Skocz do zawartości

archi_voo

Nowy
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O archi_voo

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 30 Listopad

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WLKP
  • Auto
    Legacy IV 2.0 SOHC 4AT
  • Zainteresowania
    tak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. archi_voo

    SPRĘŻYNY LEGACY IV - SIEDZI TYŁ

    Mniejsza długość od KYB RA6429 o 25mm nie pogorszy efektu końcowego?
  2. archi_voo

    SPRĘŻYNY LEGACY IV - SIEDZI TYŁ

    Witam Pacjent Legacy 2.0 kombi z gazem. Zamierzam wymienić mocowania i same sprężyny. Mocowania KYB SM5214 Pytanie: które sprężyny wybrać? KYB RA6429 Grubożć 1 [mm]: 13 średnica zewnętrzna [mm]: 111 Długość [mm]: 340 LESJOFORS 4288314 Grubość [mm]: 12,25 Średnica zewnętrzna [mm]: 103-109 Długość [mm]: 337 czy LESJOFORS. 4288331 Grubość [mm]: 13 Średnica zewnętrzna [mm]: 105-110 Długość [mm]: 315
  3. archi_voo

    Dym pod maską przy dużym nagrzaniu.

    1,5 litra ubytku nie zapali lampy alladyna. W silniku jest czujnik ciśnienia, nie poziomu. O ile smok bez przerwy jest w stanie pobrać olej to nie ma problemu. I tak - miarka rano była sucha. Kiedyś w Lancerze zorientowałem się dopiero, że nie mam oleju gdy na zakrętach zapalała się kontrolka. Wtedy okazało się, że silnik spalił olej na autostradzie Rzeszów - Wrocław. Do dziś auto jeździ w rodzinie i nie bierze ani grama oleju. Widocznie brał tylko przy takich przeciążeniach. U mnie widać prawie cały filtr. Ale teraz otwór radzę traktować tylko jako rewizyjny.
  4. archi_voo

    Dym pod maską przy dużym nagrzaniu.

    Moja wina, dałem sobie w twarz i postawiłem się do kąta. Otóż przy wymianie oleju nie chciało mi się zdejmować dolnej pokrywy silnika i przez to nie dokręciłem dobrze filtra oleju... Uciekło mi 1,5 litra motula. Nawet jeżeli się wydaje, że przez otwór w osłonie dokręci się go dobrze to teraz mogę zdementować - nie da się pozdrawiam i dzięki za pomoc
  5. Witam W ostatnim czasie odnotowałem dziwny zapach w aucie. Zauważyłem, że po po mocniejszej jeździe podczas postoju spod maski wydobywa się dym. Dym zawsze po chwili znika i ciężko zlokalizować jego źródło. Płyny są w normie. Silnik wydaje się być cieplejszy niż zwykle ale wskazanie temperatury jest niższe niż połowa wskaźnika. Wygląda to zawsze tak samo, muszę szybko otworzyć maskę po zatrzymaniu by coś zobaczyć, później już w ogóle nie widać dymu. Obstawiam, że coś leci na wydech ale muszę czekać na dostęp do kanału. Może olej - niedawno wymieniałem, aby sprawdzić poziom muszę poczekać do rana... Spotkaliście się z takimi objawami?
  6. archi_voo

    Przekładka radia i obsługa mp3/aux

    Nie w japończykach tylko w każdym aucie. Odpowiada za to pomarańczowy przewód w ISO. Jeżeli masz przejściówkę do radia z kostki SUBARU na ISO należy przeciąć i zaizolować pomarańczowy przewód w przejściówce.
  7. archi_voo

    Wymiana oleju w AT

    Bardzo mądre to co napisałeś Tak zrobię. Pozdrawiam
  8. archi_voo

    Wymiana oleju w AT

    na zimnym i tak jest ponad dolne otwory (opisane COLD) i w okolicy górnych (HOT) więc jestem mocno zakłopotany.
  9. archi_voo

    Wymiana oleju w AT

    Dwa tygodnie temu wyczyściłem miskę olejową skrzyni przy okazji wymieniając filtr wewnętrzny na nowy. Spuściłem ponad 5 litrów ATF. Zawsze wydawało mi się, że mam go za dużo. Był też bardzo spieniony i ciężko było cokolwiek odczytać z miarki. Zalałem więc 4 litry - jak co doleję. Jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem to: Jest to pomiar przy rozgrzanej skrzyni po kilki kilometrowej jeździe, następnie odstawienie na równej powierzchni, gajga P-R-N-D-N-R-P i pomiar, wszystko bez gaszenia silnika. Co robię nie tak i czy na pewno nadal mam za dużo ATF. Wlałem przecież litr mniej niż spuściłem.
  10. archi_voo

    EGR check engine, nie da się skasować 2.0 Legacy '07

    Wybaczcie, ale najwyraźniej muszę usystematyzować swoją wiedzę. Czy ktoś z Was jest mi wstanie przedstawić na schemacie silnika jedno i drugie? I czy mogę u siebie mieć tylko jedno z dwóch?
  11. archi_voo

    EGR check engine, nie da się skasować 2.0 Legacy '07

    Gwoli ścisłości: czy błąd który wyleczyłeś potencjometrem to P0400?
  12. archi_voo

    Przekładka radia i obsługa mp3/aux

    Uda uda. 5 lat robiłem w car audio jako instalator i zawsze się udawało Jedyne co to czasami nowe otwory trzeba w blaszkach nawiercić.
  13. archi_voo

    Przekładka radia i obsługa mp3/aux

    Przecież te elementy odkręcasz od fabrycznego radia. To zwykła 2DINówka. Musisz zakupić przejściówkę kablową, ewentualny moduł do starowania z kierownicy, przejściówkę antenową i ramkę montażową. Wszystko to o ile masz osobno moduł sterowania klimatyzacją - w zasadzie było tak po lifcie. Jeżeli masz to zespolone z radiem (srebrny model) to musisz najpierw sprawić sobie radio 204LE i wziąć moduł klimy z niego.
  14. archi_voo

    Przekładka radia i obsługa mp3/aux

    Trochę mnie bawi jak piszecie: "wsadzić coś co gra" i potem fota 2DIN. Jeżeli chodzi o jakość dźwięku to o ile ktoś jeszcze produkuje dobre radia, to będą to tylko 1DIN. Druga sprawa, że zestaw audio jest tak dobry jak jego najsłabsze ogniwo. Jeżeli chcemy poprawić brzmienie to wymieniamy jednostkę + głośniki. A na końcu i tak będziemy puszczali radio albo mp3 z internetów... No chyba, że jakość = trzęsienie budą. A jeżeli chodzi o ramkę to miałem na myśli tę: https://www.ebay.com/itm/Ksize-double-DIN-Stereo-Dash-Kit-for-Subaru-Legacy-Outback-2006-2009-/172847119768 Osobiście dążę do opcji tablet + fabryczne radio + korektor graficzny + wzmacniacz + głośniki DEGO PO 650 + sub
  15. archi_voo

    Przekładka radia i obsługa mp3/aux

    Tyle, że jeżeli masz czarne radio taki zabieg jest zupełnie niewytłumaczalny. Sterowanie klimą to osobny moduł. Wystarczy zamówić ramkę i wstawić jakiekolwiek 2DIN w miejsce radia. A między nawiewami wg mnie najmądrzej wstawić tablet bądź telefon. Spotify + janosik i mam wszystko co potrzeba.
×