Skocz do zawartości

Biała satynowa perła STIMY11


Dorsz914

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...

Od 8 lat walki z myślami czy podnosić moc w jakimkolwiek swoim subaraku w końcu przyszedł ten moment gdzie się na to zdecydowałem. Zrobiliśmy mapę na około 320-330km i 500Nm z czego faktycznie niuty powinny oscylować w przedziale 470-480Nm przez słabe już turbo, które ładuje nie więcej jak 1.3bara (docelowo w peaku miało być 1.4). I tak jak dla Mnie odczucia są bardzo dobre. Gęba cieszy się jeszcze bardziej bo róznica jest spora. Tryby sport i sport sharp dostosowaliśmy tak żeby na codzień wystarczał tryb sport bo wcześniej musiałem cały czas przełączać na sharpa żeby samochód zaczął jechać. Sport sharp jest teraz tylko do agresywnej jazdy i na co dzień się już nie nadaję :). Z bratem zainwestowaliśmy w tactrixa openport 2.0 dzięki któremu będziemy mogli kontrolować parametry silnika w Moim jak i w jego STI. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Teraz testy i kontrola parametrów. Później ewentualnie jakieś poprawki. 

 

342911107_1354425158737782_3673908527533255867_n.thumb.jpg.a94607daef6abf31aaf77be65b0316e1.jpg

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwię się, że tak długo czekałeś, bo jak wszyscy wiedzą seria STI kompletnie nie jedzie :). I wcale tu się nie zgrywam, tylko to fakt. Te auta są niesamowicie bezpiecznie wystrojone.

Jak sprzedałem swojego hawka, który był naprawdę szybki i kupiłem nubirę, to po pierwszej przejażdżce myślałem, że jest coś zepsute :huh:.  Takie miałem wtedy odczucia :biglol:.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym widział swojego subaraka : ) nawet naklejki podobne ;) Program to tak jak piszę SIMON WRC najlepiej od razu zrobić bo auto w serii jest ospałe a dobrze i bezpiecznie zrobiony daje dużo frajdy z jazdy

 

IMG_20190402_123659.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Simon WRC napisał(a):

Dziwię się, że tak długo czekałeś, bo jak wszyscy wiedzą seria STI kompletnie nie jedzie :). I wcale tu się nie zgrywam, tylko to fakt. Te auta są niesamowicie bezpiecznie wystrojone.

Jak sprzedałem swojego hawka, który był naprawdę szybki i kupiłem nubirę, to po pierwszej przejażdżce myślałem, że jest coś zepsute :huh:.  Takie miałem wtedy odczucia :biglol:.

 

 

W tym roku sporo pojeździłem seryjnym blobem sti (US) i nie seryjnym hawkiem sti i to Mnie chyba najbardziej przekonało do tego żeby w końcu pójść w tą stronę. :)

 

17 minut temu, Benek433 napisał(a):

Jak bym widział swojego subaraka : ) nawet naklejki podobne ;) Program to tak jak piszę SIMON WRC najlepiej od razu zrobić bo auto w serii jest ospałe a dobrze i bezpiecznie zrobiony daje dużo frajdy z jazdy

 

IMG_20190402_123659.jpg

Piękny :D 

 

U Mnie założenie było takie żeby zrobić jak najbezpieczniejszą mapę z większym naciskiem na niuty przez wgląd na jazdę na co dzień. Wszystko na razie wydaję się ok. AFR się zgadza, korekty paliwowe są bardzo małe. Jeszcze tylko muszę porozmawiać z tunerem bo przy mocniejszym obciążeniu przy 165km/h przez chwile cofneło mi zapłon o 2,5 stopnia, a z tego co rozmawialiśmy nie powinno przekraczać 2 stopni, więc albo paliwo było nie do końca ok albo będzie trzeba coś jeszcze zmienić. Mam porobione logi to będzie miał na to podgląd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
40 minut temu, Simon WRC napisał(a):

Po czym poznać dobrego kierowcę rajdowego? Po tym, że najwięcej much ma na bocznych szybach ;).

Coś mi przypominałeś :biglol: po co patrzeć przez szybę czołową :P

IMG-20240103-WA0008.jpg

Edytowane przez Oktan
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj w klubie białasów he he :D

Nie dużo brakowało a tez bym sie stał posiadaczem nubiry B)

 

....i pamietał złoto pasuje do wszystkiego ;)

 

IMG_20231102_132739.jpg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Przyszedł czas na wyciągnięcie turbinki bo jak widać na załączonym obrazku pęknięcie zrobiło się już na tyle duże że zaczeło brakować mocy. Ładowanie spadło do maksymalnego 1.1 bara ( ledwo). O dziwo przy przebiegu już prawie 154000km wirniczek nie posiada jakichkolwiek luzów. Także wymieniam tylko ciepłą stronę na nową i dalej jazda. :)  Ewentualnie jeśli będzie taka potrzeba lekkie poprawki w mapie. 

DSC_3031.JPG

Edytowane przez Dorsz914
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zapomniałem zaktualizować temat sprężarki a i przy okazji postanowiłem zainwestować w nowy DP zrobiony przez Mojego znajomego. Turbo teraz ładuję tyle ile było założone czyli bezpieczne 1.3 bara, a po zmianie ze zgniłego DP na nowy już nie ma żadnych niepotrzebnych przedmuchów. Niedługo będę robił jeszcze korektę mapy, która jest w tym przypadku wymagana. W nowym DP nie ma teraz już żadnego katalizatora więc zrobił się trochę ładniejszy i głośniejszy bulgot. 

 

DSC_3035.thumb.JPG.55dca9a9a8d0dd115c75904026ce5458.JPG8c92f7e6-4990-487c-bd9c-597078144793.thumb.jpeg.53fc2327a58685aadfcfc99c09358f5e.jpeg119e0d05-f58e-479f-85a9-f621746f74b6.thumb.jpeg.b3ba9d93d74c3e75730dae11fa66a6ef.jpeg

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...