Skocz do zawartości

GRubo przesadzony Yaris


FilipeK

Rekomendowane odpowiedzi

to oczywista oczywistość  Jak sie jezdi?  Bedziesz Pan zadowolony?:)

Będziesz bardziej niż zadowolony ;) . Teraz nie jeździłem ostatnio :( bo jestem trochę obolały i słabo mi się jeździ z ręczna skrzynia, mam nadzieje ze w weekend coś pojeżdżę :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne to porównanie z STi.

Przeoczyłem pierwszy kadr z podpisem testującego i tak sobie oglądam, oglądam i myślę:

Wow! Co to za koleś i skąd się taki wziął na YT. Nie dość że mówi z wielkim sensem, to jeszcze ewidentnie wie co robi za kółkiem.

Dopiero jak kliknąłem drugi film ze Stingerem GT, to przeczytałem że Chris Atkinson i wszystko się wyjaśniło :)

 

Ciekawa sprawa, że Stingerem był jeszcze szybszy niż STi i GR i też bardzo chwalił prowadzenie i zawias tej jednak wielkiej i cięzkiej krowy. Szacun dla Kii.

Trochę może ten tor niezbyt kręty i pod auta szybkie na prostej, ale jednak nie do końca, bo np. bardzo szybki na prostej Golf R zrobił słaby czas i Chris nie był nim zachwycony.

Jak widać sprawny launch control to nie wszystko w realnym świecie z zakrętami.

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, FilipeK napisał:

bez kitu! Złota myśl

Trochę tak jak ten dialog S.Zasady z Panią dziennikarką, która spytała:

- Z jaka prędkością można wejsć w ten zakręt?

Na co Pan Zasada odpowiedział:

- Z każdą...co nie gwarantuje, że się z niego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do STi vs GR, to w sumie ciekaw jestem co sądzą osoby, które jeździły oboma.

 

Na Forum obserwuję głównie zachwyty nad GR, a co do STi począwszy od MY14 to w różnych wątkach od wielu lat dominują raczej głosy rozczarowania Subaru (jak na the Forum przystało).

 

Tymczasem Chris (który zna się na robocie jak mało kto) stwierdza, że jednak STi nadal bardziej do niego przemawia i jakby 280kg więcej mu nie przeszkadza.

Ok, rozumiem że testował GR bez szper, niemniej i tak jego zdanie jest sporym zaskoczeniem.

 

Carfit, Ty pierwszy do tablicy :)

Ktoś jeszcze ma takie porównanie?

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, chojny napisał:

 

Niby wszystko ok. ale 200kg za dużo w tym STi. 

W aucie tej wielkości z 4x4 i za 50k Euro raczej za wiele się tu nie urwie.

Carbonowe klapy, dach, czy wał napędowy (jak w Giulii) pewnie by kilkadziesiąt kg zdjęły, ale miały też wpływ na cenę.

 

Ale żeby było 200kg mniej, to auto by musiało być o ponad pół metra krótsze przy obecnych standardach bezpieczeństwa i wybebeszone z całego wyposażenia, co dla mnie byłoby ok, ale zdaje się że producentom wychodzi z badań, że klienci życzą sobie telewizorów dotykowych i elektrycznie zamykanych klap...

Przydałaby się jakaś prawdziwa wersja RA, a nie tylko z nazwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Bosman napisał:

Carfit, Ty pierwszy do tablicy :)

Co tu dużo pisać, każde z tych aut, moim zdaniem jest zupełnie inne mimo zbliżonych osiągów, GR z pewnoscią jeździ sie (przynajmniej dla mnie zwyczajnie łatwiej) i jest bardziej precyzyjne, STI ma swój klimat i jak jest się świeże i nie zmęczone ( co raz mniej takich :( ) to super auto ! Szczególnie jak się zmieni wydech, dla mnie to must have , podobnie jak w GR zresztą. 

Fotka z dziś, firma vs dom :)

IMG_9352.JPG

IMG_9349.jpg

Edytowane przez carfit
  • Super! 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

Co tu dużo pisać, każde z tych aut, moim zdaniem jest zupełnie inne mimo zbliżonych osiągów, GR z pewnoscią jeździ sie (przynajmniej dla mnie zwyczajnie łatwiej) i jest bardziej precyzyjne, STI ma swój klimat i jak jest się świeże i nie zmęczone ( co raz mniej takich :( ) to super auto ! Szczególnie jak się zmieni wydech, dla mnie to must have , podobnie jak w GR zresztą. 

Fotka z dziś, firma vs dom :)

IMG_9352.JPG

IMG_9349.jpg

Ładne dupeczki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, carfit napisał:

Co tu dużo pisać, każde z tych aut, moim zdaniem jest zupełnie inne mimo zbliżonych osiągów, GR z pewnoscią jeździ sie (przynajmniej dla mnie zwyczajnie łatwiej) i jest bardziej precyzyjne, STI ma swój klimat i jak jest się świeże i nie zmęczone ( co raz mniej takich :( ) to super auto ! Szczególnie jak się zmieni wydech, dla mnie to must have , podobnie jak w GR zresztą. 

Fotka z dziś, firma vs dom :)

IMG_9352.JPG

IMG_9349.jpg

Wow jeszcze masz tego A45 AMG myślałem ze juz dawno sprzedałes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten szary to jaki model?:)

Nowy nabytek mojej żonki GlLA A35 AMG , a póki co ja go ujeżdżam :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow jeszcze masz tego A45 AMG myślałem ze juz dawno sprzedałes 

Sprzedalem mojemu największemu przyjacielowi i jprzeważnie u mnie siedzi i doglądam do niego , odpalam , robię przejażdżki itp. Podobnie z drugim GR ktorego postawił . Mam mu dotrzeć , okleić folia , zrobić wydech itp. Taka przyjacielska przyjemna pomoc :) .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...