Skocz do zawartości

BugWagon WRX


Pifpaf

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś udało mi się wgrać podstawowa mapę carberry. Ma mnóstwo fajnych opcji. Z pierwszych obserwacji chodzi lepiej niż na poprzedniej mapie, jest jakby gładziej. Maksymalny boost teraz zależy również od biegu. AFR jest w porządku, jałowe mięciutkie. W tym ROMie jest fajny patent - check engine miga i informuje jak pojawiają się stuki! Drugie to, że można sobie przełącznikami typu przyciski, zmieniać mapy, albo poszczególne funkcje jak Launch Control, czy Antilag.

Teraz pracuję sobie nad delikatnymi popsami na drugiej mapie :D Mapy przełączam na razie przyciskiem podgrzewania szyby :D Ogólnie, jak na razie jest całkiem dobrze :)

 

image.thumb.png.b259aaf0599c0a9a0c60b5a8968ae995.png

Edytowane przez Pifpaf
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.07.2021 o 12:26, Pifpaf napisał:

Tarł wczesniej, teraz po poszerzeniu już nie trze default_smile.png

A co do gleby to studiuję temat. Gwint czy eibacha...

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

 

Nauczony swoim doświadczeniem - szedłbym od razu grubiej i w gwint z regulacją twardości. Mam bez i żałuję nieco, za miękko jak dla mnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nauczony swoim doświadczeniem - szedłbym od razu grubiej i w gwint z regulacją twardości. Mam bez i żałuję nieco, za miękko jak dla mnie 
Mi w sumie odpowiada twardość serii. Fajnie wybiera, jest sprężyste. Jedyne co bym zmienił to grubszy stabilizator. Chciałbym żeby auto się mniej wychylało na boki.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2021 o 17:42, Danko napisał:

Nauczony swoim doświadczeniem - szedłbym od razu grubiej i w gwint z regulacją twardości. Mam bez i żałuję nieco, za miękko jak dla mnie 

Złożyłem zestaw na eibachu i teraz kupiłem gwint. Nie żałuje ani odrobinę. Wraz z regulacją twardości można się fajnie pobawić, a dzięki miękkim springom odnoszę wrażenie że nie straciłem zbyt wiele na wygodzie, ewentualnie na jakieś wybitnie nierównej drodze. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, 133699 napisał:

Złożyłem zestaw na eibachu i teraz kupiłem gwint. Nie żałuje ani odrobinę. Wraz z regulacją twardości można się fajnie pobawić, a dzięki miękkim springom odnoszę wrażenie że nie straciłem zbyt wiele na wygodzie, ewentualnie na jakieś wybitnie nierównej drodze. 

co konkretnke kupiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, VEC napisał:

konkret odpowiedź :biglol: 

rzuciłeś tym hsd jakby to było co najmniej cusco :biglol: google o tym niewiele mówi, a już na pewno nie w połączeniu z Foresterem ;)

Chyba to https://www.hsdcoilovers.com/hsd-coilovers-for-subaru-forester-sg-03-07.html;) Ale to może niech 133699 potwiedzi :)  

Ale żeby nie było, dla mnie równie dobrze mógł napisać XTY i uznałbym, że to jakiś brand. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, VEC napisał:

konkret odpowiedź :biglol: 

rzuciłeś tym hsd jakby to było co najmniej cusco :biglol: google o tym niewiele mówi, a już na pewno nie w połączeniu z Foresterem ;)

Jeden z popularniejszych w US zaraz za BCRacing ale google nic o nim nie wie :) 

Z gwintami do tych 5k jest tak, że często czy to pod forka czy imprezę, każdy ma praktycznie tą samą specyfikacje i te same spręzyny, po prostu cały coilover zawsze jest ten sam. To samo jest tutaj, czy pod forka czy impreze STi, każdy podstawowy model ma springi 7 i 4kg. A gwinty forek impreza pasują zamiennie.

