zamienników bym nie szukał. OEMowe gumy do Subaru nie są jakieś drogie, na komplet do przednich wahaczy wydałem jakieś 370 zeta - w sumie 4 tuleje). Dobre poliuretany bywają w takich cenach. Gumę montujesz i zapominasz byle by skręcać jak już auto na ziemi stoi, a z poliuretanem to może się tak stać że syfu nalezie do środka i zrobi się luuuz bardzo szybko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now