lutek34 Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 4 godziny temu, Ucando napisał: Samochód zmienia się w tryb awaryjny, który obniża osiągi. w tym przypadku zapala się choinka na desce, a tej brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiecioXT Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 (edytowane) 17 godzin temu, Robert_zxcq napisał: może to tylko UPG Nie zauważyłeś czy dymi przy przyśpieszaniu? Najlepiej to widać wieczorem w lusterku wstecznym jak przyspieszasz a inny samochód z tyłu świeci ci światłami. U mnie tak się zaczynał każdy remont silnika. Spadek mocy i dymienie przy ostrzejszym przyspieszaniu. Statystyka u mnie wyglada tak, że remont średnio co 100tyś.km Takie te nasze Subary Ile masz przebiegu? Dymienia brak, przebieg 85 tyś. Diagnostyki nic nie wykazały, logi dynamiczne w normie. W marcu wypada mi przegląd więc może w ASO coś mi więcej powiedzą no chyba że wymiana wszystkich filtrów rozwiąże sprawę bo i to może powodować spadek mocy. Edytowane 20 Lutego 2020 przez MiecioXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 18 minut temu, MiecioXT napisał: no chyba że wymiana wszystkich filtrów rozwiąże sprawę bo i to może powodować spadek mocy. Zdziwię się jeżeli to będzie powodem.., no chyba że jeździłeś po tak zanieczyszczonym terenie lub bardzo długo ich nie wymieniałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiecioXT Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 1 minutę temu, Dzik44 napisał: Zdziwię się jeżeli to będzie powodem.., no chyba że jeździłeś po tak zanieczyszczonym terenie lub bardzo długo ich nie wymieniałeś. Odkąd Forek jest w moich rękach to terenu nie widział, a jeśli chodzi o wymianę filtrów to były robione ok 11 tyś temu - mam FV od Subaru Koper. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_zxcq Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 48 minut temu, MiecioXT napisał: Dymienia brak, przebieg 85 tyś. Diagnostyki nic nie wykazały, logi dynamiczne w normie. W marcu wypada mi przegląd więc może w ASO coś mi więcej powiedzą no chyba że wymiana wszystkich filtrów rozwiąże sprawę bo i to może powodować spadek mocy. 85 tyś to młody zawodnik, jeszcze za wcześnie na UPG. Przynajmniej tyle wiesz że nie będziesz musiał nic grubego z silnikiem robić. Filtry to raczej nie to Mi kiedyś przepływomierz powietrza padł, ale to na komputerze w ASO powinno wyjść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 W dniu 20.02.2020 o 12:44, Robert_zxcq napisał: 85 tyś to młody zawodnik, jeszcze za wcześnie na UPG. Przynajmniej tyle wiesz że nie będziesz musiał nic grubego z silnikiem robić. a były w silnikach DIT problemy z UPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiorip Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Nie wiem czy to Ci pomoże ale ja dostałem takiego maila od Subaru: Sz. (KANCELARIA RADCY PRAWNEGO....... Uprzejmie informuję, że Subaru Corporation (producent samochodów Subaru) poinformował nas o konieczności sprawdzenia szczelności kolektora wylotowego w pewnej partii wyprodukowanych samochodów Subaru. Istnieje możliwość wystąpienia nieprawidłowego działania układu wydechowego spowodowanego nieszczelnościami. Zjawisko to może doprowadzić do nieprawidłowego działania silnika (spadek mocy). Nie odnotowaliśmy w samochodach wprowadzonych przez nas na polski rynek takiego przypadku, jednakże aby zabezpieczyć pojazdy przed taką ewentualnością, podjęliśmy decyzje o rozpoczęciu kampanii przywoławczej. Grupa pojazdów przeznaczonych do akcji została wyselekcjonowana i dostarczona nam przez Subaru Corporation. Do grupy tych pojazdów należy/ą zakupiony/e przez Państwa i wg. naszej wiedzy w dalszym ciągu użytkowany samochód o numerze identyfikacyjnym VIN: JF1SJGL....... Jeżeli w/w pojazd/y nie jest/są już Państwa własnością, prosimy o przesłanie tej wiadomości jego obecnym właścicielom oraz kontakt z nami (kontakt@subaru.pl) w celu dodania odpowiedniej adnotacji w bazie Klientów Subaru. Zachęcamy też do sprawdzenia czy pojazd nie powinien