Ja posiadam HSD Monopro, przód 7KG tył 4KG. Docelowo był bodajże pod Bugeye STi. Z minusów póki co, to krótka regulacja tyłu, mam już najwyżej jak się da a auto nadal ma nadkole na równi z oponą. Mam LPG i 4KG spręzyna nie jest jakoś wybitnie twarda, plus kombi i z 50kg narzędzi w bagażniku. Pewnie to ma wpływ.

 

Edytowane przez 133699
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, 133699 napisał:

Jeden z popularniejszych w US zaraz za BCRacing ale google nic o nim nie wie :) 

Z gwintami do tych 5k jest tak, że często czy to pod forka czy imprezę, każdy ma praktycznie tą samą specyfikacje i te same spręzyny, po prostu cały coilover zawsze jest ten sam. To samo jest tutaj, czy pod forka czy impreze STi, każdy podstawowy model ma springi 7 i 4kg. A gwinty forek impreza pasują zamiennie.

Ja posiadam HSD Monopro, przód 7KG tył 4KG. Docelowo był bodajże pod Bugeye STi. Z minusów póki co, to krótka regulacja tyłu, mam już najwyżej jak się da a auto nadal ma nadkole na równi z oponą. Mam LPG i 4KG spręzyna nie jest jakoś wybitnie twarda, plus kombi i z 50kg narzędzi w bagażniku. Pewnie to ma wpływ.

 

jam ktoś dużo po forach us and a lata to może w wynikach wyszukiwania hsd ma wysoko ;)

Z tego co wyczytałem do wyboru jest monopro/dualtech i każdy z nich ma po dwa warianty sprężyn. Przy czym dualtech jest komlatybilny z jakimiś podkładkami liftującymi o 22mm. No i do forka jest osobny wariant. Może dlatego u Ciebie tak to siedzi. No i ciekawa sprawa bo po aktualnym kursie komplet wychodzi 3kpln. Wiadomo- do tego cło i przesyłka ale pewnie za 4kpln można to już mieć, a to jest bardzo dobra cena :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7/4 w forku to beton, ja mam 6/4 i jest bardzo twardo, w ramach regeneracji chcę zrobić 4/3. Lepiej dać grubsze stabilizatory niż betonowe zawieszenie, to zrobi lepszą robotę, chyba że ktoś jeździ tylko po torze i drogach gładkich jak stół... 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, skwaro napisał:

7/4 w forku to beton, ja mam 6/4 i jest bardzo twardo, w ramach regeneracji chcę zrobić 4/3. Lepiej dać grubsze stabilizatory niż betonowe zawieszenie, to zrobi lepszą robotę, chyba że ktoś jeździ tylko po torze i drogach gładkich jak stół... 

Z tym, że trzeba mieć na względzie, że grubszy stabilizator z przodu to większa podsterowność a przy tylnim to tył może się zrobić nieco bardziej nerwowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Neutrino33 napisał:

Z tym, że trzeba mieć na względzie, że grubszy stabilizator z przodu to większa podsterowność a przy tylnim to tył może się zrobić nieco bardziej nerwowy.

To mi się wydawało oczywiste, np. w Foresterze SG przy seryjnym przednim tył 20mm z STI powoduje że auto jest neutralne z lekką tendencją do nadsterowności. Wymiana na jeszcze grubszy z tyłu wymaga też zmiany przodu bo będzie zbyt nadsterowny w zakrętach :)

Edytowane przez skwaro
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem intercooler na taki z hawka WRX. Jest szerszy ale niższy, dzięki temu nie dzwoni mi o rozpórkę. Wczesniej odstęp był z 5mm teraz z 5cm. Przy okazji... Nie chciałby ktoś trochę gratów za 6-pak piwa bezalkoholowego? Mam do oddania kierownicę Momo w super stanie, zegary WRX, i właśnie mój stary intercooler. Jedyny warunek to odbiór osobisty.

73057dfc927ac05b521769c68155240a.jpg

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka



  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...