Jump to content

Legacy IV - wahacze, tuleje


b7rabbit

Recommended Posts

Cześć,

 

mam do wymiany wszystkie tuleje wahaczy w legacy IV 03r 2.0sohc (większość sparciała z racji wieku) - jakiej firmy polecacie? Lepiej kupić całe wahacze czy osobno tuleje? Chce wymienić komplet tj. ze śrubami mimośrodowymi, z łącznikami stabilizatora. Z tego, co się orientowałem to lepiej wymienić całe wahacze, znacznie mniej roboty a i wahacze będą nowe. Ps. kto mi to może zrobić dobrze na górnym śląsku? Tylko klinika subaru? 

Link to comment
Share on other sites

Nie spieszy mi się, natomiast mój mechanik mi wyśpiewał za wymiane wszystkich gum w wahaczach, łączników stabilizatora, śrub mimośrodowych i ustawieniu zbieżności zawołał 2.5-3tys. - a że samemu bez problemu to ogarnę to szukam dobrych części do subaryny :)

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Na glowe upadl czy mu sie niebo na glowe zwalilo? W zasadzie to nie wiem ile to w warsztatach kosztuje bo wszystko robie sam
Chyba ze to razem z czesciami a nie koszt samej robocizny?
Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, b7rabbit napisał:

A polecasz jakiś zestawik, firmę? 

Mam poliuretany czerwone strongflexa. Właśnie prawdopodobnie poddają się pierwsze przy stabilizatorze - po około 1,5 roku i 40kkm. Co ważne, na gwincie więc na seryjnym zawiasie pewnie pojeżdżą dłużej.. Tymczasem u mnie powoli czas na żółte 

Link to comment
Share on other sites

Poli mają różną konstrukcję kształty. nie jest tak że wszystkie mają jeden kształt.

 

o ile pamiętam te na drążek staba z strongflexa  są otwarte/nacięte, oraz posiadają kratkę/lamele w których pozostaje smar.

Do obejmy na stabilizator mam wkręconą doszlifowaną kalamitkę i co jakiś czas można dopchać sobie smaru.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Oryginalne gumy podziałały pewnie dobre 200 tysięcy km, zamienników bym nie szukał. OEMowe gumy do Subaru nie są jakieś drogie, na komplet do przednich wahaczy wydałem jakieś 370 zeta - w sumie 4 tuleje). Dobre poliuretany bywają w takich cenach. Gumę montujesz i zapominasz byle by skręcać jak już auto na ziemi stoi, a z poliuretanem to może się tak stać że syfu nalezie do środka i zrobi się luuuz bardzo szybko.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...