Jump to content

archi_voo

Nowy
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About archi_voo

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday November 30

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WLKP
  • Auto
    Legacy IV 2.0 SOHC 4AT
  • Zainteresowania
    tak

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trochę pojeżdżę i zrobię foto na pusto.
  2. Więc w końcu założyłem: amor KYB 341353 sprężyna KYB RA6429 mocowanie KYB SM5214 osłona KYB 940002 tak wyglądał przed: tak wyglądają nowe kolumny: Tu po wymianie: no i efekt końcowy na drugi dzień, benzyna do pełna, gaz do pełna oraz hak:
  3. też biły tylko rozgrzane? po ostygnięciu ok? jak długo używałeś tych zużytych?
  4. Ktoś rozwiązał ten temat? Mam identyczne objawy co autor wątku.
  5. Mój ostatni zakup do legacy z gazem: amor KYB 341353 sprężyna KYB RA6429 mocowanie KYB SM5214 osłona KYB 940002 Dam znać jak wyszło i porobię zdjęcia
  6. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Zdarzyło mi się to dwa razy - zawsze auto odpala za pierwszym razem, następnie gaśnie i nie da się odpalić. Za 3, 4 razem odpala i dalej jest ok. Oba przypadki miał miejsce w warunkach świeżego topniejącego śniegu (w nocy lekki mróz, podczas odpalania 1-2 stopnie)
  7. Raczej nie. Selektywnie i stabilnie - nie pływa tak jak na gumach ale w twardości odczuwalnej różnicy nie ma.
  8. No właśnie w moim ulubionym katalogu po VIN wyskakują dwie opcje i masz rację zależne są one od destynacji. Więc zarówno ten fakt jak i dwa węże potwierdzają pompę z dwoma króćcami czyli 21111AA270. Powiedźcie mi czy METELLI ma dobrą opinię? Słyszał kto o jakimś problemie z ich pompami? https://automator.pl/pompa-wody-metelli-24-1008--211011s
  9. W sumie racja. Powiedzcie mi czy mam rację ale wydaje mi się, że pompka będzie z dwoma króćcami - są dwa węże gruby i chudszy.
  10. Witam Zamierzam wymienić rozrząd w swoim Legacy IV 2.0 SOHC. Przy kompletowaniu sprzętu napotkałem pewien problem. Blok jest na bank EJ20. Problem polega na tym iż nie wiem jaką pompę zamówić. Z jednym czy z dwoma króćcami? Wszystko już mam pasek, rolki napinacz. Przy okazji będzie regulacja zaworów i wymiana uszczelek pokryw. Jak sprawdzić jaka pompa wody została użyta w tym silniku?
  11. Teraz masz prawdopodobnie fabryczny SUBARU ATF. Po takiej wymianie jak piszesz miałbyś mieszankę trzech różnych ATFów. Lepiej wybierz jeden docelowy i się go trzymaj.
  12. Tak, ale z tego co czytałem to on ma tylko wewnętrzny. Trzeba rozważyć czy warto zdejmować miskę. Jeżeli zlany ATF nie będzie wyglądać tragicznie, a miska nie ma wycieków wymianę filtra wewnętrznego przełożyłbym na kolejną wymianę statyczną ATF'u. Zdjęcie miski, usunięcie starego uszczelniacza, wyczyszczenie miski, odpowiednie nałożenie nowego uszczelniacza, dokręcenie śrub z odpowiednim momentem to trochę roboty. Sama wymiana filtra to moment w tym wszystkim (o ile nie pomyślisz śrub filtra - są różnej długości).
  13. Polecam: MILLERS Millermatic ATF SP III WS Używam w 4EAT i nie narzekam.
  14. Mniejsza długość od KYB RA6429 o 25mm nie pogorszy efektu końcowego?
  15. Witam Pacjent Legacy 2.0 kombi z gazem. Zamierzam wymienić mocowania i same sprężyny. Mocowania KYB SM5214 Pytanie: które sprężyny wybrać? KYB RA6429 Grubożć 1 [mm]: 13 średnica zewnętrzna [mm]: 111 Długość [mm]: 340 LESJOFORS 4288314 Grubość [mm]: 12,25 Średnica zewnętrzna [mm]: 103-109 Długość [mm]: 337 czy LESJOFORS. 4288331 Grubość [mm]: 13 Średnica zewnętrzna [mm]: 105-110 Długość [mm]: 315
×
×
  • Create New...