Jakub.P Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Witam, Po weekendowej podróży niestety doszło kolejne zmartwienie z Subaru ... Auto zaczęło szarpać przy niskich obrotach, na początku objawiło się to przy starcie z miejsca naciskając pedał gazu odczułem wrażenie jakby się zapadł nie było reakcji "tej co zawsze" tylko bardzo powolne wkręcanie się na obroty a od tego momentu auto poszarpuje przy 2200-3000 obrotów w szczególności przy prędkości od 40 do 90 km/h. Co może być przyczyną ? Przebieg jest znikomy bo wynosi 32 tyś. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Paliwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub.P Opublikowano 7 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 To była moja pierwsza myśl, jak się to stało bylem na paliwie Orlenowskim a później dolałem 35 l z Cyrcle K i jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 A CVT przypadkiem nie pracuje głośniej? Jakieś inne dźwięki? Bez obciążenia na N silnik pracuje równo? Olej i płyn w chłodnicy w normie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub.P Opublikowano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Urbi nie zauważyłem, że skrzynia zachowuje się głośniej, na N obroty nie falują. Jest to dosyć dziwna usterka. Wczoraj znów zrobiłem dłuższą trasę, samochód przy 2000 tyś obrotu reaguje na gaz bardzo ociężale( wciśnięcie przepustnicy na poziomie 30-40 %), szarpie dopiero jak się wkręci wyżej jest ok. Może jest ktoś z okolic Rzeszowa i poleci dobry serwis ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Na tym forum polecą ASO albo zrobić sobie wycieczkę do Nowego Sącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 W dniu 6.11.2019 o 14:35, Jakub.P napisał: Witam, Po weekendowej podróży niestety doszło kolejne zmartwienie z Subaru ... Auto zaczęło szarpać przy niskich obrotach, na początku objawiło się to przy starcie z miejsca naciskając pedał gazu odczułem wrażenie jakby się zapadł nie było reakcji "tej co zawsze" tylko bardzo powolne wkręcanie się na obroty a od tego momentu auto poszarpuje przy 2200-3000 obrotów w szczególności przy prędkości od 40 do 90 km/h. Co może być przyczyną ? Przebieg jest znikomy bo wynosi 32 tyś. Pozdrawiam Brzmi jak początek problemów z CVT: http://www.subarucomplaints.com/cvt/ (w USA Subaru przedłużyło gwarancję na CVT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad85 Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 (edytowane) witam Mam identyczny problem ze swoim Subaru Levorg 2018. Moje auto jest jeszcze na gwarancji, jednak mieszkam na Islandii a tutaj serwisy jak i mechanicy nie nalezą do najlepszych(najmądrzejszych) Ktoś moze wytłumaczyć jak i na czym ma polegać naprawa tej usterki? Żebym mogl to wytłumaczyć w serwisie. Dodam jeszcze ze tydzień temu samochód byl w serwisie na wymianie olejów i filtrów, powiedzieli ze wszystko jest ok. A 5 dni potem skrzynia szarpie. Edytowane 20 Października 2020 przez konrad85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 W dniu 20.10.2020 o 10:04, konrad85 napisał: witam Mam identyczny problem ze swoim Subaru Levorg 2018. Moje auto jest jeszcze na gwarancji, jednak mieszkam na Islandii a tutaj serwisy jak i mechanicy nie nalezą do najlepszych(najmądrzejszych) Ktoś moze wytłumaczyć jak i na czym ma polegać naprawa tej usterki? Żebym mogl to wytłumaczyć w serwisie. Dodam jeszcze ze tydzień temu samochód byl w serwisie na wymianie olejów i filtrów, powiedzieli ze wszystko jest ok. A 5 dni potem skrzynia szarpie. Skoro masz samochód na gwarancji postaraj się o wymianę przepływomierza i sprawdź czy to pomoże. To samo dotyczy kolegi zakładającego wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 W dniu 30.11.2019 o 17:27, sewa napisał: Brzmi jak początek problemów z CVT: http://www.subarucomplaints.com/cvt/ (w USA Subaru przedłużyło gwarancję na CVT) Nie spotkałem się w naszym kraju z jakimkolwiek problemem w skrzyni CVT w Subaru Levorg. Jednego jestem pewien - Subaru