Jump to content

SG 2003. Pompka sprysk. reflektorów


żółty kaczor
 Share

Recommended Posts

Nie jest to duży nakład pracy aczkolwiek dobrze jest mieć druga działająca pompkę do podmiany żeby nie babrać się dwa razy. Swoją drogą naprawiałam to tez kiedyś u siebie ale w zasadzie efekt naprawy bardziej psychologiczny niż jakaś rzeczywista korzyść poza wydaniem paru $. Często też pada zaworek z membraną taki z przodu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Temat pompki przerabialem w swoim poprzednim forku SG 2002, seryjna z metalowa obudowa, ktora notorycznie koroduje, a mechanizm pompki staje deba, zamienilem na ta od SG po lifcie(2006-2008) z plastikowa obudowa. Pamietam, ze cos w niej trzeba bylo przelozyc na odwrot by pasowalo( uchwyty?), ale dalo sie to bez problemu zrobic...

Link to comment
Share on other sites

bylo na ten temat trochę wątków już, poszukaj i poczytaj.

Po tych ponad 3 latach stwierdzam, że to było idealne rozwiązanie - kompletnie zapominasz o temacie, nie trzeba pamiętać o jej używaniu żeby nie stanęła itd.

Oryginalna po 2-3tyg nieużywania była bezużytecznym korkiem.

Link to comment
Share on other sites

Od hondy podchodzi jest troszkę dłuższa ale to w niczym nie przeszkadza u mnie działa juz drugi rok. No i wtyczkę pasuje sobie przelutować :)

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, ewemarkam napisał:

Ciekawe czy moja jeszcze w takim razie działa <_<

ja kilka lat co jesień wyciągałem pompkę bo ośka stawała dęba po lecie. Ona ma fatalną konstrukcję, płyn idzie do silniczka przez odpowietrzniki i to musi padać, szczególnie na zimowym płynie gdzie jest jakiś alkohol w składzie.

 

Link to comment
Share on other sites

a to, ze pompka nie dfaje plynu, a po nacisnieciu guzika od spryskiwacza slychac jej niby prace i takie "pstryk" to oznacza ze jest do wuymiany? ktos kiedys pisal, ze wystarczy stara niedzialajaca pompke wyciagnac i namoczyc trochwe w nafcie... i sie odtajeje :D ja juz 3 lata zbiertam sie zeby tam sie dostac

Link to comment
Share on other sites

Pstryka przekaźnik, to normalne. Jeśli słyszysz pracę pompki to raczej działa, a problem może być w trójniku za grilem. Niedawno radośnie zmieniłem ori pompkę reanimowaną X razy na nówkę chińską do hondy by w końcu zażegnać problem i w aucie działało wszystko, nawet to czego prawie nie używam. Niestety, okazało się że nowa pompka oczywiście podaje jak zła ale przewody są niedrożne :D najprawdopodobniej zaworek na trójniku się zaciął i nawet kilka barów ciśnienia go nie przekonało do współpracy.

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Artur Wróbel napisał:

ok, ale rozumiem ze jest oddzielna pompka od plynu na szyby i oddzielna na swiatla?

czyli 2 rozne pompki?

 

Tak, do spryskiwaczy szyb ma króćce chyba 4 mm, do reflektorów chyba 10 mm

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...