Skocz do zawartości

Historia rajdów, czyli wszystko co najlepsze!


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Bosman napisał:

Hehe, Carlos Sainz Australia 1991. Jak ktoś to słusznie ujął on był wtedy "man on the mission" i szedł wszytsko.

 

To było trzecie dachowanie Carlosa w ciągu doby na tym rajdzie, tym razem skutecznie kończące rajd.

 

 

 

Ta podbitka na tym garbie była ewidentnie "nie w tempo" dla balansu auta :upside-down-face_1f643-small:

Niemniej ciekawe przypomnienie, że nie tylko Colin, ale chyba każdy kierowca miał w swej karierze taki etap...no dobra, u Colina, w ciągu całej kariery miał taki styl :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, chojny napisał:

To się ogląda :) 

 

 

 

Alez te auta grupy 4 chodzą. Te Escorty to musza byc najbardziej spektakularne auta wszechczasow zwłaszcza jak szofer ogarnia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Alez te auta grupy 4 chodzą. Te Escorty to musza byc najbardziej spektakularne auta wszechczasow zwłaszcza jak szofer ogarnia 

 

Osmiele się niezgodzić z przedmówcą twierdząc, zę na miano takich pojazdów zasługują Fiaty 131 :scenic:

 

 

;)

 

Ps.

Oglądając filmy z tej imprezy rozczarowują mnie trochę Lancie 037. Wy tez tak to odbieracie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Neutrino33 napisał:

Ps.

Oglądając filmy z tej imprezy rozczarowują mnie trochę Lancie 037. Wy tez tak to odbieracie?

Wszystko co jest orginalna B grupa czy innymi A grupami o dużej wartości nie jedzie. Raz bo za kierownicą siedzą kierowcy amatorzy A dwa auta te sa zbyt drogie i cenne  żeby je rozbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Neutrino33 napisał:

 

Osmiele się niezgodzić z przedmówcą twierdząc, zę na miano takich pojazdów Fiaty 131

No Fiaty tez daja rade ogólnie grupa 4 daje rade. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to co wg. Was „jedzie” ma niewiele wspólnego z homologacją. To nie są historyczne, oryginalne lub przynajmniej zgodnie z dokumentacja zbudowane auta. 

 

To są stare ale odpowiednio przygotowane budy z zapiętymi nowoczesnymi motorami, sekwencyjnymi skrzyniami, topowym zawiasem i hamulcami. 
 

Lekkie zabawki, wydumki do upalania, nowoczesna technika w klasycznych budach. ;) 
 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

Przecież to co wg. Was „jedzie” ma niewiele wspólnego z homologacją. To nie są historyczne, oryginalne lub przynajmniej zgodnie z dokumentacja zbudowane auta. 

 

To są stare ale odpowiednio przygotowane budy z zapiętymi nowoczesnymi motorami, sekwencyjnymi skrzyniami, topowym zawiasem i hamulcami. 
 

Lekkie zabawki, wydumki do upalania, nowoczesna technika w klasycznych budach. ;) 
 

 

 

No i popsułeś całą zabawę :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, chojny napisał:


 

No co? Naprawde nie wiedziałeś że ten 131 lata z silnikiem Hondy? ;) 

 

Nie drążyłem tematu ale to słychać...zresztą prawdopodobnie sam bym tam wsadził B18, K20 (K24) a najlepiej ten F20 od S2000 razem ze skrzynią i jak słucham dźwięku to obstawiałbym właśnie ten ostatni ze swap-ów.

Lubię w 131 kształt, pozycje za kierownicą i lekkość, przyjemność prowadzenia....Lampredi, wiadomo jest OK ale jak to mawiał poeta

 

"Trzeba z żywymi na przód iść.

Po rzeczy sięgać nowe.

A nie z rosołu, bobkowy liść,

przylepiać se do głowy"

 

;)

 

zreszta pewna legenda głosi, że w latach późno-powojennych Japończycy odwiedzili fabryki Fiata stąd powszechność konfiguracji DOHC w silnikach z Kraju Kwitnącej WIśni.

Podobna legenda mówi o otwartym liście BMW do Fiata w sprawie silników i stwierdzeniu, że to nie fair wstawiać wyczynowe silniki do cywilnych samochodów.

;)

...ale to takie legendy powielane na protoplastach tego co współcześnie nazywamy forum a tamto dotyczyło akurat Fiatów kiedy jeszcze miałem swojego 131 ...po przesiadce z Poldolota to było jak przejście z N-ki do B-grupy :biglol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, chojny napisał:

Przecież to co wg. Was „jedzie” ma niewiele wspólnego z homologacją. To nie są historyczne, oryginalne lub przynajmniej zgodnie z dokumentacja zbudowane auta. 

 

To są stare ale odpowiednio przygotowane budy z zapiętymi nowoczesnymi motorami, sekwencyjnymi skrzyniami, topowym zawiasem i hamulcami. 
 

Lekkie zabawki, wydumki do upalania, nowoczesna technika w klasycznych budach. ;) 
 

 

No jasne to sa w tej chwili wydumki ktore maja sekwensyjne skrzynie , inne silniki ale i nie wiele wspolnego z homologacja ale i uwazam ze orginalny BDA na prawde dawal rade

 

 

 

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...