Skocz do zawartości

Koszt wymiany hamulców - Forester SJ XT 2014


Cyclopunx

Rekomendowane odpowiedzi

To jaki zestaw polecacie do XT?

U mnie z przodu ATE wytrzymało około 45 tys, wiec czas coś innego wypróbować?

Tarcze DBA są podobne dobre... jedkaze kosztowo nie chciałbym przekraczać 1tys za przód.

Macie jakieś doświadczenia z tarczami Rotinger?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, marol napisał:

Macie jakieś doświadczenia z tarczami Rotinger?

założyłem właśnie do WRXa, ale przejechałem zaledwie 500km, tyle co się wszystko dotarło i zaczęło hamować. W dziale Tribeca, koledzy pozakładali i sobie chwalili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 6.04.2021 o 09:12, Cyclopunx napisał:

Witam wszystkich,

jestem nowy w temacie Subaru i na forum również. Kupiłem Forestera XT z 2014 roku. Po przeglądzie zdiagnozowano tarcze i klocki na wykończeniu i za komplet przód i tył zapowiedziano koszt w okolicach 4000 zł. Czy to nie aby nieco dużo? 

 

Jakie polecacie tarcze i klocki żeby było dobrze i niekoniecznie najdrożej na rynku?

 

 

Niestety bardzo podobna kwote uslyszalem, 1900 przod 1700 tyl, wyglada to malo ciekawie... :facepalm:

Oczywiscie wszystko OEM w serwisie fabrycznym.

We w miare uznanym warsztacie zajmujacym sie japoncami i w tym Subaru powiedzieli w okolicach 2000 z lekkim plusem. ;)

Jedynie, ze w serwisie "tylko" tydzien trzeba czekac na termin, a w warsztacie niezaleznym ponad 2 tygodnie. :th_dash:

I badz tu madrym. :ph34r:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ireq napisał:

Niestety bardzo podobna kwote uslyszalem, 1900 przod 1700 tyl, wyglada to malo ciekawie... :facepalm:

Oczywiscie wszystko OEM w serwisie fabrycznym.

We w miare uznanym warsztacie zajmujacym sie japoncami i w tym Subaru powiedzieli w okolicach 2000 z lekkim plusem. ;)

Jedynie, ze w serwisie "tylko" tydzien trzeba czekac na termin, a w warsztacie niezaleznym ponad 2 tygodnie. :th_dash:

I badz tu madrym. :ph34r:

 

Możesz sam wymienić... jeśli oczywiście masz chęć i miejsce- da radę bez podnośnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, marol napisał:

Możesz sam wymienić... jeśli oczywiście masz chęć i miejsce- da radę bez podnośnika.

Masz absolutnie racje, robota do ogarniecia, ale niestety nie mam garazu, a nie zamierzam gdzies na polu albo pod blokiem sie z tym bawic. Juz nie te czasy... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Tak jak poprzednik napisał opinie o tarczach są różne tego samego modelu ja od lat w imprezie używam tarcz Mikoda Polskie nacinane i nawiercane jakość hamowania zdecydowanie lepsza trzeba tylko dobrać odpowiednie klocki twarde lepiej hamuje szybsze zużycie tarczy średnio twarde kompromis pojawiły się klocki quaro z napylana ceramiką jeszcze nie przetestowalem. Tarcze Rotinger też nawiercane i nacinane też dużo ponizej 800 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...