nie lubią Orlena (ale ja zwykle pecha miałem). W obu przypadkach sugeruję wymianę przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad85 Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 W dniu 15.11.2020 o 21:25, raju napisał: Skoro masz samochód na gwarancji postaraj się o wymianę przepływomierza i sprawdź czy to pomoże. To samo dotyczy kolegi zakładającego wątek. A popsuty przepływomierz może mieć wpływ na że auto gaśnie? Nie chodzi mi o system start/stop, po prostu czasami gaśnie na zimnym silniku po dojechaniu np. do skrzyżowania. Bylem też z autem w serwisie i zostało wgrane nowe oprogramowanie skrzyni biegów, ale skrzynia jak szarpała tak szarpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 W dniu 15.11.2020 o 22:27, raju napisał: Nie spotkałem się w naszym kraju z jakimkolwiek problemem w skrzyni CVT w Subaru Levorg. Jednego jestem pewien - Subaru nie lubią Orlena (ale ja zwykle pecha miałem). W obu przypadkach sugeruję wymianę przepływomierza. Możesz rozwinąć proszę z Orlenem? Sprytnie napisane, CVT w Levorgu nie mają problemów, a w innych już tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 W dniu 10.12.2020 o 12:01, FilipBB napisał: Możesz rozwinąć proszę z Orlenem? Tu nie m co rozwijać. Jak wyskakiwał mi błąd "check engine" czytaj błąd spalania stukowego, zawsze problem występował po orlenowskim paliwie. Takie doświadczenia mam ja oraz co poniektórzy użytkownicy Subaru. W dniu 10.12.2020 o 12:01, FilipBB napisał: Sprytnie napisane, CVT w Levorgu nie mają problemów, a w innych już tak? Tu nie za bardzo wiem jak się do tego odnieść. Tu nie było żadnego sprytu. Nie słyszałem o usterkach CVT w Levorgu. Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 W dniu 10.12.2020 o 11:07, konrad85 napisał: A popsuty przepływomierz może mieć wpływ na że auto gaśnie? Popsuty przepływomierz może mieć wpływ na niestabilność obrotów na biegu jałowym, stąd samochód np. gaśnie po zatrzymaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 W dniu 10.12.2020 o 11:07, konrad85 napisał: ale skrzynia jak szarpała tak szarpie. A nie jest tak, że to tylko subiektywne odczucie? Jeżeli jest błąd mieszanki to przy zwiększaniu obrotów silnika siłą rzeczy wystąpi efekt poszarpywania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 8 minut temu, raju napisał: Tu nie m co rozwijać. Jak wyskakiwał mi błąd "check engine" czytaj błąd spalania stukowego, zawsze problem występował po orlenowskim paliwie. Takie doświadczenia mam ja oraz co poniektórzy użytkownicy Subaru. Nie chce spamować, ale brat ma Focusa MK3 1.0 125KM Ecoboost i po orlenie ten sam check engine. Jak tankuje na BP to problemu nie ma... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 2 godziny temu, raju napisał: Tu nie m co rozwijać. Jak wyskakiwał mi błąd "check engine" czytaj błąd spalania stukowego, zawsze problem występował po orlenowskim paliwie. Takie doświadczenia mam ja oraz co poniektórzy użytkownicy Subaru. Tu nie za bardzo wiem jak się do tego odnieść. Tu nie było żadnego sprytu. Nie słyszałem o usterkach CVT w Levorgu. Pozdrowienia Okej, to w takim razie muszę zacząć mieszać Orlen z BP. O Skrzynie chodziło mi o to, czy w takim razie CVT w innych modelach już miewały problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 czy w takim razie CVT w innych modelach już miewały problemy? Jak znasz ten wątek: to lepiej tam kontynuować, jak nie znasz to polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 5 godzin temu, raju napisał: Jak wyskakiwał mi błąd "check engine" czytaj błąd spalania stukowego, zawsze problem występował po orlenowskim paliwie. Takie doświadczenia mam ja oraz co poniektórzy użytkownicy Subaru. Mój Levorg „pije” wyłącznie paliwo z Orlenu i żadne błędy nie wyskakują. Zawsze 98... tak z przyzwyczajenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 W dniu 15.11.2020 o 22:27, raju napisał: Nie spotkałem się w naszym kraju z jakimkolwiek problemem w skrzyni CVT w Subaru Levorg. Dobre