Jump to content

Koszt wymiany hamulców - Forester SJ XT 2014

Cyclopunx

Recommended Posts

Witam wszystkich,

jestem nowy w temacie Subaru i na forum również. Kupiłem Forestera XT z 2014 roku. Po przeglądzie zdiagnozowano tarcze i klocki na wykończeniu i za komplet przód i tył zapowiedziano koszt w okolicach 4000 zł. Czy to nie aby nieco dużo? 

Jakie polecacie tarcze i klocki żeby było dobrze i niekoniecznie najdrożej na rynku?

Zrób zdjęcie zacisków przez otwór w feldze. Być może poprzedni właściciel założył jakieś zmodyfikowane hamulce i stąd taka cena.

Jeśli hamulce są standardowe - fabryczne, to koszt jaki Ci podano jest kosmiczny.

Kto Ci to tak wycenił?

pewnie wycena ASO... przy tak świeżym roczniku nie spotkałem się jeszcze z modzeniem hebli na brembo:)

Widać seryjny hebel. Przód i tył z robocizną może tyle w ASO być wyceniony. Ja bym poszukał coś lepszego na przód bo seria szału nie robi i dosyć szybko pada.

To są standardowe hamulce.

11 minut temu, Cyclopunx napisał:

Wycena z ASO

Albo komuś się coś pomyliło w ASO, albo w ostatnim roku Subaru przeniosło się pod względem cen do grona marek premium.

Poproś o ofertę pisemną z rozpisaniem na poszczególne części i robociznę - będziesz miał jasność.

Cena jest absolutnie normalna jak na OEM. Tyle to teraz kosztuje.

Wymieniałem w XT18 rok temu tarcze i klocki przód i same materiały 1600(lub ciut więcej) na przód+robota ale mam rabat stałego klienta:)

Łączniki stabilizatora przód to koszt 700 z hakiem za 2 sztuki + wymiana robi się 800 z hakiem.

Tuleja wahacza przód to ok 300 pln sztuka.

Za wymianę oleju w CVT moje ASO chcę 2100 brutto.

Ceny części i serwisu idą w górę i trzeba się z tym oswoić.

• Upvote 1

45 minut temu, Cyclopunx napisał:

A konkretniej czego?

Ja zmieniłem przód na DBA T2 + Hawk HPS i skończyło się wymienianie klocków co max 40 tysięcy i tarczy co 60+. Na tym zestawie mam najechane z 60+ tysięcy i jeszcze klocków nie zmieniałem. Tył pozostawiłem seria.