Karas Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 albo że Subaru wydaje się że jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2021 To jaki zestaw polecacie do XT? U mnie z przodu ATE wytrzymało około 45 tys, wiec czas coś innego wypróbować? Tarcze DBA są podobne dobre... jedkaze kosztowo nie chciałbym przekraczać 1tys za przód. Macie jakieś doświadczenia z tarczami Rotinger? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 21 godzin temu, marol napisał: Macie jakieś doświadczenia z tarczami Rotinger? założyłem właśnie do WRXa, ale przejechałem zaledwie 500km, tyle co się wszystko dotarło i zaczęło hamować. W dziale Tribeca, koledzy pozakładali i sobie chwalili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireq Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 W dniu 6.04.2021 o 09:12, Cyclopunx napisał: Witam wszystkich, jestem nowy w temacie Subaru i na forum również. Kupiłem Forestera XT z 2014 roku. Po przeglądzie zdiagnozowano tarcze i klocki na wykończeniu i za komplet przód i tył zapowiedziano koszt w okolicach 4000 zł. Czy to nie aby nieco dużo? Jakie polecacie tarcze i klocki żeby było dobrze i niekoniecznie najdrożej na rynku? Niestety bardzo podobna kwote uslyszalem, 1900 przod 1700 tyl, wyglada to malo ciekawie... Oczywiscie wszystko OEM w serwisie fabrycznym. We w miare uznanym warsztacie zajmujacym sie japoncami i w tym Subaru powiedzieli w okolicach 2000 z lekkim plusem. Jedynie, ze w serwisie "tylko" tydzien trzeba czekac na termin, a w warsztacie niezaleznym ponad 2 tygodnie. I badz tu madrym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Godzinę temu, Ireq napisał: Niestety bardzo podobna kwote uslyszalem, 1900 przod 1700 tyl, wyglada to malo ciekawie... Oczywiscie wszystko OEM w serwisie fabrycznym. We w miare uznanym warsztacie zajmujacym sie japoncami i w tym Subaru powiedzieli w okolicach 2000 z lekkim plusem. Jedynie, ze w serwisie "tylko" tydzien trzeba czekac na termin, a w warsztacie niezaleznym ponad 2 tygodnie. I badz tu madrym. Możesz sam wymienić... jeśli oczywiście masz chęć i miejsce- da radę bez podnośnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireq Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 14 godzin temu, marol napisał: Możesz sam wymienić... jeśli oczywiście masz chęć i miejsce- da radę bez podnośnika. Masz absolutnie racje, robota do ogarniecia, ale niestety nie mam garazu, a nie zamierzam gdzies na polu albo pod blokiem sie z tym bawic. Juz nie te czasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fphwaldi Opublikowano 26 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 Witam! Tak jak poprzednik napisał opinie o tarczach są różne tego samego modelu ja od lat w imprezie używam tarcz Mikoda Polskie nacinane i nawiercane jakość hamowania zdecydowanie lepsza trzeba tylko dobrać odpowiednie klocki twarde lepiej hamuje szybsze zużycie tarczy średnio twarde kompromis pojawiły się klocki quaro z napylana ceramiką jeszcze nie przetestowalem. Tarcze Rotinger też nawiercane i nacinane też dużo ponizej 800 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się