Skocz do zawartości

archi_voo

Nowy
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O archi_voo

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 30 Listopad

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WLKP
  • Auto
    Legacy IV 2.0 SOHC 4AT
  • Zainteresowania
    tak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. archi_voo

    Tuleje gumowo-metalowe Legacy IV

    Raczej nie. Selektywnie i stabilnie - nie pływa tak jak na gumach ale w twardości odczuwalnej różnicy nie ma.
  2. archi_voo

    Pompa wody do Legacy IV 2.0 SOHC

    No właśnie w moim ulubionym katalogu po VIN wyskakują dwie opcje i masz rację zależne są one od destynacji. Więc zarówno ten fakt jak i dwa węże potwierdzają pompę z dwoma króćcami czyli 21111AA270. Powiedźcie mi czy METELLI ma dobrą opinię? Słyszał kto o jakimś problemie z ich pompami? https://automator.pl/pompa-wody-metelli-24-1008--211011s
  3. archi_voo

    Pompa wody do Legacy IV 2.0 SOHC

    W sumie racja. Powiedzcie mi czy mam rację ale wydaje mi się, że pompka będzie z dwoma króćcami - są dwa węże gruby i chudszy.
  4. archi_voo

    Pompa wody do Legacy IV 2.0 SOHC

    Witam Zamierzam wymienić rozrząd w swoim Legacy IV 2.0 SOHC. Przy kompletowaniu sprzętu napotkałem pewien problem. Blok jest na bank EJ20. Problem polega na tym iż nie wiem jaką pompę zamówić. Z jednym czy z dwoma króćcami? Wszystko już mam pasek, rolki napinacz. Przy okazji będzie regulacja zaworów i wymiana uszczelek pokryw. Jak sprawdzić jaka pompa wody została użyta w tym silniku?
  5. archi_voo

    Wymiana oleju w AT

    Teraz masz prawdopodobnie fabryczny SUBARU ATF. Po takiej wymianie jak piszesz miałbyś mieszankę trzech różnych ATFów. Lepiej wybierz jeden docelowy i się go trzymaj.
  6. archi_voo

    Wymiana oleju w AT

    Tak, ale z tego co czytałem to on ma tylko wewnętrzny. Trzeba rozważyć czy warto zdejmować miskę. Jeżeli zlany ATF nie będzie wyglądać tragicznie, a miska nie ma wycieków wymianę filtra wewnętrznego przełożyłbym na kolejną wymianę statyczną ATF'u. Zdjęcie miski, usunięcie starego uszczelniacza, wyczyszczenie miski, odpowiednie nałożenie nowego uszczelniacza, dokręcenie śrub z odpowiednim momentem to trochę roboty. Sama wymiana filtra to moment w tym wszystkim (o ile nie pomyślisz śrub filtra - są różnej długości).
  7. archi_voo

    Wymiana oleju w AT

    Polecam: MILLERS Millermatic ATF SP III WS Używam w 4EAT i nie narzekam.
  8. archi_voo

    SPRĘŻYNY LEGACY IV - SIEDZI TYŁ

    Mniejsza długość od KYB RA6429 o 25mm nie pogorszy efektu końcowego?
  9. archi_voo

    SPRĘŻYNY LEGACY IV - SIEDZI TYŁ

    Witam Pacjent Legacy 2.0 kombi z gazem. Zamierzam wymienić mocowania i same sprężyny. Mocowania KYB SM5214 Pytanie: które sprężyny wybrać? KYB RA6429 Grubożć 1 [mm]: 13 średnica zewnętrzna [mm]: 111 Długość [mm]: 340 LESJOFORS 4288314 Grubość [mm]: 12,25 Średnica zewnętrzna [mm]: 103-109 Długość [mm]: 337 czy LESJOFORS. 4288331 Grubość [mm]: 13 Średnica zewnętrzna [mm]: 105-110 Długość [mm]: 315
  10. archi_voo

    Dym pod maską przy dużym nagrzaniu.

    1,5 litra ubytku nie zapali lampy alladyna. W silniku jest czujnik ciśnienia, nie poziomu. O ile smok bez przerwy jest w stanie pobrać olej to nie ma problemu. I tak - miarka rano była sucha. Kiedyś w Lancerze zorientowałem się dopiero, że nie mam oleju gdy na zakrętach zapalała się kontrolka. Wtedy okazało się, że silnik spalił olej na autostradzie Rzeszów - Wrocław. Do dziś auto jeździ w rodzinie i nie bierze ani grama oleju. Widocznie brał tylko przy takich przeciążeniach. U mnie widać prawie cały filtr. Ale teraz otwór radzę traktować tylko jako rewizyjny.
  11. archi_voo

    Dym pod maską przy dużym nagrzaniu.

    Moja wina, dałem sobie w twarz i postawiłem się do kąta. Otóż przy wymianie oleju nie chciało mi się zdejmować dolnej pokrywy silnika i przez to nie dokręciłem dobrze filtra oleju... Uciekło mi 1,5 litra motula. Nawet jeżeli się wydaje, że przez otwór w osłonie dokręci się go dobrze to teraz mogę zdementować - nie da się pozdrawiam i dzięki za pomoc
  12. Witam W ostatnim czasie odnotowałem dziwny zapach w aucie. Zauważyłem, że po po mocniejszej jeździe podczas postoju spod maski wydobywa się dym. Dym zawsze po chwili znika i ciężko zlokalizować jego źródło. Płyny są w normie. Silnik wydaje się być cieplejszy niż zwykle ale wskazanie temperatury jest niższe niż połowa wskaźnika. Wygląda to zawsze tak samo, muszę szybko otworzyć maskę po zatrzymaniu by coś zobaczyć, później już w ogóle nie widać dymu. Obstawiam, że coś leci na wydech ale muszę czekać na dostęp do kanału. Może olej - niedawno wymieniałem, aby sprawdzić poziom muszę poczekać do rana... Spotkaliście się z takimi objawami?
  13. archi_voo

    Przekładka radia i obsługa mp3/aux

    Nie w japończykach tylko w każdym aucie. Odpowiada za to pomarańczowy przewód w ISO. Jeżeli masz przejściówkę do radia z kostki SUBARU na ISO należy przeciąć i zaizolować pomarańczowy przewód w przejściówce.
  14. archi_voo

    Wymiana oleju w AT

    Bardzo mądre to co napisałeś Tak zrobię. Pozdrawiam
  15. archi_voo

    Wymiana oleju w AT

    na zimnym i tak jest ponad dolne otwory (opisane COLD) i w okolicy górnych (HOT) więc jestem mocno zakłopotany.
×