Bardzo bym chciał żeby to wynikało z zalet skrzyni, a nie ze statystyki. Wielokrotnie mniejsza sprzedaż Levorga w porównaniu z innymi modelami + zerowy import z USA trochę pomaga w utrzymaniu dobrego humoru Tak na marginesie to po 40tyś jestem nadal zachwycony tym autem. Żeby nie było ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 22 godziny temu, NonPhixion napisał: Nie chce spamować, ale brat ma Focusa MK3 1.0 125KM Ecoboost i po orlenie ten sam check engine. Jak tankuje na BP to problemu nie ma... To nie spam, to bardzo cenna uwaga. Takich osób mających podobne doświadczenia jest naprawdę dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 17 godzin temu, Urbi napisał: Bardzo bym chciał żeby to wynikało z zalet skrzyni, a nie ze statystyki. Ale to nie są pobożne życzenia. Proszę zadbać o wymianę oleju co 4 lata lub 60 tysięcy kilometrów i cieszyć się bezawaryjnością tego modelu. Levorg jest bardzo udaną konstrukcją. A co do samej skrzyni CVT, patrząc na pozostałe modele oferowane na naszym rynku wyposażone w to rozwiązanie, skrzynia Lineartronic jest naprawdę bardzo dobrą konstrukcją. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 1 godzinę temu, raju napisał: Ale to nie są pobożne życzenia. Proszę zadbać o wymianę oleju co 4 lata lub 60 tysięcy kilometrów i cieszyć się bezawaryjnością tego modelu. Levorg jest bardzo udaną konstrukcją. A co do samej skrzyni CVT, patrząc na pozostałe modele oferowane na naszym rynku wyposażone w to rozwiązanie, skrzynia Lineartronic jest naprawdę bardzo dobrą konstrukcją. Levorg super oprócz spalania w 1.6 DIT, które jest bliskie spalaniu 2.0 DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemir Opublikowano 15 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2020 (edytowane) W dniu 13.12.2020 o 12:23, FilipBB napisał: Levorg super oprócz spalania w 1.6 DIT, które jest bliskie spalaniu 2.0 DIT. Ten silnik potrafi spalić nawet w ruchu miejskim rozsądne ilości paliwa, ale w PL to prawie niemożliwe. Przykład: widzę czerwone światło, to dojeżdżam hamując silnikiem. Jak jest jeden pas to ok, jak są dwa lub więcej to Ci z lewego prują jakby mieli zielone, po czym ostre hamowanie (bo już na lewym stoi 5 samochodów, a na prawym 1) no i myk na prawy, więc muszę zacząć ostro hamować. Inna sprawa, to czasem potrzeba anielskiej cierpliwości, żeby jakiegoś "marud" nie wyprzedzić. Jeżdżę co wtorek ok 21 tą samą trasę w KRK prawie przez całe miasto (ok 16 km). Niemal zawsze jest ten sam ruch - gdy mi się spieszy i trafiam często na czerwone, to spalanie średnie komp pokazuje między 11 a 12. Gdy jadę spokojnie i mam często zielone, to spalanie średnie wychodzi 8-9. Dla mnie w tym samochodzie brakuje: lepszego wyciszenia, odrobinę niższego spalania i 20-30 KM A wracając do wątku - mi od czasu do czasu też delikatnie lekko szarpnie. Zdarza się jednak to na tyle rzadko (kilkukrotnie), że postanowiłem to tylko obserwować i nie zgłaszać. Przy 3-letnim przeglądzie nie ustaliliśmy w ASO, że można jeszcze poczekać z wymianą oleju w skrzyni, ale w przyszłym roku to już zrobię (choć raczej jest pewne, że nie dobiję do 60 tyś). Edytowane 15 Grudnia 2020 przez xemir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 W dniu 12.12.2020 o 11:41, raju napisał: Jak wyskakiwał mi błąd "check engine" czytaj błąd spalania stukowego, zawsze problem występował po orlenowskim paliwie. Takie doświadczenia mam ja oraz co poniektórzy użytkownicy Subaru. W dniu 12.12.2020 o 11:50, NonPhixion napisał: Nie chce spamować, ale brat ma Focusa MK3 1.0 125KM Ecoboost i po orlenie ten sam check engine. Jak tankuje na BP to problemu nie ma... W dniu 12.12.2020 o 17:06, Urbi napisał: Mój Levorg „pije” wyłącznie paliwo z Orlenu i żadne błędy nie wyskakują. Zawsze 98... tak z przyzwyczajenia https://motoryzacja.interia.pl/news-orlen-bp-shell-czy-statoil-nie-ma-znaczenia,nId,1387470 Takie tam.... rozważania. A słyszeliście o LSPI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się