mieć przeprowadzonych działań w ramach innej kampanii przywoławczej na: srt.subaru.pl Uprzejmie prosimy o kontakt z jedną z naszych Autoryzowanych Stacji Obsługi Subaru i uzgodnienie dogodnego terminu wizyty, w celu wykonania koniecznej kontroli i usprawnień, które zostaną wykonane przez ASO Subaru bezpłatnie. Mam nadzieję, że te profilaktyczne działania, ukierunkowane na wydłużenie bezpiecznego użytkowania samochodów Subaru, spotkają się z Państwa życzliwym przyjęciem. Z poważaniem, Zbigniew Karcz Assistant Manager Dział Marketing/IT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiecioXT Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Godzinę temu, Lesiorip napisał: Nie wiem czy to Ci pomoże ale ja dostałem takiego maila od Subaru: Sz. (KANCELARIA RADCY PRAWNEGO....... Uprzejmie informuję, że Subaru Corporation (producent samochodów Subaru) poinformował nas o konieczności sprawdzenia szczelności kolektora wylotowego w pewnej partii wyprodukowanych samochodów Subaru. Istnieje możliwość wystąpienia nieprawidłowego działania układu wydechowego spowodowanego nieszczelnościami. Zjawisko to może doprowadzić do nieprawidłowego działania silnika (spadek mocy). Nie odnotowaliśmy w samochodach wprowadzonych przez nas na polski rynek takiego przypadku, jednakże aby zabezpieczyć pojazdy przed taką ewentualnością, podjęliśmy decyzje o rozpoczęciu kampanii przywoławczej. Grupa pojazdów przeznaczonych do akcji została wyselekcjonowana i dostarczona nam przez Subaru Corporation. Do grupy tych pojazdów należy/ą zakupiony/e przez Państwa i wg. naszej wiedzy w dalszym ciągu użytkowany samochód o numerze identyfikacyjnym VIN: JF1SJGL....... Jeżeli w/w pojazd/y nie jest/są już Państwa własnością, prosimy o przesłanie tej wiadomości jego obecnym właścicielom oraz kontakt z nami (kontakt@subaru.pl) w celu dodania odpowiedniej adnotacji w bazie Klientów Subaru. Zachęcamy też do sprawdzenia czy pojazd nie powinien mieć przeprowadzonych działań w ramach innej kampanii przywoławczej na: srt.subaru.pl Uprzejmie prosimy o kontakt z jedną z naszych Autoryzowanych Stacji Obsługi Subaru i uzgodnienie dogodnego terminu wizyty, w celu wykonania koniecznej kontroli i usprawnień, które zostaną wykonane przez ASO Subaru bezpłatnie. Mam nadzieję, że te profilaktyczne działania, ukierunkowane na wydłużenie bezpiecznego użytkowania samochodów Subaru, spotkają się z Państwa życzliwym przyjęciem. Z poważaniem, Zbigniew Karcz Assistant Manager Dział Marketing/IT Dzięki, ale coś mi się obiło o uszy, że to dotyczyło Forków od rocznika 16. Sprawdziłem na srt.subaru.pl i dla mojego VIN nie ma tej akcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalm Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 XT z 2015 r.. po gwarancji, uszczelka wypalona . Wymieniona za nieduże pieniądze. Różnić w jeździe przed i po nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K0 MAR Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Panowie uszczelka pod głowicą a uszczelka pod kolektorem wydechowym to odrobinę inny ciężar gatunkowy Szczerze mówiąc nie słyszałem jeszcze o UPG w 2.0 DIT... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Ciekaw jestem jak długo będziecie jeszcze tak wróżyć, czemu nie zaproponujecie koledze wymiany silnika i nie trzeba będzie zgadywać czy to uszczelka czy turbina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 8 godzin temu, K0 MAR napisał: Panowie uszczelka pod głowicą a uszczelka pod kolektorem wydechowym to odrobinę inny ciężar gatunkowy Szczerze mówiąc nie słyszałem jeszcze o UPG w 2.0 DIT... a no własnie ja tez nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 W dniu 15.02.2020 o 22:32, ewemarkam napisał: Tak w celu wyjaśnienia po co bypass w filtrze oleju. Czyli jest (albo powinien być) też w filtrze. U siebie mam oryginalny (niebieski, podobno gorszy niż ten czarny) subaru. Przy kolejnej wymianie sprawdzę czy jest w nim ten zawór, o którym mowa w artykule. Dzięki za info i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się